SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
Vroeger was je gewoon iedere vrijdag en zaterdag bij elkaar met je vrienden. Als je dan niet om een uur of 8 samen aan het bier zat dan was je "te laat".quote:
Ik heb juist meer vrienden dan vroeger. Maar is misschien ook omdat ik hier geen familie heb, en dat je dan wat meer vrienden om je heen verzameld als surrogaatfamiliequote:Op maandag 29 december 2025 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Dat merk ik tegenwoordig ook wel. Waar ik vroeger een berg goede vrienden had is het nu gereduceerd tot een handjevol mensen die je met enige regelmaat ziet. Waarvan er dan 1 nog je BFF is.
Ja sowiesoquote:Op maandag 29 december 2025 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger was je gewoon iedere vrijdag en zaterdag bij elkaar met je vrienden. Als je dan niet om een uur of 8 samen aan het bier zat dan was je "te laat".
De vriendengroep van mijn middelbare school is eigenlijk altijd bij elkaar gebleven. Veel mensen die in zelfde dorp woonde en uiteindelijk daar nu ook weer helemaal gesettled zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb juist meer vrienden dan vroeger. Maar is misschien ook omdat ik hier geen familie heb, en dat je dan wat meer vrienden om je heen verzameld als surrogaatfamilie
Helaas.quote:Op maandag 29 december 2025 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Ja verdomme, ik ben genaaid door het forum bij deze
Er is een post niet doorgekomen.
Idem. Ik heb aan elke baan wel vrienden overgehouden, hier verschillende mensen leren kennen en dan heb ik ook nog steeds contact met wat mensen met wie ik studeerde.quote:Op maandag 29 december 2025 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb juist meer vrienden dan vroeger. Maar is misschien ook omdat ik hier geen familie heb, en dat je dan wat meer vrienden om je heen verzameld als surrogaatfamilie
Matige geruchten.quote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zat er toch al een tijdje aan te komen dat die naar AM ging?
Ik aan een baan een vriendin. Rest niks. Weet niet zo goed waar het aan ligt.quote:Op maandag 29 december 2025 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem. Ik heb aan elke baan wel vrienden overgehouden, hier verschillende mensen leren kennen en dan heb ik ook nog steeds contact met wat mensen met wie ik studeerde.
Op roddelsites. Ik verwacht GP gewoon naast Max.quote:
Serena of Venus?quote:Op maandag 29 december 2025 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matige geruchten.
Maar hij is ook in gesprek met Williams schijnbaar.
Denk gewoon aan het leven. Zoveel mensen die niet zijn blijven hangen; of momenten waar ik er geen tijd en energie in kon of wilde steken.quote:Op maandag 29 december 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik aan een baan een vriendin. Rest niks. Weet niet zo goed waar het aan ligt.
Ik doe ergens iets fout
ja maar andere mensen lukt het wel om overal vrienden aan over te houdenquote:Op maandag 29 december 2025 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk gewoon aan het leven. Zoveel mensen die niet zijn blijven hangen; of momenten waar ik er geen tijd en energie in kon of wilde steken.
Ik kwam laatst nog op een plek waar ik vroeger gevoetbald heb en daar waren wel nog wat mensen die me kenden. Dat was wel leuk. Als ik daar was gaan wonen had ik vast vrienden gemaakt. Maar dan had ik ergens gewoond waar ik eigenlijk niet wilde wonen.
Wie zegt dat?quote:Op maandag 29 december 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar andere mensen lukt het wel om overal vrienden aan over te houden
Valt wel mee hoor. De mensen met wie ik nu nog om ga ken ik al heel lang.quote:Op maandag 29 december 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee in een jaar niet maar in NL had ik ze ook nietquote:Op maandag 29 december 2025 13:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wie zegt dat?Ik snap dat het zo lijkt maar wil niet zeggen dat het ook zo is. Denk ook niet dat je van jezelf moet verwachten dat je binnen een jaar heel veel vrienden hebt.
(en man-vrouw vriendschappen zijn ook een dingetje....)
Misschien is het ook wat je onder een vriendschap verstaat / verwacht. Misschien zijn er mensen die vinden dat ze met jou bevriend zijn terwijl het voor jou gewoon kennissen zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee in een jaar niet maar in NL had ik ze ook niet
denk ik niet want het is niet alsof ze bellen en willen afspreken ofzoquote:Op maandag 29 december 2025 13:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Misschien is het ook wat je onder een vriendschap verstaat / verwacht. Misschien zijn er mensen die vinden dat ze met jou bevriend zijn terwijl het voor jou gewoon kennissen zijn.
Valt in de praktijk ook tegen. Keer een tegenslag en dan weet je pas wie wel je vrienden zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of iets goeds. Dat vind ook niet iedereen leuk blijkbaarquote:Op maandag 29 december 2025 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt in de praktijk ook tegen. Keer een tegenslag en dan weet je pas wie wel je vrienden zijn.
huehuequote:Op maandag 29 december 2025 14:05 schreef Vis1980 het volgende:
Ik vind, om iemand een vriend te kunnen noemen...moet dat wel van twee kanten komen. Net als bij een goede trio.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 29 december 2025 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt in de praktijk ook tegen. Keer een tegenslag en dan weet je pas wie wel je vrienden zijn.
Nou ja, het is ook weer niet zo dat ik overal vrienden scoorquote:Op maandag 29 december 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik aan een baan een vriendin. Rest niks. Weet niet zo goed waar het aan ligt.
Ik doe ergens iets fout
hmm ja dat maakt denk ik ook wel verschilquote:Op maandag 29 december 2025 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook weer niet zo dat ik overal vrienden scoor
Maar jij werkte ook overal relatief kort. In de banen waar ik het over heb werkte ik 10, 4 en 7 jaar.
En jij bent heel benaderbaar natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2025 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook weer niet zo dat ik overal vrienden scoor
Maar jij werkte ook overal relatief kort. In de banen waar ik het over heb werkte ik 10, 4 en 7 jaar.
Kan wel helpen.quote:Op maandag 29 december 2025 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja niet lullig bedoeld of zo maar het is toch anders :p
quote:Op maandag 29 december 2025 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En jij bent heel benaderbaar natuurlijk.
Jeetjequote:Op maandag 29 december 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zonder fok was ik denk ik al van een brug gesprongen
Kom komquote:Op maandag 29 december 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zonder fok was ik denk ik al van een brug gesprongen
Hoeveel heb jij er?quote:Op maandag 29 december 2025 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, het gaat hier over vrienden hebben.
[ afbeelding ]
Dan wil ik er ook wel een.quote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dibs op je huis als je het doet.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 29 december 2025 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Je kunt goed luisteren en dat vinden mensen fijn.
Stukje mensenkennis op basis van de meet.quote:Op maandag 29 december 2025 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?Misschien sta ik in het echt wel op standje zenden
Ik ookquote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan wil ik er ook wel een.
Die meet was best engquote:Op maandag 29 december 2025 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stukje mensenkennis op basis van de meet.
Zullen we anders gaan wandelen als je weer even in den lande bent komende maandquote:Op maandag 29 december 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk ik niet want het is niet alsof ze bellen en willen afspreken ofzoof mij meevragen met iets
quote:Op maandag 29 december 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we anders gaan wandelen als je weer even in den lande bent komende maand
Zou wel eens tijd wordenquote:Op maandag 29 december 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iemand hier (Gianni of Stig geloof ik) zei dat hij iemand een vriend vond als je met die persoon ook andere dingen ondernam dan waar je die persoon van kende. Vond ik wel een mooie definitie.quote:
Zorgen we dat het min negen wordtquote:Op maandag 29 december 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
als het niet min tien is kunnen we dat wel doen :p
Ah. Oke.quote:Op maandag 29 december 2025 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand hier (Gianni of Stig geloof ik) zei dat hij iemand een vriend vond als je met die persoon ook andere dingen ondernam dan waar je die persoon van kende. Vond ik wel een mooie definitie.
Gewoon een beetje doorlopen, krijg je het vanzelf warmquote:
Meer een kennis.quote:
Heb het een keer gedronken. Was best lekker.quote:Op maandag 29 december 2025 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
Zo dat is wel even een reality check, misschien toch maar geen uitnodigingen versturen voor een vriendendag. Ik lust geen alcohol, maar misschien toch maar een fles absint aanschaffen. Harde wereld, die klaagbaak.
Klaagbaak is een deur verder hoorquote:Op maandag 29 december 2025 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
Zo dat is wel even een reality check, misschien toch maar geen uitnodigingen versturen voor een vriendendag. Ik lust geen alcohol, maar misschien toch maar een fles absint aanschaffen. Harde wereld, die klaagbaak.
Gaf het meer of minder gevoel van vriendschap?quote:Op maandag 29 december 2025 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het een keer gedronken. Was best lekker.
Smoothquote:Op maandag 29 december 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ahhh, nu snap ik meteen waarom ik geen onvoorwaardelijke vriendschap hier heb.quote:Op maandag 29 december 2025 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klaagbaak is een deur verder hoor
Dat is iemand waar ik intussen al een half jaar geen contact meer mee heb gehad.quote:
US denk ikquote:
Na corona kijk ik wel uit, ik drink het wel gewoon.quote:
Waar kan ik dat halen?quote:
Hey jij!quote:
Apel Cider kan ook, maar dat is met alcohol.quote:Op maandag 29 december 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het goed is overal nu
Kinderchampagne
Ik denk meer, maar misschien is dat projectie achteraf.quote:Op maandag 29 december 2025 14:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Gaf het meer of minder gevoel van vriendschap?
We houden het Christelijk hierquote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Apel Cider kan ook, maar dat is met alcohol.
Ik vraag me altijd af of dit een parodie is, maar ik vrees van nietquote:
Sowieso goede band.quote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef Ama het volgende:
Goed liedje in True Blood.
Bekijk deze YouTube-video
Hier is het meer in de wijk, ik woon achterin en daar is het nog vrij rustig.quote:Op maandag 29 december 2025 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er wordt hier al aardig geknald door wat jongeren.
Ik vrees dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 29 december 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of dit een parodie is, maar ik vrees van niet
Wat voor examen ga je doen?quote:Op maandag 29 december 2025 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We houden het Christelijk hier
Ik denk oprecht dat ik het nog op de kindermanier ga vieren ook. Lekker appelsap met prik en na het vuurwerk meteen m'n nest in. Ben van plan om 2 januari een examen in te plannen, maar dat vereist dus nog wat voorbereiding op 1 januari. Ik heb zo'n vermoeden dat ik op 1 januari besluit dat het echt een kutidee is, maar ik wil minimaal m'n best hebben gedaan
En ga je dat ook doen?quote:Op maandag 29 december 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
hier kan je gewoon op tijd slapen met oud en nieuw
Dat sowiesoquote:Op maandag 29 december 2025 14:38 schreef Vis1980 het volgende:
Wordt lekker binnenblijven met oud en nieuw.
ik ga spelletjes spelen met de duitsers maar ze hebben al gezegd dat ze om 2200 naar huis gaan dusquote:
Wat voor spelletjes gaan jullie doen?quote:Op maandag 29 december 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga spelletjes spelen met de duitsers maar ze hebben al gezegd dat ze om 2200 naar huis gaan dus
quote:Op maandag 29 december 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
en we hebben al vast gesteld dat ik niemand anders heb verder dus ja , ik ga maar slapen
weet ik nog niet. geloof dat we met zijn 7-en ofzoquote:Op maandag 29 december 2025 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor spelletjes gaan jullie doen?
[..]![]()
Ik kom een recept tegen dat jij misschien kent. Lu Rou Fan.quote:Op maandag 29 december 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
en we hebben al vast gesteld dat ik niemand anders heb verder dus ja , ik ga maar slapen
Dat wordt weerwolvenquote:Op maandag 29 december 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik nog niet. geloof dat we met zijn 7-en ofzo
Een spelletje.quote:
Guus maakt geen mooie platen. Alstu.quote:Op maandag 29 december 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooie plaat en Guus in 1 zin.
Verkeerde topicquote:Op maandag 29 december 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wil ik weten wat dit is?quote:
Ja, kwam ik ook net achter, maar toen was het al verzonden.quote:
Zo komen we niet aan het top 2000 topic record he?quote:Op maandag 29 december 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, kwam ik ook net achter, maar toen was het al verzonden.
Nee, dit helpt niet.quote:Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo komen we niet aan het top 2000 topic record he?
ik heb hier dat boek gevonden. Is dat nu alleen voor een e-reader?quote:
Helpt niet dat de helft van Foqueville ook daar postquote:Op maandag 29 december 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, kwam ik ook net achter, maar toen was het al verzonden.
Hoe gaat dat spelletje?quote:
Moet je daar examen voor doenquote:
Ik vind dit geen mooie plaat van Guus Meeuwis.quote:Op maandag 29 december 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had hem als fysiek boek, maar heb hem doorgegeven.quote:Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hier dat boek gevonden. Is dat nu alleen voor een e-reader?
https://www.hoeksteenboek(...)ef-meer-denk-minder/
quote:Op maandag 29 december 2025 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit geen mooie plaat van Guus Meeuwis.
Kan prima toch?
quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo komen we niet aan het top 2000 topic record he?
ja maar mijn vraag is meer of ik dit zo kan kopen of niet. want ik heb geen ereader ;Pquote:Op maandag 29 december 2025 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had hem als fysiek boek, maar heb hem doorgegeven.
Daar heb ik geen idee vanquote:Op maandag 29 december 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar mijn vraag is meer of ik dit zo kan kopen of niet. want ik heb geen ereader ;P
Nee, precies, dat helpt niet. Dan zie je een naam en denk je, ja, dat klopt wel.quote:Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helpt niet dat de helft van Foqueville ook daar post
Hij heeft één goede singlequote:Op maandag 29 december 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even de e-reader expert @CherryLips erbij slepenquote:Op maandag 29 december 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar mijn vraag is meer of ik dit zo kan kopen of niet. want ik heb geen ereader ;P
Zeker als ienimie daar de viespeuk gaat uithangenquote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, precies, dat helpt niet. Dan zie je een naam en denk je, ja, dat klopt wel.
quote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker als ienimie daar de viespeuk gaat uithangen
Het kan, maar niet echt ideaal.quote:Op maandag 29 december 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Laat mij raden, het gaat weer over de hond?quote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker als ienimie daar de viespeuk gaat uithangen
Nee ik had het over gevuld wordenquote:Op maandag 29 december 2025 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat mij raden, het gaat weer over de hond?
Had je het dan over kaas of over je vibratorverzameling?quote:Op maandag 29 december 2025 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik had het over gevuld worden
aah kan het op de iphone lezenquote:Op maandag 29 december 2025 15:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het kan, maar niet echt ideaal.
Voor een niet te lange tekst kun je het lezen op je iPhone of laptop/mac.
https://gratis-boek.nl/epub-lezen/
Laatste, want het was vieze muisquote:Op maandag 29 december 2025 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had je het dan over kaas of over je vibratorverzameling?
Toe maar.quote:Op maandag 29 december 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laatste, want het was vieze muis
oh dat maakt toch niet uitquote:Op maandag 29 december 2025 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:bitterbal sorry mijn fout. Dacht Thailand, maar er staat Taiwan.
Sorry, niet geslapen.
Geefquote:Op maandag 29 december 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat maakt toch niet uit![]()
Hier in thailand hebben ze een soortegelijk iets wat ze voor ontbijt eten
[ afbeelding ]
Ziet er niet slecht uitquote:Op maandag 29 december 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, beter nog iPad maar die heb je niet dacht ik.quote:
Ziet er goed uit. Weet niet of ik het voor ontbijt zou willen.quote:Op maandag 29 december 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja thai eten geen brood ofzo als ontbijt.quote:Op maandag 29 december 2025 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Weet niet of ik het voor ontbijt zou willen.
k ga het proberen op de iphone. Heb over het algemeen niet heel veel geduld met lezen dus kijken hoever ik komquote:Op maandag 29 december 2025 15:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja, beter nog iPad maar die heb je niet dacht ik.
Mocht je meer gaan lezen is een reader echt wel ideaal.
moet je slagroom op doenquote:
Of even ergens proeflidmaatschap doen en het als luisterboek luisterenquote:Op maandag 29 december 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ga het proberen op de iphone. Heb over het algemeen niet heel veel geduld met lezen dus kijken hoever ik kom
heb hem al gekochtquote:Op maandag 29 december 2025 15:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Of even ergens proeflidmaatschap doen en het als luisterboek luisteren
Zit ik dan met mijn bakje kwark voor het ontbijtquote:Op maandag 29 december 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja thai eten geen brood ofzo als ontbijt.
sochtends vroeg zie je ook overal bbq kraampjes opduiken waar ze satetjes grillen
verschil moet er zijnquote:Op maandag 29 december 2025 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ik dan met mijn bakje kwark voor het ontbijt
ja doen ze hier niet aanquote:Op maandag 29 december 2025 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ik dan met mijn bakje kwark voor het ontbijt
nulquote:Op maandag 29 december 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
Hoeveel oliebollen gaan jullie woensdag kopen?
Zet hem niet te hoog, je moet er nog wel bij kunnen.quote:Op maandag 29 december 2025 15:40 schreef Ama het volgende:
Hmm verwarming even wat hoger, beetje koud na het douchen.
Hier in huis hebben we overal trapjes omdat mijn vrouw een dwerg is die nergens bij kan.quote:Op maandag 29 december 2025 15:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zet hem niet te hoog, je moet er nog wel bij kunnen.
Heb jij toevallig een tovernaarshoed op en een lange baard?quote:Op maandag 29 december 2025 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier in huis hebben we overal trapjes omdat mijn vrouw een dwerg is die nergens bij kan.
Ik zit al met de lampen aan binnen anders.quote:Op maandag 29 december 2025 15:44 schreef Nizno het volgende:
siervuurwerk....
ja nee nuttig nu het zo licht is
Tweemaal correct.quote:Op maandag 29 december 2025 15:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een tovernaarshoed op en een lange baard?
Sowieso, uiteindelijk zijn er maar een paar variaties in vuurpijlen en komen er overal dezelfde drie á vier kleuren uit.quote:Op maandag 29 december 2025 15:44 schreef Nizno het volgende:
siervuurwerk....
ja nee nuttig nu het zo licht is
hier nog niet nodig. ik verwacht ergens rond 16.35 pasquote:Op maandag 29 december 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit al met de lampen aan binnen anders.
Zet een stoeltje buiten! Gourmetstel mee.quote:Op maandag 29 december 2025 15:50 schreef Ama het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik precies zo woon dat ik wel het siervuurwerk hoor maar niet zie. Ja als ze het dan toch afsteken wil ik het ook zien.
Denk dat dat hier komt doordat de zon nu niet meer naar binnen schijnt. Als er niet een dik pak bewolking was geweest dan. Zeker op zo'n treurige dag als vandaag is het dan gewoon donker binnen.quote:Op maandag 29 december 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier nog niet nodig. ik verwacht ergens rond 16.35 pas
Ben gekke Henkie niet en ik heb het al koud nu dus ik ga echt niet naar buiten.quote:Op maandag 29 december 2025 15:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zet een stoeltje buiten! Gourmetstel mee.
t was vandaag betere temperatuur dan op eerste gourmetdagquote:Op maandag 29 december 2025 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben gekke Henkie niet en ik heb het al koud nu dus ik ga echt niet naar buiten.
Betere vraag is hoeveel we er gaan eten.quote:Op maandag 29 december 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
Ze zouden oud en nieuw eigenlijk in Juli moeten vieren.quote:Op maandag 29 december 2025 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben gekke Henkie niet en ik heb het al koud nu dus ik ga echt niet naar buiten.
quote:Op maandag 29 december 2025 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Betere vraag is hoeveel we er gaan eten.
Hoeft er geeneens een causaal verband te zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Betere vraag is hoeveel we er gaan eten.
10quote:Op maandag 29 december 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
Ik geloof dat je niet helemaal hebt opgelet vroeger.quote:Op maandag 29 december 2025 15:59 schreef Vis1980 het volgende:
Het was sowieso wel gek dat iemand zijn verjaardag viert op 25 december en dat we vanaf 25 december blijbaar de kalender bij zijn gaan houden, dus eigenlijk is het al 2026.
Beste wensen, iedereen!
quote:Op maandag 29 december 2025 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat je niet helemaal hebt opgelet vroeger.
mijn oompje maakt ze zelf...quote:Op maandag 29 december 2025 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
Wij hebben vorige week 24 stuks gekocht.
Vorig weekend 6
Nu 12
+ appel dingen
En bellinerbollen
Je kunt een paar deurtjes verderop beter je vragen stellen vissiequote:Op maandag 29 december 2025 16:05 schreef Vis1980 het volgende:
Maar dan moet kerst dus op 1 januari zijn?
ik denk dat hij al heeft gezwommenquote:Op maandag 29 december 2025 16:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt een paar deurtjes verderop beter je vragen stellen vissie
Lekkerrrrquote:Op maandag 29 december 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn oompje maakt ze zelf...
en ik mag 5 appelrondjesdeegdingen en 5 met krentjes komen halen
ja vond ik ook en een prima dealquote:
Had je ook gewoon kunnen zeggen.quote:Op maandag 29 december 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn oompje maakt ze zelf...
en ik mag 5 appelrondjesdeegdingen en 5 met krentjes komen halen
jij vroeg hoeveel ik ga kopen dat is nulquote:
Okequote:Op maandag 29 december 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij vroeg hoeveel ik ga kopen dat is nul
Klopt. Dat was haar vraagquote:Op maandag 29 december 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij vroeg hoeveel ik ga kopen dat is nul
Ik maar denken dat het de slow chat is en geen serieuze bedoening.quote:Op maandag 29 december 2025 16:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt een paar deurtjes verderop beter je vragen stellen vissie
Heel kort, want zit op tellie.quote:Op maandag 29 december 2025 16:05 schreef Vis1980 het volgende:
Maar dan moet kerst dus op 1 januari zijn?
ontzettend vervelend!!quote:Op maandag 29 december 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
Niz, gisteren pannenkoeken gourmet.
Pannenkoek met kaas, frikandel en ananas was lekker (poedersuiker)
En ook: pannenkoek met spek, ananas, appel en kaas
Nee hoorquote:Op maandag 29 december 2025 16:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het de slow chat is en geen serieuze bedoening.
Man, mijn introductie was zo sterk, maar ik verlies de steun van het volk in SC. Zo sluit ik 2025 met een wrang gevoel af.
nee ik hou niet van slagroom. Waarom onthou je dat nou nietquote:Op maandag 29 december 2025 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ontzettend vervelend!!
maar geen slagroom er op dus?
en daarnaast is Jezus ergens tussen april en september ofzo geboren.quote:Op maandag 29 december 2025 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel kort, want zit op tellie.
Kerst is heidens. Een feest om te vieren dat het donkerste gedeelte van het jaar achter de rug is.
Het hele Jezus gebeuren is honderden zo niet duizend jaar daarna gekomen.
Los van kalender veranderingen door onze Romeinse vrienden.
Hoe kan je niet van slagroom houden.quote:Op maandag 29 december 2025 16:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee ik hou niet van slagroom. Waarom onthou je dat nou niet![]()
Ja dat snap ik ook wel, heb mijn school afgemaakt. Is nog een behoorlijke rechtszaak geworden.quote:Op maandag 29 december 2025 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel kort, want zit op tellie.
Kerst is heidens. Een feest om te vieren dat het donkerste gedeelte van het jaar achter de rug is.
Het hele Jezus gebeuren is honderden zo niet duizend jaar daarna gekomen.
Los van kalender veranderingen door onze Romeinse vrienden.
omdat ik het prima onthoud.... maar gewoon vindt dat dat bij de 9 maand hoort...quote:Op maandag 29 december 2025 16:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee ik hou niet van slagroom. Waarom onthou je dat nou niet![]()
Pssst, het was geen echte vraag.quote:Op maandag 29 december 2025 16:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
We zijn hier zowel serieus als niet. Maar je kunt soms beter even wat googelen![]()
Dat is jouw mening geen feit.quote:Op maandag 29 december 2025 16:10 schreef Ama het volgende:
Naturel oliebol beste oliebol.Volgens mij heeft de Jumbo hier verder niks te koop want die hebben op oudjaarsdag oliebollen te koop voor de winkel. We hebben hier geen kraam maar die van de Jumbo smaken prima.
Maakt niks uit.quote:
Gelukkig 2030! (of 2034).quote:Op maandag 29 december 2025 16:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daarnaast is Jezus ergens tussen april en september ofzo geboren.
ergens tussen 8 en 4 voor christus
quote:Op maandag 29 december 2025 16:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik het prima onthoud.... maar gewoon vindt dat dat bij de 9 maand hoort...
Kloptquote:Op maandag 29 december 2025 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is jouw mening geen feit.
En ik vind oliebollen uit de supermarkt smerig.
Maar, ik ben met eten een verwend nest. Ik ben opgevoed met eten uit eten tuin, keurslager, warme bakker en groenteboer.
Die fabrieksdingen vind ik al gauw niet lekker.
wanneer is de negenmaandenbeurs?quote:
Weet ik nietquote:
Van 18 tot en met 21 februari 2026 is hét event voor (aanstaande) ouders in de RAI Amsterdam! Ontdek meer dan 350 topmerken met trendy items voor je baby, ...quote:
Mij niet bellenquote:Op maandag 29 december 2025 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Van 18 tot en met 21 februari 2026 is hét event voor (aanstaande) ouders in de RAI Amsterdam! Ontdek meer dan 350 topmerken met trendy items voor je baby, ...
oeeeeeeeh
ow ik wilde net vragen of je de hele dag heen wilde of liever koos voor de middag of avondquote:
quote:Dagtickets
🔥Populair🔥
De prijs bedraagt ¤22,95 voor woensdag en donderdag, en ¤24,95 voor vrijdag en zaterdag. Je ontvangt nu tijdelijk 4 euro korting op dagtickets. Op = op.
Shop met korting
Middagtickets
Middagtickets
Middagtickets zijn geldig vanaf 14:00 uur. Middagtickets zijn te koop voor ¤13,95 voor de woensdag en donderdag en ¤15,95 voor vrijdag en zaterdag.
SHOP NU
Avondtickets
Avondtickets
Met een avondticket kan je op donderdag en vrijdag van 17:00 tot 21:30 uur langskomen voor maar ¤ 10,-.
Pics or it didn’t happen.quote:Op maandag 29 december 2025 16:12 schreef kwiwi het volgende:
Had laatst super leuke stoffen gevonden in Innsbruck, vandaag een dagje zitten naaienAlleen nog een kussensloop die bij de tafelloper past, en dan ben ik er wel klaar mee voor vandaag.
Ga je mee?quote:Op maandag 29 december 2025 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik wilde net vragen of je de hele dag heen wilde of liever koos voor de middag of avond
[..]
hmmmm..... verleidelijk... maar nee dank jequote:
huehuequote:
quote:Op maandag 29 december 2025 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Zak rijst zo onhandig opengemaakt dat de rijst echt overal lag
quote:
Zo wordt het nog een 3 gangen dinee.quote:Op maandag 29 december 2025 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Zak rijst zo onhandig opengemaakt dat de rijst echt overal lag
Worden er ook busreizen daar naartoe georganiseerd vanuit Maastricht ofzo?quote:Op maandag 29 december 2025 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Van 18 tot en met 21 februari 2026 is hét event voor (aanstaande) ouders in de RAI Amsterdam! Ontdek meer dan 350 topmerken met trendy items voor je baby, ...
oeeeeeeeh
Vast wel want ze gaan ook vanuit Emmen.quote:Op maandag 29 december 2025 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Worden er ook busreizen daar naartoe georganiseerd vanuit Maastricht ofzo?
gemiste kansquote:Op maandag 29 december 2025 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het al opgestofzuigerd.
Kom je ook?quote:Op maandag 29 december 2025 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan durf ik nietquote:Op maandag 29 december 2025 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmmm..... verleidelijk... maar nee dank je![]()
ik heb nog minder met dikke buiken... naja... op mn vreestbuikje na
je kan met de treinquote:Op maandag 29 december 2025 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nul. Mijn vader gaat ze zelf bakken.quote:Op maandag 29 december 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
Hij woont in Amsterdam. Hij kan op de fiets heen waarschijnlijk.quote:
Ik had een beurs verwacht die 9 maanden duurt.quote:Op maandag 29 december 2025 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan met de trein
https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/uitjes/negenmaandenbeurs.html
notedquote:Op maandag 29 december 2025 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had een beurs verwacht die 9 maanden duurt.
lijkt mij de hel op aardequote:Op maandag 29 december 2025 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan met de trein
https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/uitjes/negenmaandenbeurs.html
de trein? valt best mee hoorquote:
Hangt er vanaf waar die trein naartoe gaatquote:
quote:Op maandag 29 december 2025 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar die trein naartoe gaat
quote:Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede.
Epubs kun je vaak ook op je telefoon of tablet lezen. Misschien dat je een appje moet downloaden.quote:Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hier dat boek gevonden. Is dat nu alleen voor een e-reader?
https://www.hoeksteenboek(...)ef-meer-denk-minder/
Nee ik haal zelf niks. Al jaren niet meer, jij wel?quote:
Nee, wel even overwogen, maar ik ben wel zo'n type die naar Duitsland rijdt als het ooit weer begint te knagen.quote:Op maandag 29 december 2025 16:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee ik haal zelf niks. Al jaren niet meer, jij wel?
Ik vier het wel bij vrienden daar zitten wel wat fanaten tussen die vanmorgen naar Duitsland zijn gereden.
Gaat ook niet meer teruggedraaid worden.quote:Op maandag 29 december 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, wel even overwogen, maar ik ben wel zo'n type die naar Duitsland rijdt als het ooit weer begint te knagen.
Heb niet de illusie dat dit teruggedraaid wordt als het niet blijkt te werken.
en laten we wel zijn, 25 jaar geleden kwam het drama in Volendam gewoon door sterretjes.quote:Op maandag 29 december 2025 16:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat ook niet meer teruggedraaid worden.
Ach ja ze pakken er vooral de brave huisvadertjes mee die om 00.00 een sierpakketje de lucht in willen schieten.
Tering, is dat al 25 jaar geleden johquote:Op maandag 29 december 2025 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en laten we wel zijn, 25 jaar geleden kwam het drama in Volendam gewoon door sterretjes.
En wat blijft legaal? Juist.quote:Op maandag 29 december 2025 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en laten we wel zijn, 25 jaar geleden kwam het drama in Volendam gewoon door sterretjes.
ja dat dacht ik dus ook toen ik dat bericht in archive is droptequote:Op maandag 29 december 2025 17:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Tering, is dat al 25 jaar geleden joh
k heb hier ook nog van die spetterdingen die je op een taart/ijscoup plaatst. Veel gevaarlijker dan een vuurpijltje buitenquote:
Damn!quote:Op maandag 29 december 2025 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat dacht ik dus ook toen ik dat bericht in archive is dropte
we worden oudquote:
Ja, die lui waren een beetje van mijn leeftijd.quote:Op maandag 29 december 2025 17:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Tering, is dat al 25 jaar geleden joh
quote:
Lolquote:Op maandag 29 december 2025 17:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach, de jaarwisseling van 99'00 dacht men dat er atoombommen spontaan de lucht in zouden gaan
Nou ja, dat was echt wel een extreme puinhoop geworden als men niet zo paniekerig wasquote:Op maandag 29 december 2025 17:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach, de jaarwisseling van 99'00 dacht men dat er atoombommen spontaan de lucht in zouden gaan
Ik heb even de 2038 hype gemist?quote:Op maandag 29 december 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, dat was echt wel een extreme puinhoop geworden als men niet zo paniekerig was
Net zoals 2038. Wacht maar, dat wordt weer lachen.
op oudjaarsavond na winkelsluiting nog een extra balans gedaan en op papier alles in het archief. Incl prijzen enzo.. Zodat we desnoods handmatig 2 januari alles konden 'normaal' konden draaienquote:Op maandag 29 december 2025 17:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Lol, en 2 januari draaide de aarde nog steeds, de zon scheen en de mensheid is niet massaal gestorvenquote:Op maandag 29 december 2025 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
op oudjaarsavond na winkelsluiting nog een extra balans gedaan en op papier alles in het archief. Incl prijzen enzo.. Zodat we desnoods handmatig 2 januari alles konden 'normaal' konden draaien
en de kompjoeters deden het gewoonquote:Op maandag 29 december 2025 17:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Lol, en 2 januari draaide de aarde nog steeds, de zon scheen en de mensheid is niet massaal gestorven
Is pas over 13 jaar joh. En men is al jaren aan het voorbereiden erop, dat gaat vast niet zo'n grote shitshow worden.quote:
Volgend jaar met het verbod allemaal verkopen voor vier keer zoveelquote:
Had ik ook, behalve de sla en saus.quote:Op maandag 29 december 2025 17:33 schreef Nizno het volgende:
shoarmavlees, pitabroodje, ijsbergsla en knoflooksaus.
Jammerquote:Op maandag 29 december 2025 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had ik ook, behalve de sla en saus.
Smaakte anders prima.quote:
Geloof ikquote:Op maandag 29 december 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Smaakte anders prima.
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 18:05 schreef Nizno het volgende:
sla optioneel, maar knoflooksaus is wel een must
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |