Hebben ze netjes gevraagdquote:Op maandag 29 december 2025 20:18 schreef sp3c het volgende:
Maar ze hebben alle 267 drones neergeschoten toch?
Hoe weten ze dan wat het doel was?
Hoe danquote:
Er liggen kerkhoven vol met mensen van wie putler in de persoonlijke levenssfeer is gekomen, van mij mogen ze een granaat in zijn toilet gooien als hij staat te schijtenquote:Op maandag 29 december 2025 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
Ik neig er naar dat de Russen dit v
[..]
Dat zou de domste actie zijn van Oekraine om te doen. Persoonlijke doelen van Poetin raken, dat is een echte no go. Poetin komt ook niet in de persoonlijke levensfeer van Rutte of Kallas.
Als Oekraïne dit gedaan heeft zal Trump er zijn handen van af trekken. Want dan is het echt Oekraïne dat escaleert.
Ingeving van boven.quote:
Nadenken doet het Kremlin wel voor je.quote:Op maandag 29 december 2025 20:18 schreef sp3c het volgende:
https://www.flightradar24.com/quote:Op maandag 29 december 2025 20:18 schreef sp3c het volgende:
Volgens sommigen worden de Russen massaal afgemaakt. Dus een vredesakkoord zou dus een uitkomst zijn?quote:Op maandag 29 december 2025 21:54 schreef Tocadisco het volgende:
Nou zeg, dit komt het Kremlin allemaal wel verdacht goed uit. Dat kan haast geen toeval meer zijn.
Zelensky had beter thuis kunnen blijven, or misschien was het meer voor de Europese bondgenoten, laten zien dat hij echt alles op alles zet om “vrede” te krijgen.quote:Op maandag 29 december 2025 21:56 schreef RotatoR het volgende:
Het Kremlin steekt niet eens moeite meer in hun false flag acties. Ze roepen gewoon iets en Trump neemt het toch wel over. Voorheen moest er nog allerlei nepbewijs gefabriceerd worden.
O jeetjequote:Op maandag 29 december 2025 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
We moeten afwachten wat waar en niet waar is, maar als Oekraïne hier achter zit lijken ze hun eigen glazen in te gooien. Rusland wil nu haar positie herzien.
https://www.telegraaf.nl/(...)blijf/120382556.html
Dat weet het gepeupel toch allemaal nietquote:Op maandag 29 december 2025 22:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
O jeetje
straks gaan ze nog minder niet onderhandelen
wat niet?quote:Op maandag 29 december 2025 22:27 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Dat weet het gepeupel toch allemaal niet
Ik vind het allemaal erg overdreven angstzaaierig.quote:Op maandag 29 december 2025 22:07 schreef cosmosis het volgende:
Dit is wel een interessante ontwikkeling, blijkbaar weer een exrta kat in het nauw...Gaat erg hard bergafwaarts in Iran, dus ze staan open voor oorlog, wat de enige uitweg is voor de Ali Khamenei
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Alhoewel al bekend dat Iran Poetin zn puppet is, hebben ze bijna niets meer te verliezen met 42% inflatie deze maand......
De wereld gaat sneller en sneller richting de afgrond, en dat alleen omdat de politie van de huidige orde gerund wordt door een 3-jarige oranje toddler
they shouldquote:
Niets angstzaaierigs aan, het zijn gewoon feitelijkse gebeurtenissen in de wereld momenteel. Wat het resultaat zal zijn weet niemand, dat het op elk niveau verder escaleert omdat er geen sturende macht meer is, is wel vrij duidelijk....quote:Op maandag 29 december 2025 22:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal erg overdreven angstzaaierig.
Die gingen altijd al njet zeggen. Nu zeggen ze "extra" njet.quote:Op maandag 29 december 2025 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
We moeten afwachten wat waar en niet waar is, maar als Oekraïne hier achter zit lijken ze hun eigen glazen in te gooien. Rusland wil nu haar positie herzien.
En dat voor een verliezende partij..quote:Op maandag 29 december 2025 22:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die gingen altijd al njet zeggen. Nu zeggen ze "extra" njet.
alleen jij noemt ze de verliezende partijquote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat voor een verliezende partij..
Dat ze dit akkoord niet met beide handen aangrijpen.
Hoezo? Ze hadden laatst toch weer bij elkaar gefantaseerd dat ze een of ander dorp verovert hadden?quote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Precies ja, moet alles naar de klote alleen omdat Poetin niet kan verkroppen dat zijn SMO een grote backfire is geworden... bah.quote:Op maandag 29 december 2025 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
welk ad nauseaum herhalende patroon?quote:Op maandag 29 december 2025 22:48 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Het ad nauseaum herhalende patroon.
Hij bedoeld ad nauseam.quote:Op maandag 29 december 2025 22:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
welk ad nauseaum herhalende patroon?
Kun je het nog handelen allemaal?quote:Op maandag 29 december 2025 22:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
welk ad nauseaum herhalende patroon?
either wayquote:
Putler Poetin wil helemaal geen vrede.quote:
quote:
https://www.washingtonpos(...)m_source=chatgpt.comquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:04 schreef RotatoR het volgende:
Dit is wel redelijk van toepassing op de huidige situatie:
Bekijk deze YouTube-video
De wereld heeft nooit 1 sturende macht gekend.quote:Op maandag 29 december 2025 22:34 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Niets angstzaaierigs aan, het zijn gewoon feitelijkse gebeurtenissen in de wereld momenteel. Wat het resultaat zal zijn weet niemand, dat het op elk niveau verder escaleert omdat er geen sturende macht meer is, is wel vrij duidelijk....
Arestovich? Leeft die ook weer?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:32 schreef Skysheriff het volgende:
[..]
https://www.washingtonpos(...)m_source=chatgpt.com
Soms ook nog eens goed om dit geweldige artikel te lezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit gaat over de beginfase van de oorlog.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Arestovich? Leeft die ook weer?
Arestovich zegt wat anders maar oké.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit gaat over de beginfase van de oorlog.
Arestovich heeft Zelensky allang verraden.
Arestovich is naar het buitenland gevlucht.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Arestovich zegt wat anders maar oké
Ligt eraan wat je met massaal inmaken bedoeld?quote:Op maandag 29 december 2025 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens sommigen worden de Russen massaal afgemaakt. Dus een vredesakkoord zou dus een uitkomst zijn?
Wat boeit dit?quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Iets wat ik na al die tijd nog steeds niet kies vind van Oekraïne is de helikoptercrash van 2023.
Die notabene op een kinderopvang crasht waarbij 3 kinderen overlijden. Het zal je kind maar wezen.
Het hele binnenlandse ministerie in 1 helicopter.
Wat deden die met zijn allen in een helicopter voor noodgevallen.
https://www.nu.nl/buitenl(...)d-vloog-te-laag.html
Dat een helikopter anders ingezet wordt dan waarvoor dat ding is, is niet zo gek toch? Dat de piloot dan alle procedures aan zijn laars lapt (mogelijk onder druk van..) tjah..quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Iets wat ik na al die tijd nog steeds niet kies vind van Oekraïne is de helikoptercrash van 2023.
Die notabene op een kinderopvang crasht waarbij 3 kinderen overlijden. Het zal je kind maar wezen.
Het hele binnenlandse ministerie in 1 helicopter.
Wat deden die met zijn allen in een helicopter voor noodgevallen.
https://www.nu.nl/buitenl(...)d-vloog-te-laag.html
Echt helemaal niemand gelooft Poetin's verhaaltje. Zelfs Poetin zelf niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:47 schreef phpmystyle het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)blijf/120613437.html
Hopelijk snel duidelijkheid, is Rusland nu bezig met een false flag operatie of gooit Oekraïne wederom haar eigen glazen in ten koste van grondgebied en haar eigen burgers?
De Russen lijken zich terug te trekken van dit akkoord.
Moeten sprak ook de waarheid toen NS2 niet door de Russen werd aangevallen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand gelooft Poetin's verhaaltje. Zelfs Poetin zelf niet.
Wederom?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:47 schreef phpmystyle het volgende:
Hopelijk snel duidelijkheid, is Rusland nu bezig met een false flag operatie of gooit Oekraïne wederom haar eigen glazen in ten koste van grondgebied en haar eigen burgers?
Ik vertrouw de Russen ook niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:53 schreef CruzerXtreme het volgende:
oekr die een mislukte aanval uitvoert om het slachtoffer te kunnen spelen, de EU zal er wel in trappen
Nu hebben ze een reden om het akkoord af te wijzen zonder Trump tegen zich te krijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wederom?
De Russen hebben zich helemaal niet gecommitteerd aan dit akkoord, dus er val tweinig terug te trekken.
Heeft Oekraïne dat gedaan dan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:53 schreef CruzerXtreme het volgende:
oekr die een mislukte aanval uitvoert om het slachtoffer te kunnen spelen, de EU zal er wel in trappen
Ach, dat trucje beheersen ze toch al tot in de puntjes. Ook zonder dit mogelijke incidentje, zou Poetin het afwijzen. En over pakweg een maand presenteert Trump dan weer het beste vredesplan ooit, uiteraard door Rusland gedicteerd…quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nu hebben ze een reden om het akkoord af te wijzen zonder Trump tegen zich te krijgen.
Het is voor Poetin onmogelijk om Trump tegen zich te krijgen, dus een reden om het akkoord af te wijzen hebben ze helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nu hebben ze een reden om het akkoord af te wijzen zonder Trump tegen zich te krijgen.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:47 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2025 18:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Sodemieter op met je zogenaamde neutraliteit mafkees. Oekraïne heeft hier geen enkel belang bij. Dat weet je zelf ook wel.
lijkt me niet iets waarover putin zou durven liegen tegen trumpquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heeft Oekraïne dat gedaan dan?
Hou toch op....quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:47 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:39 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
lijkt me niet iets waarover putin zou durven liegen tegen trump
De EU plannen heb je dus weer eens niet gelezen? Vaak genoeg langs gekomen hier.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:01 schreef phpmystyle het volgende:
Tjah Europa kan ook eens met plannen ter berde komen. Maar dat gebeurt niet.
Daarin falen ze zijn. Slechtste commissie ooit.
We horen niks van de EU wat zij wél willen en wat realistisch is.
Uhm, nee?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:53 schreef CruzerXtreme het volgende:
Die liegt over alles, als het maar in zijn voordeel is.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:39 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:39 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
Hoe kan het nu een false flag zijn als letterlijk niets wijst op een daadwerkelijke aanvalquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hou toch op....
Het is overduidelijk een false flag. Letterlijk niets wijst op een daadwerkelijke aanval.
Dat zij men ook over NS2 enzo.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hou toch op....
Het is overduidelijk een false flag. Letterlijk niets wijst op een daadwerkelijke aanval.
Nee dat was van het begin af aan letterlijk een daadwerkelijke aanvalquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zij men ook over NS2 enzo.
quote:LIVE | Medvedev na vermeende drone-aanval op buitenverblijf Poetin: ’Die vieze klootzak uit Kiev wil oorlog’
Maar niet door de Russen, en destijds werd dat wel als zodanig gepercipieerd. Dat ontkennen leverde destijds notes op omdat de waarheid was dat NS2 was opgeblazen door de Russen. Men wist het immers zeker!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee dat was van het begin af aan letterlijk een daadwerkelijke aanval
Destijds wisten we het niet zeker, nog steeds niet trouwensquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar niet door de Russen, en destijds werd dat wel als zodanig gepercipieerd. Dat ontkennen leverde destijds notes op omdat de waarheid was dat NS2 was opgeblazen door de Russen. Men wist het immers zeker!
Nou....quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
Destijds wisten we het niet zeker, nog steeds niet trouwens
Meeste mensen vermoedde dat de VS erachter zat
Medvedev is geen woke EU-liberaal. Ik denk dat dat het is.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:26 schreef sp3c het volgende:
Medvedev gaat al jaren veel en veel verder dan Kallas
ik denk dat je dat verkeerd herinnerd as usualquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou....
Suggereren dat het anders was dan Rusland leverde bans en complete scheldpartijen op...
mogelijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Medvedev is geen woke EU-liberaal. Ik denk dat dat het is.
laat me raden, meneer stelt zich niet meer verkiesbaar.....quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Er zijn nog normale Republikeinen.
Wat moet genegeerd worden, dat Rusland de Boedapest akkoorden steeds verder schent (ze hebben deze geschonden door Krim aan te vallen in 2014, en toen ze in 2022 nuclaire wapens in Witrusland plaatsen en nu gisteren dus nog meer).quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:01 schreef Discombobulate het volgende:
Je moet er gewoon geen aandacht aan besteden, wat nu wel gebeurd. Gewoon negeren.
Dat gebeurt toch niet, de overname van Taiwan zal op een softe manier gebeuren. China zal een blokkade inrichten waarna Taiwan overstag zal moeten gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:02 schreef Discombobulate het volgende:
Als ze echt chaos willen moet China begin 2026 gewoon Taiwan binnenvallen.
Als het een daadwerkelijke aanval was dan was het geen false flag (het woordje false zegt dat wel duidelijk dacht ik).quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoe kan het nu een false flag zijn als letterlijk niets wijst op een daadwerkelijke aanval
Ik zou je graag willen aanraden de betekenis van "false flag" eens op te zoeken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als het een daadwerkelijke aanval was dan was het geen false flag (het woordje false zegt dat wel duidelijk dacht ik).
Heb ik letterlijk gedaan voor ik dat postequote:Op dinsdag 30 december 2025 12:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen aanraden de betekenis van "false flag" eens op te zoeken.
Maar de actie moet er zijn anders kan er geen sprake zijn van bedrog.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heb ik letterlijk gedaan voor ik dat poste![]()
Het is een actie gericht op het misleiden van anderen dat de dader iemand anders is.
Actie richt zich wat mij betreft niet op een explosie/aanval, maar elke actie (dus ook digitale acties e.d.)
Dit is geen actie gericht op het misleiden vanquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heb ik letterlijk gedaan voor ik dat poste![]()
Het is een actie gericht op het misleiden van anderen dat de dader iemand anders is.
Actie richt zich wat mij betreft niet op een explosie/aanval, maar elke actie (dus ook digitale acties e.d.)
quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar de actie moet er zijn anders kan er geen sprake zijn van bedrog.
Er is ook een actie. Het bewust in de wereld slingeren van berichtgeving en nieuws.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit is geen actie gericht op het misleiden van
Het is misleiding, een leugen
(Als er geen aanval is geweest)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |