Ook beetje standaard reactie dat hij het niet weet. Meestal over 2 weken concept van een plan daarna.quote:Op maandag 29 december 2025 19:31 schreef Skysheriff het volgende:
Trump: I don't know about [the supposed Ukrainian attack on Putin's home residence]...actually I just heard about it...but I don't know about it...
Lijkt me in dit geval gewoon netjes, hij heeft niet alle Intel nog.quote:Op maandag 29 december 2025 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook beetje standaard reactie dat hij het niet weet. Meestal over 2 weken concept van een plan daarna.
quote:Op maandag 29 december 2025 19:41 schreef Skysheriff het volgende:
Trump: Its another thing to attack someones house- I am very angry about it- I heard about it from Putin today
Ik weet nog niets zeker, maar Putin belde me persoonljk op en die zou toch echt noooooooooooooooooooit tegen me liegenquote:
En reken er maar op dat niemand in zijn kring hem gaat uitleggen wat Rusland uitspookt...quote:
Dat. Maar dit zou het wat uitmaken voor het verdere verloop naar een onderhandelingsresultaat?quote:Op maandag 29 december 2025 19:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is een beter idee om dit even goed uit te zoeken.
Mmmm hier woonde ook mensenquote:Op maandag 29 december 2025 19:41 schreef Skysheriff het volgende:
Trump: Its another thing to attack someones house- I am very angry about it- I heard about it from Putin today
Nee. Goede poging weer.quote:Op maandag 29 december 2025 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
Ik neig er naar dat de Russen dit v
[..]
Dat zou de domste actie zijn van Oekraine om te doen. Persoonlijke doelen van Poetin raken, dat is een echte no go. Poetin komt ook niet in de persoonlijke levensfeer van Rutte of Kallas.
Als Oekraïne dit gedaan heeft zal Trump er zijn handen van af trekken. Want dan is het echt Oekraïne dat escaleert.
Ja, laten we er geen aandacht aan besteden.quote:Op maandag 29 december 2025 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat wordt nu weer compleet uitgespeeld.
Vermoeiende shit weer.
quote:Op maandag 29 december 2025 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
Ik neig er naar dat de Russen dit v
[..]
Dat zou de domste actie zijn van Oekraine om te doen. Persoonlijke doelen van Poetin raken, dat is een echte no go. Poetin komt ook niet in de persoonlijke levensfeer van Rutte of Kallas.
Als Oekraïne dit gedaan heeft zal Trump er zijn handen van af trekken. Want dan is het echt Oekraïne dat escaleert.
Maar dat mag allemaal en is niet erg omdat het Oekraïners en Oekraïnse woonwijken zijn blijkbaar.quote:Op maandag 29 december 2025 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Mmmm hier woonde ook mensen
[ afbeelding ]
En hier
[ afbeelding ]
En dit huis
[ afbeelding ]
Heel veel huizen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is het Rusland omdat Rusland geen vrede wil omdat ze (militair) haar doelen wil bereiken en hier nooit een geheim van gemaakt heeft. Het zou juist heel vreemd zijn als er opeens een vredesdeal zou worden ondertekend terwijl ze bijna dagelijks verkondigen dat het slikken of stikken is voor Oekraïne.quote:Op maandag 29 december 2025 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien is het Rusland wel en willen zij een vredesdeal saboteren. Dat kan. Maar dat geeft wel aan dat zij blijkbaar sterk staan, of tenminste dat zij dat zo zien. Misschien is het ook Oekraïne wel omdat we nu op de vooravond staan het definitief maken van concessies en overdracht land
Dit zegt ie al sinds 2022 en is oud nieuws.quote:Op maandag 29 december 2025 19:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
vertaling van het interview staat onder de tweet
[ x ]
Interessante ontwikkeling. Ben bang dat deze gepensioneerde generaal niet lang meer van zijn pensioen kan genieten.
Ik denk dat in 2022 die lanceer lokatie in baikonur nog niet opgeblazen was.quote:Op maandag 29 december 2025 20:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit zegt ie al sinds 2022 en is oud nieuws.
Dat stond natuurlijk op die drones, heel groot.quote:Op maandag 29 december 2025 20:18 schreef sp3c het volgende:
Maar ze hebben alle 267 drones neergeschoten toch?
Hoe weten ze dan wat het doel was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |