Lawl Rusland die zijn eigen demografische toekomst om zeep helpt voor wat stukjes landquote:
Sterker nog: Ik hou deze keer de optie open dat dit een vooropgezet plan van Putin en Trump is...quote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef Skysheriff het volgende:
Ander gevolg; mocht Trump dit geloven (ben echt benieuwd naar Intel van verschillende landen die dit keurig in de gaten houden elke nacht), dan zijn security guarantees niets meer waard als Rusland simpelweg een false flag kan gebruiken om na een mogelijke vrede weer aan te vallen.
Zou best kunnen. Met als doel dat Oekraïne heel de Donbas opgeeft en akkoord gaat met het capitulatieplan.quote:Op maandag 29 december 2025 18:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sterker nog: Ik hou deze keer de optie open dat dit een vooropgezet plan van Putin en Trump is...
Nou, We weten dat Trump poetins woorden geloofd boven die van zijn eigen inlichtingdiensten.quote:Op maandag 29 december 2025 18:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sterker nog: Ik hou deze keer de optie open dat dit een vooropgezet plan van Putin en Trump is...
Ik betwijfel of we het überhaupt gaan weten. Wij als Europeanen hebben die intel niet hoor over Rusland. De VS misschien, maar dat lijkt me ook nog niet zo zeker.quote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef Skysheriff het volgende:
Ander gevolg; mocht Trump dit geloven (ben echt benieuwd naar Intel van verschillende landen die dit keurig in de gaten houden elke nacht), dan zijn security guarantees niets meer waard als Rusland simpelweg een false flag kan gebruiken om na een mogelijke vrede weer aan te vallen.
UK heeft heel veel goede intel, en denk je echt dat landen als Polen geen intel hebben over rusland.quote:Op maandag 29 december 2025 18:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik betwijfel of we het überhaupt gaan weten. Wij als Europeanen hebben die intel niet hoor over Rusland. De VS misschien, maar dat lijkt me ook nog niet zo zeker.
Wie zegt dat wij dat niet hebben?quote:Op maandag 29 december 2025 18:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik betwijfel of we het überhaupt gaan weten. Wij als Europeanen hebben die intel niet hoor over Rusland. De VS misschien, maar dat lijkt me ook nog niet zo zeker.
Volgens mij vliegen er vrijwel permanent AWACS rond boven de westerlijke zwarte zee.quote:Op maandag 29 december 2025 18:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Diverse Europese landen weten prima waar drones zo'n beetje vliegen. Dit is geen top secret undercovermissie ofzo.quote:Op maandag 29 december 2025 18:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar waarom hebben wij meer kunne profiteren dan andere landen? Schept dat een verplichting om de broek van andere landen maar op te houden?quote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
We werken helemaal niet zo hard en veel, we werken vooral slim en geografisch gezien liggen we op een gunstige plek.
Kremlin playbook, misschien waren het Oekrainers misschien wel rusland... Beetje net als met MH17, al duidelijk welk land daar verantwoordelijk voor is?quote:Op maandag 29 december 2025 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
Even afwachten wat wel en niet waar is.
Misschien wil juist Oekraïne wel saboteren, of juist Rusland. We weten het niet. Beiden hebben belangen erbij om het juist wel of niet te doen.
Dit zegt eigenlijk alles:quote:Op maandag 29 december 2025 18:47 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-spreekt-van-leugens
Het begin is eindelijk, hopelijk heeft Oekraine volgende keer meer succes
quote:"Moskou heeft vooralsnog geen bewijzen geleverd van de massale drone-aanval op een van Poetins residenties. Vreemd genoeg kwam het nieuws van de minister van Buitenlandse Zaken en niet van het ministerie van Defensie, dat daarover gaat. Opvallend is ook dat datzelfde ministerie van Defensie eerder op de dag in het geheel geen melding maakte van deze drone-aanval.
Volgens het ministerie van Defensie zijn in de nacht van zondag op maandag in totaal 89 Oekraïense drones neergehaald, waarvan de meeste in de aan Oekraïne grenzende provincie Brjansk en slechts achttien in de provincie Novgorod, waar de desbetreffende residentie van Poetin zich bevindt.
Vanmiddag publiceerde het Kremlin een tekst en video van een bijeenkomst tussen Poetin en de legerleiding, waar ook niets werd gezegd over een aanval op de residentie.
Sodemieter op met je zogenaamde neutraliteit mafkees. Oekraïne heeft hier geen enkel belang bij. Dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 29 december 2025 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
Even afwachten wat wel en niet waar is.
Misschien wil juist Oekraïne wel saboteren, of juist Rusland. We weten het niet. Beiden hebben belangen erbij om het juist wel of niet te doen.
Misschien is het Rusland wel en willen zij een vredesdeal saboteren. Dat kan. Maar dat geeft wel aan dat zij blijkbaar sterk staan, of tenminste dat zij dat zo zien. Misschien is het ook Oekraïne wel omdat we nu op de vooravond staan het definitief maken van concessies en overdracht landquote:Op maandag 29 december 2025 18:52 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Kremlin playbook, misschien waren het Oekrainers misschien wel rusland... Beetje net als met MH17, al duidelijk welk land daar verantwoordelijk voor is?
Even kalm doen. We weten (nog) niks. Ik houd het op 50/50.quote:Op maandag 29 december 2025 18:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Sodemieter op met je zogenaamde neutraliteit mafkees. Oekraïne heeft hier geen enkel belang bij. Dat weet je zelf ook wel.
Uh, niks nieuws onder de zon natuurlijk... Het zou zelfs het laagste aantal sinds 2023 zijn...quote:
Zeker, dat was gewoon Rusland. Dat geleuter dat de “separatisten” ergens een BUK op de kop getikt hebben of dat het stiekem een Oekraïense straaljager was die dat vliegtuig neerschoten, gelooft echt niemandquote:Op maandag 29 december 2025 18:52 schreef Korenfok het volgende:
[..]. Beetje net als met MH17, al duidelijk welk land daar verantwoordelijk voor is?
Je kan het je zeker weer niet voorstellen.quote:Op maandag 29 december 2025 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even kalm doen. We weten (nog) niks. Ik houd het op 50/50.
Waarom scheld je uberhaubt? Open houding is de beste houding nu.
Ik kan mij voorstellen dat beide partijen het gedaan hebben.quote:Op maandag 29 december 2025 18:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je kan het je zeker weer niet voorstellen.
Die gaat gewoon weer op zijn knietjes voor de lokale wegwerpagent van Rusland.quote:Op maandag 29 december 2025 18:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je kan het je zeker weer niet voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |