Tja, tis een kwestie van geduldquote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef Isorden het volgende:
Das ook een.... overgang...
Van die genotsoutro naar dit
Ja preciesquote:Op maandag 29 december 2025 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Ik kan mij niet voorstellen dat ik mij zou gaan spiegelen aan artiesten die ik geweldig vind. Sterker nog als ik van artiesten zou weten wat zij van bepaalde zaken zouden vinden, zou ik eerder een afkeer kunnen krijgen etc. Gaat toch vooral om de muziek, waarbij er geen artiest is waarbij ik er 35 beter vind dan elk ander nummer.
behalve rond Roermond, daar woont mijn beste vriend (hij is import)quote:
Ik heb dit jaar op Yves Berendse gestemd, Re. Ik ben niet meer te redden.quote:Op maandag 29 december 2025 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, dat is pas als je als alternatief dan voor 13 in een dozijn popdeuntjes/Nederlandse nummers op de banken zou staan
Zonde, een van hun beste.quote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was mijn grap ja, staat er niet in
vraag dat over een paar uur nog eensquote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Komt u maar. Wat zijn de plannen voor 2026?
Je mag ze best op een voetstuk plaatsen, zolang het een beetje rationeel blijft.quote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Van die rare hero worship voor artiesten.
En dan helemaal van slag als die vervolgens van hun voetstuk vallen.
Als ze nou eens stoppen met die mensen op een voetstuk plaatsen..
In dat geval ben je inderdaad verloren jaquote:Op maandag 29 december 2025 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar op Yves Berendse gestemd, Re. Ik ben niet meer te redden.
Ok ok01.quote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Of de Poguesquote:
Da's ook niet moeilijkquote:Op maandag 29 december 2025 20:15 schreef Eightyone het volgende:
Die Limburgers hebben een leuker semi-officieel volkslied dan wij Brabo's.
Verder werken aan mezelf, mn relatie en hopelijk weer een baan vinden. Dan ben ik al wel tevreequote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hopelijk kunnen we nog terug in de tijd.quote:Op maandag 29 december 2025 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
In dat geval ben je inderdaad verloren ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |