SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies![]()
Ligt er ook een beetje aan wat dat kost natuurlijk. Misschien is dat uit de VS net zo duur als het product zelf, dan heeft het weinig zin.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:07 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik niet aan gedacht kwiw. Beetje dom
Nu was het verzenden 112 euro geloof ik dus verzekerd zal idd wel duur zijn geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat dat kost natuurlijk. Misschien is dat uit de VS net zo duur als het product zelf, dan heeft het weinig zin.
Staat hij straks ineens op dat kantoortje waar je je rijbewijs ging verlengen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu was het verzenden 112 euro geloof ik dus verzekerd zal idd wel duur zijn geweest.
Nou ja we blijven hoopvol dat die komt :p
Misschien is het je opgevallen de laatste 30 jaar, maar zo goed als alle landen hebben importheffingen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:17 schreef Karzai het volgende:
De wereld heeft een hekel aan Amerika en Trump gekregen en vernietigen gewoon alle pakketjes die daarvandaan komen vanwege de import heffingen
ja maar niet zo absurd hoog volgens mijquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is het je opgevallen de laatste 30 jaar, maar zo goed als alle landen hebben importheffingen.
2 meiquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is je verjaardag. Dan kom je op de verjaardagskalender erbij.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat hij straks ineens op dat kantoortje waar je je rijbewijs ging verlengen.
Waarschijnlijk zijn er steeds allerlei documenten en officiële stempels nodig om de lamp te vervoeren. En elke keer komt-ie dan een tijdje in zo'n kantoor te staan. Elke week een stadje verder.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Die kans is best groot. Thai houden ook van ledlampjes
Maar ?quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had de plannen zo goed als klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |