Wij hebben Kallas.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:26 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat Medvedev er door Poetin op uit wordt gestuurd om de meeste crazy shit te zeggen, zodat het jarenlang plegen van talloze oorlogsmisdaden "redelijk" lijkt in de ogen van useful idiots?
Nee blijkbaar niet... wow.
Kom maar terug als Kajaquote:
Bij bepaalde mensen is die positie an sich al het probleem.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:18 schreef sp3c het volgende:
Vanuit haar positie is het allemaal niet zo heel verrassend zeg maar
Juist dan zeg je toch ook niet: wat boeit dit?quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
X120000 voor al die raketten van Putin die doden veroorzaken.
Wat zei kameraad Stalin ook weer:
- 1 dode is afschuwelijk
- 100 doden is erg
- hoe meer nullen je toevoegt hoe meer het een statistiek zal worden
Ze staat niet in de keuken, en ze is niet aardig voor de "Sterke Man".quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:41 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Leg even uit waarom Kallas niet deugt?
We moeten phptje toch het voordeel van de twijfel geven? Misschien, heel misschien heeft deze verdwaasde geest een consistent verhaal waarom ze blijkbaar een verdorven politica is?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ze staat niet in de keuken, en ze is niet aardig voor de "Sterke Man".
quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:43 schreef mcmlxiv het volgende:
We moeten phptje toch het voordeel van de twijfel geven?
Ik parafraseer gewoon wat uit dat Gzero filmpje. Ik vind die filmpjes over Xi, Putin, en Trump hilarisch. Zo heel af en toe komt daar ook een EU politicus in voor!quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:52 schreef ExTec het volgende:
Meneer php denkt tegenwoordig al dat hij in naam van z'n favo "Sterke Man" kan spreken.
Helder, wist ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:54 schreef phpmystyle het volgende:
Ik parafraseer gewoon wat uit dat Gzero filmpje.
Waar heeft die gast allemaal paleizen dan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:20 schreef Skysheriff het volgende:
[ afbeelding ]
Russische drone kanalen melden op een ongebruikelijke tijd veel drones in de buurt van moskou en novgorod, rond de plek van Putins paleis dus.
wat zegt kallasn precies, waarin zij oproept tot oorlog of dreigt met bombaderen van rusland?quote:
Oh de ambtenaren, gaan hun naratief bijwerken en dat kan alleen tijdens kantoortijd. dus medvedef was iets te vroeg met zijn tweetjes. waarschijnijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:20 schreef Skysheriff het volgende:
[ afbeelding ]
Russische drone kanalen melden op een ongebruikelijke tijd veel drones in de buurt van moskou en novgorod, rond de plek van Putins paleis dus.
Wederom kremlin playbook.quote:Op maandag 29 december 2025 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien is het Rusland wel en willen zij een vredesdeal saboteren. Dat kan. Maar dat geeft wel aan dat zij blijkbaar sterk staan, of tenminste dat zij dat zo zien. Misschien is het ook Oekraïne wel omdat we nu op de vooravond staan het definitief maken van concessies en overdracht land
Enige die ik weet zijn bij Sochi en Valdaij, maar zullen er ongetwijfeld een stuk meer zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Waar heeft die gast allemaal paleizen dan?
Yup, eindelijk weer een vrouw met ballen die voor Europa op komtquote:
Ze zegt dat de Russische Federatie beter opgesplitst kan worden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:27 schreef Korenfok het volgende:
[..]
wat zegt kallasn precies, waarin zij oproept tot oorlog of dreigt met bombaderen van rusland?
graag echte quotes zonder desinformatie.
triest gedoe dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |