Maar niet door de Russen, en destijds werd dat wel als zodanig gepercipieerd. Dat ontkennen leverde destijds notes op omdat de waarheid was dat NS2 was opgeblazen door de Russen. Men wist het immers zeker!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee dat was van het begin af aan letterlijk een daadwerkelijke aanval
Destijds wisten we het niet zeker, nog steeds niet trouwensquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar niet door de Russen, en destijds werd dat wel als zodanig gepercipieerd. Dat ontkennen leverde destijds notes op omdat de waarheid was dat NS2 was opgeblazen door de Russen. Men wist het immers zeker!
Nou....quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
Destijds wisten we het niet zeker, nog steeds niet trouwens
Meeste mensen vermoedde dat de VS erachter zat
Medvedev is geen woke EU-liberaal. Ik denk dat dat het is.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:26 schreef sp3c het volgende:
Medvedev gaat al jaren veel en veel verder dan Kallas
ik denk dat je dat verkeerd herinnerd as usualquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou....
Suggereren dat het anders was dan Rusland leverde bans en complete scheldpartijen op...
mogelijkquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Medvedev is geen woke EU-liberaal. Ik denk dat dat het is.
laat me raden, meneer stelt zich niet meer verkiesbaar.....quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Er zijn nog normale Republikeinen.
Wat moet genegeerd worden, dat Rusland de Boedapest akkoorden steeds verder schent (ze hebben deze geschonden door Krim aan te vallen in 2014, en toen ze in 2022 nuclaire wapens in Witrusland plaatsen en nu gisteren dus nog meer).quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:01 schreef Discombobulate het volgende:
Je moet er gewoon geen aandacht aan besteden, wat nu wel gebeurd. Gewoon negeren.
Dat gebeurt toch niet, de overname van Taiwan zal op een softe manier gebeuren. China zal een blokkade inrichten waarna Taiwan overstag zal moeten gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:02 schreef Discombobulate het volgende:
Als ze echt chaos willen moet China begin 2026 gewoon Taiwan binnenvallen.
Als het een daadwerkelijke aanval was dan was het geen false flag (het woordje false zegt dat wel duidelijk dacht ik).quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoe kan het nu een false flag zijn als letterlijk niets wijst op een daadwerkelijke aanval
Ik zou je graag willen aanraden de betekenis van "false flag" eens op te zoeken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als het een daadwerkelijke aanval was dan was het geen false flag (het woordje false zegt dat wel duidelijk dacht ik).
Heb ik letterlijk gedaan voor ik dat postequote:Op dinsdag 30 december 2025 12:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen aanraden de betekenis van "false flag" eens op te zoeken.
Maar de actie moet er zijn anders kan er geen sprake zijn van bedrog.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heb ik letterlijk gedaan voor ik dat poste![]()
Het is een actie gericht op het misleiden van anderen dat de dader iemand anders is.
Actie richt zich wat mij betreft niet op een explosie/aanval, maar elke actie (dus ook digitale acties e.d.)
Dit is geen actie gericht op het misleiden vanquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heb ik letterlijk gedaan voor ik dat poste![]()
Het is een actie gericht op het misleiden van anderen dat de dader iemand anders is.
Actie richt zich wat mij betreft niet op een explosie/aanval, maar elke actie (dus ook digitale acties e.d.)
quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar de actie moet er zijn anders kan er geen sprake zijn van bedrog.
Er is ook een actie. Het bewust in de wereld slingeren van berichtgeving en nieuws.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit is geen actie gericht op het misleiden van
Het is misleiding, een leugen
(Als er geen aanval is geweest)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |