SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2025, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER: met getallenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GretzlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dio heeft nog wel een tijdmachine staan.quote:Op maandag 29 december 2025 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we nog terug in de tijd.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Die heeft dit alleen maar van mij overgenomen. Ik ben de OG, vriendquote:My friends all drive horses![]()
dit kun je gewoon afkappen...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Paradiso? Daar was ik afgelopen dinsdag nog.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Toch wel mooi dat dan een limburgse artiest met een live versie in de lijst staat.
En die dan toch in Amsterdam is opgenomen
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Nieuwe baan, appartement verder oppimpen, wellicht datenquote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Komt u maar. Wat zijn de plannen voor 2026?
I am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Tijd voor Men at Work.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
1118 Men at Work - Down Under
Een paar jaar geleden kwamen mijn wederhelft en ik op vakantie een Australiër tegen met een vrij duidelijk accent. Daar was dit nummer niets bij. Om dat op een gegeven moment duidelijk te maken zei ik 'Ik zat alleen in een vuile kameel'. Maar ja, toen begon ze dat, net toen de beste man wegliep, te zingen, uit automatisme ofzo. Dat moet voor mijn gevoel wel herkenbaar zijn geweest en doordat het ook nog eens in het Nederlands was zal het vast hebben geklonken alsof we er de draak mee probeerden te steken. Oeps, waren best aardige mensen verder namelijk. Nu moet ik altijd denken aan hoe ze die mensen - of onszelf - voor lul heeft gezet. Het lied zelf is wel gewoon een lekker nummer en het werd hier ook een grote hit. Bovendien is het een vaste waarde in de Top 2000: 2000 leverde met 188 de beste van 26 deelnames. Al voor 2008 viel het nummer weg van de laatste nacht en sindsdien is de daling beperkt, al zakte de plaat afgelopen editie 100 plaatsen naar 790[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Heb ik zelf meestal ook niet doorquote:
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Daten zou wel weer leuk zijnquote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Komt u maar. Wat zijn de plannen voor 2026?Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Ik plug de meet nog even. Die wordt heel gezellig, maar nieuwe mensen zijn ook zeer welkom;
MUZ / Top 2000 meet 2025/2026My friends all drive horses![]()
a man uit brussel gaf een vegemite sandwichOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Ander soort voetstuk Gewoon "wow deze artiest heeft echt mijn favoriete liedje gemaakt" of "wow deze persoon is God en weet alles"quote:Op maandag 29 december 2025 20:15 schreef Isorden het volgende: [..] Je mag ze best op een voetstuk plaatsen, zolang het een beetje rationeel blijft.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Gelukkig nu om de troep weg te spoelen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
You stealt it away...quote:Op maandag 29 december 2025 20:17 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Zat alleen in een vuile kameelgenotHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Do you speaka my language?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
en ja dat heb ik vele jaren anders gehoordquote:Op maandag 29 december 2025 20:18 schreef Nizno het volgende:
a man uit brussel gaf een vegemite sandwichOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
He just smiled and gave me a vegemite sandwich
Londen in februari. Ardennen in april. Finland in mei. Ljubljana in juni. Een tourtje door Europa in Oktober/November. Misschien nog een paar zomerdagen in Finland meepikken. Leuke mensen ontmoeten. Een leuker mens worden. Tekenen. Minder gaan scrollen. Meer gaan lezen. Misschien neem ik wel een tattoo. Vooral veel plannen maken en dingen doen en weinig verwachtingen hebben.quote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef PippenScottie het volgende: Komt u maar. Wat zijn de plannen voor 2026?
![]()
Rationeel is echter vaak het probleem.quote:Op maandag 29 december 2025 20:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je mag ze best op een voetstuk plaatsen, zolang het een beetje rationeel blijft.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Nou dat dus inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ander soort voetstuk Gewoon "wow deze artiest heeft echt mijn favoriete liedje gemaakt" of "wow deze persoon is God en weet alles""Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Die moeten eigenlijk ondersteboven.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
2026 wordt een onvoorspelbaar jaar.
Ik ben druk op zoek naar een nieuw appartement. Ik ga kijken of een nieuwe relatie echt iets kan worden. Of mevrouw en ik vrienden kunnen blijven en of we de Pippies goed door de scheiding kunnen loodsenMy friends all drive horses![]()
Is vegemite eigenlijk lekker? Volgens mij nog nooit opOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Holy shit zegt ie dat?!quote:
Mind = blown
en ik heb er dan nog gewoond
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben druk op zoek naar een nieuw appartement. Ik ga kijken of een nieuwe relatie echt iets kan worden. Of mevrouw en ik vrienden kunnen blijven en of we de Pippies goed door de scheiding kunnen loodsen![]()
heb je ooit marmite op? beetje als datquote:Op maandag 29 december 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
Is vegemite eigenlijk lekker? Volgens mij nog nooit op![]()
nee niet lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
Is vegemite eigenlijk lekker? Volgens mij nog nooit op
althans je moet er van houden...
een appelstroop maar dan goorOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik vind zondag zo’n rotdag sorry.quote:Op maandag 29 december 2025 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik plug de meet nog even. Die wordt heel gezellig, maar nieuwe mensen zijn ook zeer welkom;
MUZ / Top 2000 meet 2025/2026![]()
![]()
Toch bizar dat ze in Australië niet van de aarde afvallen
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ik hoop dat 2026 jouw anti-2025 wordt. Het klinkt heel goed!quote:Op maandag 29 december 2025 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Londen in februari. Ardennen in april. Finland in mei. Ljubljana in juni. Een tourtje door Europa in Oktober/November. Misschien nog een paar zomerdagen in Finland meepikken. Leuke mensen ontmoeten. Een leuker mens worden. Tekenen. Minder gaan scrollen. Meer gaan lezen. Misschien neem ik wel een tattoo. Vooral veel plannen maken en dingen doen en weinig verwachtingen hebben.
My friends all drive horses![]()
I come from the land of plenty.
We all do, I guess.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle PDC walk-on songs in de Top 2000 van 2025 (2024):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0569. (0790) Men at Work - Down Under
0579. (0536) Eminem - Without Me
0641. (0591) Tina Turner - The Best
0649. (0619) Madonna - Like a Prayer
0676. (0669) Blur - Song 2
0753. (0888) AC/DC - Hells Bells
0781. (0807) Stevie Wonder - Superstition
0789. (0825) Spandau Ballet - Gold
0842. (0733) Status Quo - Whatever You Want
0869. (0940) David Guetta & Sia - Titanium
0957. (0934) Gloria Gaynor - I Will Survive*
0968. (0972) Survivor - Eye of the Tiger
1215. (1192) Madness - Our House
1375. (1306) blink-182 - All the Small Things
1403. (1228) Band Aid - Do They Know It's Christmas
1466. (1329) Chuck Berry - Johnny B. Goode
1544. (1525) Walk the Moon - Shut Up and Dance
1525. (1683) Sia - Unstoppable
1629. (1417) The Script & will.i.am - Hall of Fame
1712. (1384) Status Quo - Rockin' All Over the World
1722. (1835) Foreigner - Cold as Ice
1726. (1436) Imagine Dragons - On Top of the World
1733. (1515) Loreen - Euphoria
1730. (1548) House of Pain - Jump Around
1829. (====) HUNTR/X - Golden
1962. (1982) Robin S - Show Me LoveBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Veel knuffels voor jullie in deze ingewikkelde tijdquote:Op maandag 29 december 2025 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben druk op zoek naar een nieuw appartement. Ik ga kijken of een nieuwe relatie echt iets kan worden. Of mevrouw en ik vrienden kunnen blijven en of we de Pippies goed door de scheiding kunnen loodsen![]()
![]()
Nee volgens mij ook nooit opquote:Op maandag 29 december 2025 20:20 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
heb je ooit marmite op? beetje als dat
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Waarschijnlijk Kopenhagen (omdat dat dit jaar niet door kan gaan) in het voorjaar, met dan een dag Zweden erbij. Anders wordt het Malta. In september twee weken naar Bulgarije of Griekenland (en dan geen strandvakantiequote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Komt u maar. Wat zijn de plannen voor 2026?).
De meeste mensen vinden het niet lekker. De rest vindt het het smerigste ooitquote:Op maandag 29 december 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
Is vegemite eigenlijk lekker? Volgens mij nog nooit opMy friends all drive horses![]()
Uhm weinig spannends gepland eigenlijk. De rest lees ik wel in mijn uitgewerkte werkplannen.quote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Komt u maar. Wat zijn de plannen voor 2026?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 20:20 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
heb je ooit marmite op? beetje als datMet roomboter op een boterham/toast
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
MOURAD BEK HOUWEN"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dit is de enige van KoRn die ik wel kan pruimen. Verder is 't maar herrie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik wens je daarbij oprecht het beste toe, en hoop ook voor de Pippies dat ze er heelhuids doorheen komenquote:Op maandag 29 december 2025 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben druk op zoek naar een nieuw appartement. Ik ga kijken of een nieuwe relatie echt iets kan worden. Of mevrouw en ik vrienden kunnen blijven en of we de Pippies goed door de scheiding kunnen loodsen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
vraag ik me eerst af hoe een noterham smaaktquote:Op maandag 29 december 2025 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LekkerMet roomboter op een noterham/toast
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik vond die clip hiervan wel fascinerendOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Friek on a liesjBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Wel eens ja. Probeer het nog weleens met ze. Een verdwaald nummer gaat nog wel, maar meeste nee.quote:Op maandag 29 december 2025 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de enige van KoRn die ik wel kan pruimen. Verder is 't maar herrieBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Korn Genot!!![]()
Poppejans, ik moet zeggen dat ze de verwachtingen meer dan waar maakten. U hebt smaakMy friends all drive horses![]()
Ik vind dit ook al herriequote:Op maandag 29 december 2025 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de enige van KoRn die ik wel kan pruimen. Verder is 't maar herrie"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Komt hierna dan Ice Queen?quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Puike clip ook wel deze[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij mij op de basisschool in groep 8 was iedereen vroeger fan van Linkin Park en van Korn. Linkin Park voelde ik zelf natuurlijk ook wel, Korn toch een stuk minder.![]()
Ja denk dat ik de clip leuker vind dan het nummer zelfOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Een vrouw van cultuur.quote:
Al vind ik dit wel lekkere herrie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit zag niemand aankomenquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Boom-da-da-mmm-dum-na-ee-ma
Da-boom-da-da-mmm-dum-na-ee-ma
Da-boom-da-da-mmm-dum-na-ayy,
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Boom ndnda ooh ndananema genot"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Korn wel verrassend hoog
GO
Ik ben ondertussen soep aan het eten
Is natuurlijk ook wel een mainstream hitje geweest destijdsquote:
_____
Wanneer komt Andre Hazes weer? Dat is pas gezellig.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Details, wat voor soep?quote:Op maandag 29 december 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ondertussen soep aan het eten"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
dan zou ik niet mee springen...quote:Op maandag 29 december 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ondertussen soep aan het etenI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
I've got 2 tickets to Iron Maiden babyquote:Op maandag 29 december 2025 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Nep Iron Maiden man vindt dit wel mooi
Come with me friday don't say maybe
Jaaaaa FroukGODIN[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pompoensoepquote:
Ik wil dansen
Dit is even genieten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nice! Hier ookquote:Op maandag 29 december 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
Pompoensoep met kokosmelk en rode curry
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
Wheatusquote:Op maandag 29 december 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
I've got 2 tickets to Iron Maiden baby
Come with me friday don't say maybe
Ah daar is de Froukje fanclub.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
En dansen?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Steekt er iemand een cobra af voor de flatTrotste mama van Ambar
Ik had gister nog pompoensoepquote:
Komt zo wel heel dichtbij"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
kssst ga eens weg met dit soort kutmuziekOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Deze en Niets Tussen en Grote Dan Ik en Zonder Gezicht zijn bangersquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pompoensoep:9~quote:Op maandag 29 december 2025 20:26 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nice! Hier ook
Pompoensoep met kokosmelk en rode curry"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
en dan krijg je dit, anti-climax na anti-climax ... ik moet ook huilen ja om je kut muziek![]()
Ik voel me sexy als ik dansquote:
Zonder die overaanwezige autotune had dit nog best leuk kunnen zijnOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op maandag 29 december 2025 20:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik had gister nog pompoensoep
Komt zo wel heel dichtbij
Raar, is bij jou andre Hazes bezigquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze is wel leuk ja. Meeste van haar nummers wel al zou ik ze niet zo hoog aanslaan als jij. Puntje van mij nadeel bij deze is wel dat Kansuh, dansuh etc.quote:Op maandag 29 december 2025 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze en Niets Tussen en Grote Dan Ik en Zonder Gezicht zijn bangersBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Andre Hazes is óókquote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar, is bij jou andre Hazes bezig![]()
![]()
Froukje's stem heeft altijd iets depressiefs. Maar goed, dat zijn best wat mensen binnen haar doelgroep (Gen Z) ook.
Niet ten onrechte trouwens.2025-jaarlijst![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze en Niets Tussen en Grote Dan Ik en Zonder Gezicht zijn bangers
![]()
![]()
![]()
IK WIL DANSEN
HEB DE HELE DINSDAGAVOND NIKS OM HANDEN
EN EEN TIJDJE TERUG LAG IK NOG TE JANKEN
MAAR IK VERANDER
MET DE KLOK MEE, WEER ALLEEN
EN METEEN GOOI IK MET M'N KANSEN
MAAR IK WIL DANSEN NU
IK WIL HUILEN IN DE REGEN ZONDER PARAPLU
ZODAT NIEMAND KAN VERMOEDEN DAT HET SLECHT GAAT
(SLECHT GAAT, SLECHT GAAT, SLECHT GAAT,![]()
![]()
IK BEN BANG VOOR EEN NIEUWE DAG
DUS IK DANS TOT DE PIJN VERZACHT
EN IK WEET DAT HIJ OP ME WACHT
MET DE KLOK MEE, WEER ALLEEN
EN METEEN GOOI IK MET M'N KANSEN
MAAR IK WIL DANSEN NU
MAAR IK WIL DANSEN NU
MAAR IK WIL DANSEN NU
MAAR IK WIL DANSEN NU (DANS, DANS, DANS, DANS, DANS)
MAAR IK WIL DANSEN NU
VANAVOND MOET IK DANSEN, VANAVOND MOET IK DANSEN
IK BEN BANG VOOR EEN NIEUWE DAG
DUS IK DANS TOT DE PIJN VERZACHT
EN IK WEET DAT HIJ OP ME WACHT
WANT DE WAARHEID IS HARD, MAAR DE AVOND IS ZACHT
WAT ALS IK HIER VOOR ALTIJD BLIJF?
DE CLUB VERSMELT MET HET ZWEET IN M'N LIJF
JE KAN HET LEVEN NIET HERKANSEN
VANAVOND MOET IK DANSEN, VANAVOND MOET IK DANSEN
(DANSEN, DANSEN, DANSEN, DANSEN, DANSEN)
Komende dinsdagavond hebben we hier wel wat omhandenRemember the jester that showed you tears
Die is al erg en dan ook nog een zoon hebben die nog erger isquote:
Running up that hill welquote:Op maandag 29 december 2025 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Die staat niet in de lijst
![]()
Deze klinkt opzich best leuk"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja daarom ook. Anders zet je 'm toch niet op MUTE?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Knap wel...quote:Op maandag 29 december 2025 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is al erg en dan ook nog een zoon hebben die nog erger is
Boomer morad[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
True, true..quote:Op maandag 29 december 2025 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom ook. Anders zet je 'm toch niet op MUTE?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Stiekem is van Maand x Goldbandquote:
Ik ben wel wat warm geworden van Korn net (of misschien de corn in mijn tortilla wraps) dus ik ga even naar buiten, uiteraard nog met oordopjes in
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Nog even wachten tot 7 Januari.quote:
3 uur 's nachts."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Die kan niet eens zingen, en heeft daar vervolgens 'ik was ziek'-e.d.-smoesjes voor.quote:Op maandag 29 december 2025 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is al erg en dan ook nog een zoon hebben die nog erger is2025-jaarlijst![]()
Op FIVE
SIX
SEVEN![]()
![]()
![]()
![]()
Vannacht al gehoord.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Beide afleveringen? of alleen die van gisteren??quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Zo, ik ben weer terug. Ik val met mijn neus in de boter. Autotune-ellende.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Dit is wel de leukste versie van het banjoliedjeRemember the jester that showed you tears
MOURAD DIE CORONA-ANTHEM VAN FROUKJE ZEGT![]()
Maar die heeft na Andre ook nog Raggel als moeder dus ja.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mompel & Zeik banjo gejengel
_____
Ah leuk, dat liedje van mumford and sons dat traag start maar uiteindelijk lekker los gaat met de banjo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En nu dit genotquote:Op maandag 29 december 2025 20:29 schreef 4-elements het volgende:
Zo, ik ben weer terug. Ik val met mijn neus in de boter. Autotune-ellende."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hou op..quote:Op maandag 29 december 2025 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die heeft na Andre ook nog Raggel als moeder dus ja.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 20:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is wel de leukste versie van het banjoliedje![]()
![]()
Klopt. Een uur na Stiekem gedanstquote:
Mumford is matig maar zingt niet met autotunequote:Op maandag 29 december 2025 20:29 schreef 4-elements het volgende:
Zo, ik ben weer terug. Ik val met mijn neus in de boter. Autotune-ellende.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel balen dat ik blijkbaar net Korn heb gemist.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 20:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is wel de leukste versie van het banjoliedje
Ja fijn wel deze omschrijvingquote:Op maandag 29 december 2025 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah leuk, dat liedje van mumford and sons dat traag start maar uiteindelijk lekker los gaat met de banjo
Dsn weet ik tenminste welke het is"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jo met de banjo.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ben aan het WA chatten met een meid die niet van dansen houdtquote:
Remember the jester that showed you tears
Ik dacht als kind dat dit nummer over mensen in de oertijd ging?
Maar goed, ik kon nog geen goed Engels![]()
![]()
Jo met de banjoOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Die hebben we gemistquote:Op maandag 29 december 2025 20:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Een uur na Stiekem gedanst![]()
![]()
Dit is hetzelfde als dat liedje van Kensington met te veel galm.quote:Op maandag 29 december 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja fijn wel deze omschrijving
Dsn weet ik tenminste welke het is"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Daarom staat Mumford ook hoger dan Froukje.quote:Op maandag 29 december 2025 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mumford is matig maar zingt niet met autotuneThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Jo met de banjo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En mien met de mandolienquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Sounds like a planquote:Op maandag 29 december 2025 20:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zullen wij anders gewoon weer eens wat gaan eten?![]()
![]()
Ik vind vanaf nu dat het hier over gaatquote:Op maandag 29 december 2025 20:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik dacht als kind dat dit nummer over mensen in de oertijd ging?
Maar goed, ik kon nog geen goed EngelsMy friends all drive horses![]()
Reeds besproken.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
En mien met de mandoline?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoop dat je het leuk vond.quote:Op maandag 29 december 2025 20:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Een uur na Stiekem gedanst![]()
Misschien een idee voor Mumford and daughters.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mienquote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En Lien met de mandoline
Ik vind dit niet echt vervelend in vacuüm maar bij zes van dit soort nummers wordt het vermoeiend[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heeft die banjo ook aangifte gedaan voor deze mishandeling?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op maandag 29 december 2025 20:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind vanaf nu dat het hier over gaat
Want waar gaat het eigenlijk over?![]()
![]()
![]()
Welke lien?quote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En Lien met de mandoline[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind wandelen eigenlijk wel leuk. Maar dan met een koptelefoon in plaats van een clubquote:My friends all drive horses![]()
Tante Lien?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Lien Bekquote:
Misschien bij Kaatje met haar advocaatje?quote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
Heeft die banjo ook aangifte gedaan voor deze mishandeling?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ah deze is naakt op het podium ingespeeld[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kan niet stoppen
Nou ja als ze met Lover of the Light beginnen dan is de vermoeidheid er zelfs al voordat er één banjo is in gezet.quote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit niet echt vervelend in vacuüm maar bij zes van dit soort nummers wordt het vermoeiendBuren wordt doorgeschoven naar morgen
![]()
![]()
![]()
Familie van Booker T.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Tja, is niet de enige band waar het volledige oeuvre op elkaar lijkt. Twee liedjes in de Top 2000 zou genoeg zijn, kunnen er weer wat pareltjes in die er nu uit zijn gevallen.quote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit niet echt vervelend in vacuüm maar bij zes van dit soort nummers wordt het vermoeiendThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Hoezo is deze +341
_____
Ik zal jullie eens vertellen over een random interesse die ik in 2025 heb opgepakt.
Mijn zwager heeft een vogelspot app gebouwd (fladder) en sindsdien ben ik met enig enthousiasme vogels gaan spotten. Vogels zijn best wel tof eigenlijk.My friends all drive horses![]()
Ik ook. Maar dan met mijn lief ipv alleen..quote:Op maandag 29 december 2025 20:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind wandelen eigenlijk wel leuk. Maar dan met een koptelefoon in plaats van een club
Nou ik denk dat ik 31 dec in de gang zit de hele dag. GezelligTrotste mama van Ambar
Gister een Vuurgoudhaantje in mijn tuin gespotquote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zal jullie eens vertellen over een random interesse die ik in 2025 heb opgepakt.
Mijn zwager heeft een vogelspot app gebouwd (fladder) en sindsdien ben ik met enig enthousiasme vogels gaan spotten. Vogels zijn best wel tof eigenlijk.
In de categorie 'slechtste geluidskwaliteit ooit' scoorde dat optreden vrij hoog.quote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoBuren wordt doorgeschoven naar morgen
I will wait vind ik marginaal slechterquote:Op maandag 29 december 2025 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja als ze met Lover of the Light beginnen dan is de vermoeidheid er zelfs al voordat er één banjo is in gezet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weet @Starflyer hiervan?quote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan met mijn lief ipv alleen..My friends all drive horses![]()
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 29 december 2025 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I will wait vind ik marginaal slechterBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Geen OS2024 sluitingsceremoniebonus, want dat was vorig jaar alquote:Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Download Fladder, maak een account en registreren die hapquote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister een Vuurgoudhaantje in mijn tuin gespot
My friends all drive horses![]()
De natuur is sowieso erg vetquote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn zwager heeft een vogelspot app gebouwd (fladder) en sindsdien ben ik met enig enthousiasme vogels gaan spotten. Vogels zijn best wel tof eigenlijk.
Blijkbaar zijn het de uitgestelde kijkers geweest.quote:Op maandag 29 december 2025 20:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geen OS2024 sluitingsceremoniebonus, want dat was vorig jaar alBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Sowieso veel van RHCP in de plus, die hebben toch geen DAB'tjequote:Op maandag 29 december 2025 20:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geen OS2024 sluitingsceremoniebonus, want dat was vorig jaar al
_____
Die nummers zonder banjo waren echt een verschrikking trouwens, maar die haalden de Top nooitquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, dat was niet best. Hopelijk in 2028 beter.quote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de categorie 'slechtste geluidskwaliteit ooit' scoorde dat optreden vrij hoog.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Puntje d'r in, puntje d'r uit.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan nodig ik het hele topic uit en wordt het alsnog een meet![]()
![]()
Toen keek ik nog uit naar de volgende zomerspelen. Inmiddels wat minder met die oranje gek aan de macht.quote:Op maandag 29 december 2025 20:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geen OS2024 sluitingsceremoniebonus, want dat was vorig jaar alThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Wel fijn dit is een van hun beste[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jazekerquote:
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Forum Opties Forumhop: Hop naar: