Morgen niet?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laatste keer gesport dit jaar.
allemaal laatste kerenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pralinekesquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst borrelen, dan salade, dan kaasfondue en als dessert pralines en cheesecake als opties
nu de lunch nog even een rondje fietsenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Te druk met oliebollen vreten?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:31 schreef dud0r het volgende:
Oh voor mij trouwens ook laatste keer dit jaar. Denk niet dat er morgen tijd voor is.
Ja, dat vind ik wel leuk aan december.quote:
Nee, dan zijn er te veel knallen. Dan sluit ik mij binnen op.quote:
en tegen iedereen zeggen... tot volgens jaar he!!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel leuk aan december.
Nee. Crematie van m'n vader s ochtends.quote:
De sportschool is toch ook binnenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dan zijn er te veel knallen. Dan sluit ik mij binnen op.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
en tegen iedereen zeggen... tot volgens jaar he!!
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Crematie van m'n vader s ochtends.
En de sportschool sluit om 16.00 maar ik weet niet wat er verder nog gepland is na de crematie en of ik dan überhaupt zin heb om te gaan sporten
*Kruipt erbij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:36 schreef Karzai het volgende:
Een geluiddichte doos maken voor je huisdier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |