Zou toch zelf even checken en hem dan met bedragen om de oren slaanquote:
Ja ach… dat maakt het niet beter denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon zelf inloggen en het oversluiten toch? Of zeggen dat kater je elke maand 10,50 x 3 geeft als compensatie
Vandaag moet ik even goed onder de bank stofzuigen. Dan is de verstopplek van mijn katten gereed.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik Hedwig morgen voor een keer in de slaapkamer laat, daar kan ze zich nog wat beter verstoppen denk ik.
Nee, hij wil toch niet luisteren. Die man is eigenwijsquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Zou toch zelf even checken en hem dan met bedragen om de oren slaan
Tis echt heel simpel, je regelt het op de website en zij zeggen ze je huidige verzekering op.
Een man, eigenwijs?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, hij wil toch niet luisteren. Die man is eigenwijs
Dan mag je alleen nog maar in boerka de sauna in met een platgeslagen preterwtje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat kitten naar de sauna gaat is dat vast ook verleden tijd
Ja moet ik ook even doen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Vandaag moet ik even goed onder de bank stofzuigen. Dan is de verstopplek van mijn katten gereed.
Ik kom op exact hetzelfde bedrag uit als via de verzekeringquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Zou toch zelf even checken en hem dan met bedragen om de oren slaan
Tis echt heel simpel, je regelt het op de website en zij zeggen ze je huidige verzekering op.
Je zou het haast denken ja. 2 weken geleden kwam hij ineens thuis met een nieuwe bmw van 15k.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het geld klotst tegen de plinten aan in huize poes zie ik
hear hearquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mij was het wel ok, op betaalde sites. Maar voor vrouwen is dat sowieso anders geloof ik, die hebben meer keuze. Alleen zit in die keuzepool ook 90% sneuneus.
Hij is mega eigenwijsquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Een man, eigenwijs?
Dat hoor je ook niet vaak.
Ja, dit had minstens 25k moeten zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zou het haast denken ja. 2 weken geleden kwam hij ineens thuis met een nieuwe bmw van 15k.
Koekkoek
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom op exact hetzelfde bedrag uit als via de verzekering
Ze hebben ook badkleding dagenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten gelooft niet dat je naakt moet in de sauna / wellness
Een hoop mannen die het saaie haantjes syndroom hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Een man, eigenwijs?
Dat hoor je ook niet vaak.
jij hebt ook wel een beetje het haantjes syndroomquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een hoop mannen die het saaie haantjes syndroom hebben.
"Een beetje".quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij hebt ook wel een beetje het haantjes syndroom
Nou inderdaad koekkoek. Dat kan natuurlijk geen goede zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zou het haast denken ja. 2 weken geleden kwam hij ineens thuis met een nieuwe bmw van 15k.
Koekkoek
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou inderdaad koekkoek. Dat kan natuurlijk geen goede zijn
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dit had minstens 25k moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |