Ander soort voetstuk Gewoon "wow deze artiest heeft echt mijn favoriete liedje gemaakt" of "wow deze persoon is God en weet alles"quote:Op maandag 29 december 2025 20:15 schreef Isorden het volgende: [..] Je mag ze best op een voetstuk plaatsen, zolang het een beetje rationeel blijft.
You stealt it away...quote:Op maandag 29 december 2025 20:17 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Zat alleen in een vuile kameelgenot
en ja dat heb ik vele jaren anders gehoordquote:Op maandag 29 december 2025 20:18 schreef Nizno het volgende:
a man uit brussel gaf een vegemite sandwich
Londen in februari. Ardennen in april. Finland in mei. Ljubljana in juni. Een tourtje door Europa in Oktober/November. Misschien nog een paar zomerdagen in Finland meepikken. Leuke mensen ontmoeten. Een leuker mens worden. Tekenen. Minder gaan scrollen. Meer gaan lezen. Misschien neem ik wel een tattoo. Vooral veel plannen maken en dingen doen en weinig verwachtingen hebben.quote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef PippenScottie het volgende: Komt u maar. Wat zijn de plannen voor 2026?
Rationeel is echter vaak het probleem.quote:Op maandag 29 december 2025 20:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je mag ze best op een voetstuk plaatsen, zolang het een beetje rationeel blijft.
Nou dat dus inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ander soort voetstuk Gewoon "wow deze artiest heeft echt mijn favoriete liedje gemaakt" of "wow deze persoon is God en weet alles"
Die moeten eigenlijk ondersteboven.quote:
Holy shit zegt ie dat?!quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
2026 wordt een onvoorspelbaar jaar.
Ik ben druk op zoek naar een nieuw appartement. Ik ga kijken of een nieuwe relatie echt iets kan worden. Of mevrouw en ik vrienden kunnen blijven en of we de Pippies goed door de scheiding kunnen loodsen
heb je ooit marmite op? beetje als datquote:Op maandag 29 december 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
Is vegemite eigenlijk lekker? Volgens mij nog nooit op
nee niet lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
Is vegemite eigenlijk lekker? Volgens mij nog nooit op
Ik vind zondag zo’n rotdag sorry.quote:Op maandag 29 december 2025 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik plug de meet nog even. Die wordt heel gezellig, maar nieuwe mensen zijn ook zeer welkom;
MUZ / Top 2000 meet 2025/2026
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |