ja hoopte dat jij het niet zou lezenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag niet meer naar Japan op vakantie trouwens, veels te gevaarlijk
[..]
Ik zie vrouwen niet als objecten maar ik wil wel alleen seks.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ik had vandaag een match met een brandweerman. beetje vage gozer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je zegt dat je een good man bent is dat wat verdacht
quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoopte dat jij het niet zou lezen
Iedereen ineens gesetteld en maar snel kinderen gemaakt uit verveling.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen ineens hoogbejaard en zo introvert als een leguaan na COVID.
Dat is de generatie die ons straks mag verzorgen als we bejaard zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen ineens gesetteld en maar snel kinderen gemaakt uit verveling.
Vergeet Lego, breien/haken/punniken en kleurboeken niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen ineens gesetteld en maar snel kinderen gemaakt uit verveling.
Nattekat kan zelf wel een cursus gebruiken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Projecteren kun je leren. Is dat ook een cursus van Nattekat?
Eentje maar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
Nattekat kan zelf wel een cursus gebruiken.
Zo’n GenAlpha die aan het quiet quiten is terwijl hij jouw billen moet wassen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de generatie die ons straks mag verzorgen als we bejaard zijn
So true.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de COVID-periode was het leven anders.
Ja alleen wassen, dat afdrogen doe je zelf maarquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n GenAlpha die aan het quiet quiten is terwijl hij jouw billen moet wassen.
Ik las wat anders.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n GenAlpha die aan het quiet quiten is terwijl hij jouw billen moet wassen.
Ja ok maar dat was niet emigreren toch, maar assignment?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb half jaar in Kwiwi-land gezeten, maar kwam ook weer terug.
Mja je neemt jezelf altijd mee. En het land/de cultuur moet bij je passen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:52 schreef bitterbal het volgende:
tis ook maar de vraag of je beter af bent als je bent geemigreerd
Vanavond? Het is morgen toch pas oud & nieuwquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:14 schreef kwiwi het volgende:
Oh, heb het meeste al voorbereid voor vanavond zie ik, paar uur sneller dan gedacht.
Dat had evt ook emigreren kunnen worden daarna. Maar toen liep het ook weer even anders.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok maar dat was niet emigreren toch, maar assignment?
Vanavond komen vrienden eten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanavond? Het is morgen toch pas oud & nieuw
Voor mij was het wel ok, op betaalde sites. Maar voor vrouwen is dat sowieso anders geloof ik, die hebben meer keuze. Alleen zit in die keuzepool ook 90% sneuneus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En online dating met dating apps is altijd zeer matig geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |