Nieuwe vriendin zoeken.quote:Op maandag 29 december 2025 20:07 schreef alpeko het volgende:
Mijn vriendin kijkt me vol onbegrip aan
Ik zou d'r buiten schoppenquote:Op maandag 29 december 2025 20:07 schreef alpeko het volgende:
Mensen die op 35 artiesten van 'hun' artiest stemmenquote:Op maandag 29 december 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind sowieso het hele 'diehard fans' concept maar vreemd.
dumpenquote:Op maandag 29 december 2025 20:07 schreef alpeko het volgende:
Misschien had je je broek ook aan moeten houdenquote:Op maandag 29 december 2025 20:07 schreef alpeko het volgende:
Ahquote:Op maandag 29 december 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook nog vrij 'nieuw' en niet heel veel op de radio want het zijn nogal lange nummers meestal
Bijna dit, alleen heb ik alleen gestemd op de hoogstequote:Op maandag 29 december 2025 20:06 schreef Mark-Hgl het volgende:
Twee TWOD stemplaten in dit uur. Genot![]()
![]()
Ik vind het fascinerend altijd. Altijd al gevonden! De dynamiek, de drama. De kortstondigheid ook vaak.quote:Op maandag 29 december 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind sowieso het hele 'diehard fans' concept maar vreemd.
Dat komt in dit geval ook nog wel bij het outroquote:Op maandag 29 december 2025 20:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind die andere TWOD dit uur altijd zo'n heerlijke wegdromen op een tropisch eiland vibe hebben. Deze heeft dat ja eehm..minder
quote:Op maandag 29 december 2025 20:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Misschien had je je broek ook aan moeten houden
Inmiddels is dit ook alweer ruim 10 jaar oud, dus ook niet heel nieuw meerquote:Op maandag 29 december 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah
Dan heb ik het wellicht alleen een vorige keer in de top2000 gehoord? Als het erin stond?
Ik luister geen nieuwe muziek
Dat kan gebeuren.quote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef Cee het volgende:
Ik vind hier trouwens geen kut aan, waarvan akte.
quote:Op maandag 29 december 2025 20:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toch alvast gefeliciteerd namens je top 2000 vriendjes
Just fucking google it.quote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef mario390 het volgende:
kann ik antwort kregen?? zijn de nederlandse? ik kenn kensington, war on drugs nur van top 2000
amerikaansquote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef mario390 het volgende:
kann ik antwort kregen?? zijn de nederlandse? ik kenn kensington, war on drugs nur van top 2000
Je vraag is onduidelijk. Deze band is Amerikaans.quote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef mario390 het volgende:
En alles van iemand volgen, en de mening over allerlei andere dingen overnemen.quote:Op maandag 29 december 2025 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen die op 35 artiesten van 'hun' artiest stemmen
The War On Drugs is Amerikaans. Kensington Nederlands met een Amerikaanse zanger nuquote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef mario390 het volgende:
Ohquote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inmiddels is dit ook alweer ruim 10 jaar oud, dus ook niet heel nieuw meer
In before @Gretzl die over mijn vader begint.quote:Op maandag 29 december 2025 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
En alles van iemand volgen, en de mening over allerlei andere dingen overnemen.
Wat boeit mij nou dat 1 of andere zanger/acteur/auteur van [insert random onderwerp] vindt. Het gaat toch om of ik (een deel van) je kunst kan waarderen of niet
1, 10 of 50 jaar oud.quote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inmiddels is dit ook alweer ruim 10 jaar oud, dus ook niet heel nieuw meer
Ik heb het destijds ook maar per toeval ontdekt, was wel gelijk in 1 keer raakquote:
Eens. Ik kan mij niet voorstellen dat ik mij zou gaan spiegelen aan artiesten die ik geweldig vind. Sterker nog als ik van artiesten zou weten wat zij van bepaalde zaken zouden vinden, zou ik eerder een afkeer kunnen krijgen etc. Gaat toch vooral om de muziek, waarbij er geen artiest is waarbij ik er 35 beter vind dan elk ander nummer.quote:Op maandag 29 december 2025 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
En alles van iemand volgen, en de mening over allerlei andere dingen overnemen.
Wat boeit mij nou dat 1 of andere zanger/acteur/auteur van [insert random onderwerp] vindt. Het gaat toch om of ik (een deel van) je kunst kan waarderen of niet
Ik spaar alle afleveringen op zodat ik het in 1 weekend kan weg bingen.quote:
Ik vind het supertof dat je pa zo veel afreist om die ouwe Young te zien.quote:Op maandag 29 december 2025 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In before @:Gretzl die over mijn vader begint.
Vol onbegrip in de kliko zettenquote:Op maandag 29 december 2025 20:07 schreef alpeko het volgende:
Eehm nee, Thinking Of A Place komt zo nogquote:
Ja dit is wel een albumversie die ingewisseld mag wordenquote:
Bij Pink Floyd was dit pas het intro geweest.quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef Cee het volgende:
Ik vind hier trouwens geen kut aan, waarvan akte.
Die staat niet in de lijstquote:
Die concessie doe ik hier. Vriendin ook tevreden houdenquote:Op maandag 29 december 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm nee, Thinking Of A Place komt zo nog
Nee, dat is pas als je als alternatief dan voor 13 in een dozijn popdeuntjes/Nederlandse nummers op de banken zou staanquote:Op maandag 29 december 2025 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben een smakeloos land, geef ik ook toe.
Bij Mike Oldfield pas de opwarmingquote:Op maandag 29 december 2025 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij Pink Floyd was dit pas het intro geweest.
Nee die kun je beter gewoon de deur wijzenquote:Op maandag 29 december 2025 20:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die concessie doe ik hier. Vriendin ook tevreden houden
Maar hij hoeft hem nooit persoonlijk te ontmoeten ofzo, dat is weer een andere categorie fans.quote:Op maandag 29 december 2025 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het supertof dat je pa zo veel afreist om die ouwe Young te zien.
Dat was mijn grap ja, staat er niet inquote:Op maandag 29 december 2025 20:13 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ik las Strangest Thing
Die staat ook ergens in de lijst volgens mij.
Ik voorspel ergens karaokequote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Komt u maar. Wat zijn de plannen voor 2026?
Tja, tis een kwestie van geduldquote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef Isorden het volgende:
Das ook een.... overgang...
Van die genotsoutro naar dit
Ja preciesquote:Op maandag 29 december 2025 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Ik kan mij niet voorstellen dat ik mij zou gaan spiegelen aan artiesten die ik geweldig vind. Sterker nog als ik van artiesten zou weten wat zij van bepaalde zaken zouden vinden, zou ik eerder een afkeer kunnen krijgen etc. Gaat toch vooral om de muziek, waarbij er geen artiest is waarbij ik er 35 beter vind dan elk ander nummer.
behalve rond Roermond, daar woont mijn beste vriend (hij is import)quote:
Ik heb dit jaar op Yves Berendse gestemd, Re. Ik ben niet meer te redden.quote:Op maandag 29 december 2025 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, dat is pas als je als alternatief dan voor 13 in een dozijn popdeuntjes/Nederlandse nummers op de banken zou staan
Zonde, een van hun beste.quote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was mijn grap ja, staat er niet in
vraag dat over een paar uur nog eensquote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Je mag ze best op een voetstuk plaatsen, zolang het een beetje rationeel blijft.quote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Van die rare hero worship voor artiesten.
En dan helemaal van slag als die vervolgens van hun voetstuk vallen.
Als ze nou eens stoppen met die mensen op een voetstuk plaatsen..
In dat geval ben je inderdaad verloren jaquote:Op maandag 29 december 2025 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar op Yves Berendse gestemd, Re. Ik ben niet meer te redden.
Ok ok01.quote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Of de Poguesquote:
Da's ook niet moeilijkquote:Op maandag 29 december 2025 20:15 schreef Eightyone het volgende:
Die Limburgers hebben een leuker semi-officieel volkslied dan wij Brabo's.
Verder werken aan mezelf, mn relatie en hopelijk weer een baan vinden. Dan ben ik al wel tevreequote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hopelijk kunnen we nog terug in de tijd.quote:Op maandag 29 december 2025 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
In dat geval ben je inderdaad verloren ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |