abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 december 2025 @ 18:58:32 #51
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219657707
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2025 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
Even afwachten wat wel en niet waar is.
Ook al zou het wel waar zijn.

Kremlin bombardeert werkelijk elke nacht burgerdoelen, maar hoho, de paleizen van de "Sterke Man" zijn off limits :O
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_219657738
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 18:43 schreef halfway het volgende:

[..]
Wie zegt dat wij dat niet hebben?
Ik denk dat het naïef is om te denken dat we real time alles maar meekrijgen in een ander land en in dit geval Rusland. Het is geen alziend oog hé.

Die AWACS zou goed kunnen overigens. Maar wat heb je verder nog? @AchJa Kunnen wij dit? Krijgen wij realtime mee wat er allemaal in en uit Rusland vliegt en wat?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219657740
quote:
10s.gif Op maandag 29 december 2025 18:58 schreef ExTec het volgende:

[..]

Kremlin bombardeert werkelijk elke nacht burgerdoelen, maar hoho, de paleizen van de "Sterke Man" zijn off limits :O
HIj zou blij moeten zijn, dan is het feit dat hij tientallen kritieke AD systemen die heel handig waren geweest voor Raffinaderijen, havens en andere infrastructuur gebruikt om zijn zomerpaleisje veilig te houden, eindelijk nut hebben.
pi_219657752
quote:
10s.gif Op maandag 29 december 2025 18:55 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Zeker, dat was gewoon Rusland. Dat geleuter dat de “separatisten” ergens een BUK op de kop getikt hebben of dat het stiekem een Oekraïense straaljager was die dat vliegtuig neerschoten, gelooft echt niemand _O-
Net als die Russische militairen met verlof, met professionele uitrusting die ze zogenaamd zelf bij de dumpstore hadden gekocht.
  maandag 29 december 2025 @ 19:01:30 #55
6484 ExTec
pi_219657774
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:59 schreef Skysheriff het volgende:

[..]
HIj zou blij moeten zijn, dan is het feit dat hij tientallen kritieke AD systemen die heel handig waren geweest voor Raffinaderijen, havens en andere infrastructuur gebruikt om zijn zomerpaleisje veilig te houden, eindelijk nut hebben.
Boeit em niks he. Hij geeft niet om de bevolking aldaar. Enige wat hem boeit is dat figuur in het kremlin.
pi_219657777
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik denk dat het naïef is om te denken dat we real time alles maar meekrijgen in een ander land en in dit geval Rusland. Het is geen alziend oog hé.

Die AWACS zou goed kunnen overigens. Maar wat heb je verder nog? @:AchJa Kunnen wij dit? Krijgen wij realtime mee wat er allemaal in en uit Rusland vliegt en wat?
Iets waar mensen misschien minder snel aandenken, maar geloof mij maar dat zowel Oekraine als Rusland van elkaar miljoenen cameras op huizen, snelwegen etc hebben gehacked om dit soort dingen in realtime in de gaten te houden. NAVO heeft die intel ook.
pi_219657781
Of het is zo of Rusland doet voorkomen dat Kiev geen controle meer heeft over hun troepen.
Los of controll zou een slechte zaak zijn dus dat past goed in het Russische narratief om Trump weer boos te krijgen.
Maar de VS zal toch fatsoenlijke Intel hebben en zich niet laten leiden door deze “spelletjes”?
Vakman pur sang
pi_219657813
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Of het is zo of Rusland doet voorkomen dat Kiev geen controle meer heeft over hun troepen.
Los of controll zou een slechte zaak zijn dus dat past goed in het Russische narratief om Trump weer boos te krijgen.
Maar de VS zal toch fatsoenlijke Intel hebben en zich niet laten leiden door deze “spelletjes”?
Die fatsoenlijke intel hebben ze, of figuren als Gabbard of Trump daar vervolgens serieus iets mee doen is een tweede.
  maandag 29 december 2025 @ 19:03:07 #59
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219657814
Ik neig er naar dat de Russen dit v
quote:
10s.gif Op maandag 29 december 2025 18:58 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat zou de domste actie zijn van Oekraine om te doen. Persoonlijke doelen van Poetin raken, dat is een echte no go. Poetin komt ook niet in de persoonlijke levensfeer van Rutte of Kallas.

Als Oekraïne dit gedaan heeft zal Trump er zijn handen van af trekken. Want dan is het echt Oekraïne dat escaleert.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 29 december 2025 @ 19:03:10 #60
6484 ExTec
pi_219657815
quote:
Allicht, maar dat zegt niks over of dat trump er een boodschap aan heeft.
  maandag 29 december 2025 @ 19:03:17 #61
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_219657816
quote:
Vraag is wat de VS wil. Ik gok dat er een hoop pro-poetin leden nu aan het roer staan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_219657818
Ow Vlad, ik gun je een ontploffende cobra6 in je aars.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 29 december 2025 @ 19:03:42 #63
6484 ExTec
pi_219657825
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2025 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
Ik neig er naar dat de Russen dit v
[..]
Dat zou de domste actie zijn van Oekraine om te doen. Persoonlijke doelen van Poetin raken, dat is een echte no go. Poetin komt ook niet in de persoonlijke levensfeer van Rutte of Kallas.

Als Oekraïne dit gedaan heeft zal Trump er zijn handen van af trekken. Want dan is het echt Oekraïne dat escaleert.
Uh huh.
pi_219657842
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:59 schreef Discombobulate het volgende:

Die AWACS zou goed kunnen overigens. Maar wat heb je verder nog? @:AchJa Kunnen wij dit? Krijgen wij realtime mee wat er allemaal in en uit Rusland vliegt en wat?
Ja.
  maandag 29 december 2025 @ 19:05:31 #65
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219657857
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ja.
Hoe is jouw eerste gedachte over dader en motief?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 29 december 2025 @ 19:06:10 #66
6484 ExTec
pi_219657867
quote:
3 Mar 2022 — President Zelensky has survived at least three assassination attempts in the past week, The Times has learnt.
Maar 'persoonlijke doelen is no go' hoor.
pi_219657868
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:59 schreef Skysheriff het volgende:

[..]
Het is bullshit. Er zijn nota bene Oekraïense drones op het Kremlin gecrasht. Daar is niet op gereageerd. En nu zouden er 91 drones die geen hond heeft gezien ineens aanleiding zijn om in Kyiv regeringsgebouwen te gaan bombarderen.

Het zou grappig zijn als het niet zo intens treurig was. Werkelijk alles wat Rusland zegt is gelogen.
  maandag 29 december 2025 @ 19:06:22 #68
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219657875
Als het wel Oekraine was hoop ik dat ze de volgende keer meer geluk hebben. Lijkt me een prachtig beeld, een drone die recht in het gezicht van Poetin klapt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 29 december 2025 @ 19:08:31 #69
6484 ExTec
pi_219657916
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:07 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En dan? Daarna komt er iets fantastisch nieuws voor in de plaats en zal de boreale heilstaat eindelijk tot bloei komen?
Nee, dan is z'n klote leven een paar seconde net wat minder klote.

Totdat dat wegtrekt, dan is z'n leven weer gewoon klote.
pi_219658030
Dan is het makkelijk voor Trump iig
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219658133
Welja, leugen nummer 10000000. Alleen de dommen trappen erin.
Maar waarom zou Oekraïne eigenlijk het huis van die kleine oorlogzoeker niet mogen platgooien? Hij had al jaren geleden een bom op zijn plaat mogen ontvangen.
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 19:20:18 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219658205
Ik kan jullie ook geen tien minuten alleen laten he }:|
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219658365
Russische krant.

De droneaanval op de residentie van de Russische president Vladimir Poetin is een wanhoopsdaad van Volodymyr Zelenskyy en zijn criminele regime in Kiev, aldus Sergei Mironov, voorzitter van de partij Rechtvaardig Rusland .

"Ik ben ervan overtuigd dat hun Europese meesters, die er al lang van dromen Rusland te onthoofden en te verslaan, hen groen licht hebben gegeven. Nu hebben wij niet alleen het recht, maar ook de noodzaak om daadkrachtig op te treden," merkte Mironov op in een gesprek met journalisten.

Volgens de politicus zijn het regime in Kiev en zijn leider nu bereid extreme maatregelen te nemen, omdat ze in het nauw gedreven zijn en capitulatie hun enige optie is.
Eerder meldde de Russische minister van Buitenlandse Zaken, Sergej Lavrov, dat 91 Oekraïense aanvalsdrones de residentie van Vladimir Poetin in de regio Novgorod hadden aangevallen. De minister benadrukte dat Rusland de acties van het regime in Kiev niet zal negeren en dat de doelen en het tijdstip van de aanvallen al zijn vastgesteld.

Het volk wordt verder bewerkt, en de Russen gaan nu vol op het orgel.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_219658480
Trump: I don't know about [the supposed Ukrainian attack on Putin's home residence]...actually I just heard about it...but I don't know about it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')