Just fucking google it.quote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef mario390 het volgende:
kann ik antwort kregen?? zijn de nederlandse? ik kenn kensington, war on drugs nur van top 2000
amerikaansquote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef mario390 het volgende:
kann ik antwort kregen?? zijn de nederlandse? ik kenn kensington, war on drugs nur van top 2000
Je vraag is onduidelijk. Deze band is Amerikaans.quote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef mario390 het volgende:
En alles van iemand volgen, en de mening over allerlei andere dingen overnemen.quote:Op maandag 29 december 2025 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen die op 35 artiesten van 'hun' artiest stemmen
The War On Drugs is Amerikaans. Kensington Nederlands met een Amerikaanse zanger nuquote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef mario390 het volgende:
Ohquote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inmiddels is dit ook alweer ruim 10 jaar oud, dus ook niet heel nieuw meer
In before @Gretzl die over mijn vader begint.quote:Op maandag 29 december 2025 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
En alles van iemand volgen, en de mening over allerlei andere dingen overnemen.
Wat boeit mij nou dat 1 of andere zanger/acteur/auteur van [insert random onderwerp] vindt. Het gaat toch om of ik (een deel van) je kunst kan waarderen of niet
1, 10 of 50 jaar oud.quote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inmiddels is dit ook alweer ruim 10 jaar oud, dus ook niet heel nieuw meer
Ik heb het destijds ook maar per toeval ontdekt, was wel gelijk in 1 keer raakquote:
Eens. Ik kan mij niet voorstellen dat ik mij zou gaan spiegelen aan artiesten die ik geweldig vind. Sterker nog als ik van artiesten zou weten wat zij van bepaalde zaken zouden vinden, zou ik eerder een afkeer kunnen krijgen etc. Gaat toch vooral om de muziek, waarbij er geen artiest is waarbij ik er 35 beter vind dan elk ander nummer.quote:Op maandag 29 december 2025 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
En alles van iemand volgen, en de mening over allerlei andere dingen overnemen.
Wat boeit mij nou dat 1 of andere zanger/acteur/auteur van [insert random onderwerp] vindt. Het gaat toch om of ik (een deel van) je kunst kan waarderen of niet
Ik spaar alle afleveringen op zodat ik het in 1 weekend kan weg bingen.quote:
Ik vind het supertof dat je pa zo veel afreist om die ouwe Young te zien.quote:Op maandag 29 december 2025 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In before @:Gretzl die over mijn vader begint.
Vol onbegrip in de kliko zettenquote:Op maandag 29 december 2025 20:07 schreef alpeko het volgende:
Mijn vriendin kijkt me vol onbegrip aan
Eehm nee, Thinking Of A Place komt zo nogquote:
Ja dit is wel een albumversie die ingewisseld mag wordenquote:
Bij Pink Floyd was dit pas het intro geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |