Plan was om naar Engeland te vertrekken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fascinerende stad, maar misschien niet zo leuk om te wonen?
Ik heb nu een dagelijkse actie op mijn telefoon die alle foto’s van “vandaag” laat zien over de jaren heen. Idee is om mijn foto’s op te ruimen, maar soms struikel je ook over wat nostalgiequote:Op dinsdag 30 december 2025 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie timing. Onedrive komt met herinneringen aan 30 december 2010, toen ik in Györ woonde
quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er steeds allerlei documenten en officiële stempels nodig om de lamp te vervoeren. En elke keer komt-ie dan een tijdje in zo'n kantoor te staan. Elke week een stadje verder.
Ik durf dat daarom nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nu een dagelijkse actie op mijn telefoon die alle foto’s van “vandaag” laat zien over de jaren heen. Idee is om mijn foto’s op te ruimen, maar soms struikel je ook over wat nostalgie
Ex vriendinnen die je niet tegen wil komen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf dat daarom niet
Traditie is om gewoon m'n opslag te vergroten
Die downloaden bij mij niet automagischquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sommige foto’s hoef je echt niet meer te bewaren. Dus het ruimt dan wel lekker op.
De WhatsApp foto’s zijn sowieso een enorme puinhoop.
Of naar hier, hoef je niet steeds mensen om te kopen! Want volgens mij houdt @Moeraskat niet van dat soort dingenquote:
dan betaald ze iemand om het te doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of naar hier, hoef je niet steeds mensen om te kopen! Want volgens mij houdt @:moeraskat niet van dat soort dingen
Waarom niet alleen gegaan dan eigenlijk? Dat zijn van die uitgelezen momenten om te emigreren, als je toch alleen maar rekening met jezelf hoeft te houden.quote:
Een nieuwe? Heb je Cali ingeruild?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doen ze wel eens.
Gelukkig nu wel een nieuwe.
Ja dit, nooit voor een ander de grote levensdromen invullen, relatie stuk? Juist dan kun je simpelweg vrij en ongebonden rondspringen als een kikker en hoef je geen rekening te houden met een ander, of die spruitjes lust, graag spinnen aait, het liefst in een vriescel woont, een veiligheidsspeld door de neus mooi vind of graag tweedehands handdoeken spaart.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet alleen gegaan dan eigenlijk? Dat zijn van die uitgelezen momenten om te emigreren, als je toch alleen maar rekening met jezelf hoeft te houden.
Voor seks een prima optie zo te zienquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ik had vandaag een match met een brandweerman. beetje vage gozer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je zegt dat je een good man bent is dat wat verdacht
ja was wel een knappe gozerquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor seks een prima optie zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |