abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 december 2025 @ 18:18:34 #26
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_219656669
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:02 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Nog meer kanonnenvoer.
Lawl Rusland die zijn eigen demografische toekomst om zeep helpt voor wat stukjes land :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 18:29:26 #27
8781 crew  Frutsel
pi_219656859
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef Skysheriff het volgende:
Ander gevolg; mocht Trump dit geloven (ben echt benieuwd naar Intel van verschillende landen die dit keurig in de gaten houden elke nacht), dan zijn security guarantees niets meer waard als Rusland simpelweg een false flag kan gebruiken om na een mogelijke vrede weer aan te vallen.
Sterker nog: Ik hou deze keer de optie open dat dit een vooropgezet plan van Putin en Trump is...
pi_219656930
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Sterker nog: Ik hou deze keer de optie open dat dit een vooropgezet plan van Putin en Trump is...
Zou best kunnen. Met als doel dat Oekraïne heel de Donbas opgeeft en akkoord gaat met het capitulatieplan.
pi_219656955
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Nou, We weten dat Trump poetins woorden geloofd boven die van zijn eigen inlichtingdiensten.
pi_219656966
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef Skysheriff het volgende:
Ander gevolg; mocht Trump dit geloven (ben echt benieuwd naar Intel van verschillende landen die dit keurig in de gaten houden elke nacht), dan zijn security guarantees niets meer waard als Rusland simpelweg een false flag kan gebruiken om na een mogelijke vrede weer aan te vallen.
Ik betwijfel of we het überhaupt gaan weten. Wij als Europeanen hebben die intel niet hoor over Rusland. De VS misschien, maar dat lijkt me ook nog niet zo zeker.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219657142
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik betwijfel of we het überhaupt gaan weten. Wij als Europeanen hebben die intel niet hoor over Rusland. De VS misschien, maar dat lijkt me ook nog niet zo zeker.
UK heeft heel veel goede intel, en denk je echt dat landen als Polen geen intel hebben over rusland.

Wanneer het echt onderonsje is tussen Poetin en Trump, dan zal dit ook met feiten onder uitgehaald worden.

Vergeet niet dat MH17 ook door oekriane zou zijn neergeschoten volgens russische trollen.
pi_219657233
quote:

[..]
Wie zegt dat wij dat niet hebben?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_219657275
Wij als NAVO beschikken daar wel over.
  maandag 29 december 2025 @ 18:45:48 #34
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219657340
quote:

[..]
Volgens mij vliegen er vrijwel permanent AWACS rond boven de westerlijke zwarte zee.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  maandag 29 december 2025 @ 18:46:54 #35
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_219657369
quote:

[..]
Diverse Europese landen weten prima waar drones zo'n beetje vliegen. Dit is geen top secret undercovermissie ofzo.
Blaf me vol
pi_219657393
https://nos.nl/artikel/25(...)-spreekt-van-leugens

Het begin is eindelijk, hopelijk heeft Oekraine volgende keer meer succes ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 29 december 2025 @ 18:49:30 #37
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219657431
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
We werken helemaal niet zo hard en veel, we werken vooral slim en geografisch gezien liggen we op een gunstige plek.
Maar waarom hebben wij meer kunne profiteren dan andere landen? Schept dat een verplichting om de broek van andere landen maar op te houden?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 29 december 2025 @ 18:50:36 #38
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219657474
Even afwachten wat wel en niet waar is.
Misschien wil juist Oekraïne wel saboteren, of juist Rusland. We weten het niet. Beiden hebben belangen erbij om het juist wel of niet te doen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219657524
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2025 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien wil juist Oekraïne wel saboteren, of juist Rusland. We weten het niet. Beiden hebben belangen erbij om het juist wel of niet te doen.
Kremlin playbook, misschien waren het Oekrainers misschien wel rusland... Beetje net als met MH17, al duidelijk welk land daar verantwoordelijk voor is?
pi_219657531
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:47 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-spreekt-van-leugens

Het begin is eindelijk, hopelijk heeft Oekraine volgende keer meer succes ^O^
Dit zegt eigenlijk alles:

quote:
"Moskou heeft vooralsnog geen bewijzen geleverd van de massale drone-aanval op een van Poetins residenties. Vreemd genoeg kwam het nieuws van de minister van Buitenlandse Zaken en niet van het ministerie van Defensie, dat daarover gaat. Opvallend is ook dat datzelfde ministerie van Defensie eerder op de dag in het geheel geen melding maakte van deze drone-aanval.

Volgens het ministerie van Defensie zijn in de nacht van zondag op maandag in totaal 89 Oekraïense drones neergehaald, waarvan de meeste in de aan Oekraïne grenzende provincie Brjansk en slechts achttien in de provincie Novgorod, waar de desbetreffende residentie van Poetin zich bevindt.

Vanmiddag publiceerde het Kremlin een tekst en video van een bijeenkomst tussen Poetin en de legerleiding, waar ook niets werd gezegd over een aanval op de residentie.
pi_219657584
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2025 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
Sodemieter op met je zogenaamde neutraliteit mafkees. Oekraïne heeft hier geen enkel belang bij. Dat weet je zelf ook wel.
  maandag 29 december 2025 @ 18:54:05 #42
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219657590
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:52 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Kremlin playbook, misschien waren het Oekrainers misschien wel rusland... Beetje net als met MH17, al duidelijk welk land daar verantwoordelijk voor is?
Misschien is het Rusland wel en willen zij een vredesdeal saboteren. Dat kan. Maar dat geeft wel aan dat zij blijkbaar sterk staan, of tenminste dat zij dat zo zien. Misschien is het ook Oekraïne wel omdat we nu op de vooravond staan het definitief maken van concessies en overdracht land
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 29 december 2025 @ 18:54:54 #43
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219657619
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 18:53 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Sodemieter op met je zogenaamde neutraliteit mafkees. Oekraïne heeft hier geen enkel belang bij. Dat weet je zelf ook wel.
Even kalm doen. We weten (nog) niks. Ik houd het op 50/50.
Waarom scheld je uberhaubt? Open houding is de beste houding nu.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219657633
Kan opzich ook wel weer grinniken om deze perfecte bait van php.
pi_219657638
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:52 schreef Korenfok het volgende:

[..]. Beetje net als met MH17, al duidelijk welk land daar verantwoordelijk voor is?
Zeker, dat was gewoon Rusland. Dat geleuter dat de “separatisten” ergens een BUK op de kop getikt hebben of dat het stiekem een Oekraïense straaljager was die dat vliegtuig neerschoten, gelooft echt niemand _O-
pi_219657642
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2025 18:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Even kalm doen. We weten (nog) niks. Ik houd het op 50/50.
Waarom scheld je uberhaubt? Open houding is de beste houding nu.
Je kan het je zeker weer niet voorstellen.
  maandag 29 december 2025 @ 18:56:48 #48
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219657666
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:55 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik kan mij voorstellen dat beide partijen het gedaan hebben.
De gene die van mening is dat het akkoord slecht is zal er alles aan doen om het akkoord op te blazen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219657686
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:55 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Die gaat gewoon weer op zijn knietjes voor de lokale wegwerpagent van Rusland.
pi_219657696
Allemaal weer psy-op counteracties met veel ruis. :9
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')