quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
ik kan de muis weer een beetje gebruiken met rechts
Die krijg ik gemiddeld 10 keer per dagquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van essnhills, mijn dag kan niet meer stuk.
oliebollen. Maar een appelbeignet lust ik ook wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn jullie meer van de oliebollen of van de appelbeignets?
Vind het allebei lekker, ik wil niet kiezen. En ik vind die kersendingen ook lekker. Ik neem gewoon elke keer wat anders.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oliebollen. Maar een appelbeignet lust ik ook wel.
Een goeie tosti met van alles ertussen en een goede salade erbij vind ik wel lekkerquote:
Burrito'squote:Op dinsdag 30 december 2025 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ik dat niet zo lekker vind. Krab vind ik ook maar saai
ja dat krijg je hier niet zo eigenlijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een goeie tosti met van alles ertussen en een goede salade erbij vind ik wel lekker
Krab MET kreeft EN chocola?quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ik dat niet zo lekker vind. Krab vind ik ook maar saai
Ik laat het nog lekker.die extra verlichting vind ik wel gezellig. Maar wij hebben ook verder geen kerstige dingen als in ornamenten of zo. Gewoon lichtsnoeren en dan de kerstboom.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
Zooo kerstverlichting opgeruimd, keukenraam is weer soort van schoon (geen zin om buiten te doen nu).
Vroeger bakte mijn vader ook ananasbeignets, die vond ik lekkerder dan de appelbeignets.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind het allebei lekker, ik wil niet kiezen. En ik vind die kersendingen ook lekker. Ik neem gewoon elke keer wat anders.
zelf makenquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat krijg je hier niet zo eigenlijk
dat klinkt wel beter jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Krab MET kreeft EN chocola?
Jaaaaaaaaa! Dat eet ik nog wel eens, heerlijk!quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vroeger bakte mijn vader ook ananasbeignets, die vond ik lekkerder dan de appelbeignets.
Beignet, wat een raar woord trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |