Een nieuwe? Heb je Cali ingeruild?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doen ze wel eens.
Gelukkig nu wel een nieuwe.
Ja dit, nooit voor een ander de grote levensdromen invullen, relatie stuk? Juist dan kun je simpelweg vrij en ongebonden rondspringen als een kikker en hoef je geen rekening te houden met een ander, of die spruitjes lust, graag spinnen aait, het liefst in een vriescel woont, een veiligheidsspeld door de neus mooi vind of graag tweedehands handdoeken spaart.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet alleen gegaan dan eigenlijk? Dat zijn van die uitgelezen momenten om te emigreren, als je toch alleen maar rekening met jezelf hoeft te houden.
Voor seks een prima optie zo te zienquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ik had vandaag een match met een brandweerman. beetje vage gozer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je zegt dat je een good man bent is dat wat verdacht
ja was wel een knappe gozerquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor seks een prima optie zo te zien
Die zoekt een gladgeschoren pompgat zonder gewiewel achteraf, zijn vrouw is waarschijnlijk een tweeling aan het voldragen in haar laatste maanden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oddly specific.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit, nooit voor een ander de grote levensdromen invullen, relatie stuk? Juist dan kun je simpelweg vrij en ongebonden rondspringen als een kikker en hoef je geen rekening te houden met een ander, of die spruitjes lust, graag spinnen aait, het liefst in een vriescel woont, een veiligheidsspeld door de neus mooi vind of graag tweedehands handdoeken spaart.
Je had bij “howdy” al kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou ja ik had alleen : 👋quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had bij “howdy” al kunnen stoppen.
Heb half jaar in Kwiwi-land gezeten, maar kwam ook weer terug.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet alleen gegaan dan eigenlijk? Dat zijn van die uitgelezen momenten om te emigreren, als je toch alleen maar rekening met jezelf hoeft te houden.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik had alleen : 👋
dus kon niet echt oordelen
Iedereen ineens hoogbejaard en zo introvert als een leguaan na COVID.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de COVID-periode was het leven anders.
*emigreertquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag niet meer naar Japan op vakantie trouwens, veels te gevaarlijkquote:
quote:Waar Nederland zich afvraagt hoe om te gaan met de wolf, hebben ze in Japan een probleem met een nog veel dodelijker dier. Beren hebben er dit jaar dertien mensen gedood, een record.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-het-wordt~ae538a6d/
ja hoopte dat jij het niet zou lezenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag niet meer naar Japan op vakantie trouwens, veels te gevaarlijk
[..]
Ik zie vrouwen niet als objecten maar ik wil wel alleen seks.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoopte dat jij het niet zou lezen
Iedereen ineens gesetteld en maar snel kinderen gemaakt uit verveling.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen ineens hoogbejaard en zo introvert als een leguaan na COVID.
Dat is de generatie die ons straks mag verzorgen als we bejaard zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen ineens gesetteld en maar snel kinderen gemaakt uit verveling.
Vergeet Lego, breien/haken/punniken en kleurboeken niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen ineens gesetteld en maar snel kinderen gemaakt uit verveling.
Nattekat kan zelf wel een cursus gebruiken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Projecteren kun je leren. Is dat ook een cursus van Nattekat?
Eentje maar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
Nattekat kan zelf wel een cursus gebruiken.
Zo’n GenAlpha die aan het quiet quiten is terwijl hij jouw billen moet wassen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de generatie die ons straks mag verzorgen als we bejaard zijn
So true.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de COVID-periode was het leven anders.
Ja alleen wassen, dat afdrogen doe je zelf maarquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n GenAlpha die aan het quiet quiten is terwijl hij jouw billen moet wassen.
Ik las wat anders.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n GenAlpha die aan het quiet quiten is terwijl hij jouw billen moet wassen.
Ja ok maar dat was niet emigreren toch, maar assignment?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb half jaar in Kwiwi-land gezeten, maar kwam ook weer terug.
Mja je neemt jezelf altijd mee. En het land/de cultuur moet bij je passen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:52 schreef bitterbal het volgende:
tis ook maar de vraag of je beter af bent als je bent geemigreerd
Vanavond? Het is morgen toch pas oud & nieuwquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:14 schreef kwiwi het volgende:
Oh, heb het meeste al voorbereid voor vanavond zie ik, paar uur sneller dan gedacht.
Dat had evt ook emigreren kunnen worden daarna. Maar toen liep het ook weer even anders.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok maar dat was niet emigreren toch, maar assignment?
Vanavond komen vrienden eten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanavond? Het is morgen toch pas oud & nieuw
Voor mij was het wel ok, op betaalde sites. Maar voor vrouwen is dat sowieso anders geloof ik, die hebben meer keuze. Alleen zit in die keuzepool ook 90% sneuneus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En online dating met dating apps is altijd zeer matig geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |