wat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen filter erop zitten. Als je stoere fitte boy ziet dan is het snel goed.
Leeuwtjes syndroom is dat, woonwagenbewoners en mannen met overbehaarde ruggen hebben vaak het haantjes-syndroom.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij hebt ook wel een beetje het haantjes syndroom
niet eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat je die 90% er niet uit filtert.
Ik rijd geen BMW dus ben sowieso geen petje of pauperquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
25k, ben je een pauper met een petje ofzo?
Woonwagenbewoners zeg ik je.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
25k, ben je een pauper met een petje ofzo?
Ik ook niet. Heb wel een pet. Nu weet ik ineens niet meer wie of wat ik benquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik rijd geen BMW dus ben sowieso geen petje of pauper
Kwiwi met pet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb wel een pet. Nu weet ik ineens niet meer wie of wat ik ben
Peter van Heidi, hoog in de bergenquote:
moet je er ook bij jodelenquote:
BMW Active Tourer rijder gespot.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:58 schreef rival het volgende:
BMW: Check
Petje: Check
Maar petje draag ik tijdens het golfen, dan is de berekening anders toch?
Typo.quote:
Pleb.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:58 schreef rival het volgende:
BMW: Check
Petje: Check
Maar petje draag ik tijdens het golfen, dan is de berekening anders toch?
'naaien'quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga weer naaien, moet nog servetten maken voor straks.
Is alles in het huis nou klaar?quote:
nee. wacht nog steeds op de meubels. en heb gisteren geappt voor een schoonmaak team maar nog geen reactie dus zo maar weer appenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is alles in het huis nou klaar?
Heb een paar dagen niet alles gevolgd en gelezen hier
Nooit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dit had minstens 25k moeten zijn
Dat wist ik al maar niet hieromquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Echt een uitzondering getroffen jij!
vind het achterlijk voor een derde auto.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou inderdaad koekkoek. Dat kan natuurlijk geen goede zijn
Ohquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. wacht nog steeds op de meubels. en heb gisteren geappt voor een schoonmaak team maar nog geen reactie dus zo maar weer appen
De KFC bij Utrecht Centraal had gisteren gratis oliebollen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
Wel verwarrend. Moet bij de kassa eerst oliebollen afrekenen en dan kan ik ze ophalen bij de kraam.
Walgelijk nummerquote:
Oh dat geloof ik meteen ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh
[..]
De KFC bij Utrecht Centraal had gisteren gratis oliebollen.
Stond ook echt een achterlijke rij voor.
snaaienquote:
En dan is die nog 200 plekken gezakt, kun je nagaanquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan is die nog 200 plekken gezakt, kun je nagaan
Plekje of 38.000 ofzo jaquote:
Rij liep bijna het station in.quote:
@mschol is van het vuurwerk toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Wie heeft (of nog van plan) er vuurwerk gekocht? Ik weet dat de meeste hier het niet kopen maar ik vroeg me af of er iemand was die het toch koopt.
Naja bij oliebollenkramen is het vaak met van dat room.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk, anders is het geen berliner bol
Ik heb niet gekeken. Zag de rij staan en dacht nope.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond ze er niet eens lekker uitzien trouwens.
Woahquote:
Als ze gevuld zijn met Nutella hoe worden ze dan genoemdquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk, anders is het geen berliner bol
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja bij oliebollenkramen is het vaak met van dat room.
gore rotzooi?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze gevuld zijn met Nutella hoe worden ze dan genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |