Dan durf ik nietquote:Op maandag 29 december 2025 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmmm..... verleidelijk... maar nee dank je![]()
ik heb nog minder met dikke buiken... naja... op mn vreestbuikje na
je kan met de treinquote:Op maandag 29 december 2025 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Worden er ook busreizen daar naartoe georganiseerd vanuit Maastricht ofzo?
Nul. Mijn vader gaat ze zelf bakken.quote:Op maandag 29 december 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
Hoeveel oliebollen gaan jullie woensdag kopen?
Hij woont in Amsterdam. Hij kan op de fiets heen waarschijnlijk.quote:
Ik had een beurs verwacht die 9 maanden duurt.quote:Op maandag 29 december 2025 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan met de trein
https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/uitjes/negenmaandenbeurs.html
notedquote:Op maandag 29 december 2025 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had een beurs verwacht die 9 maanden duurt.
lijkt mij de hel op aardequote:Op maandag 29 december 2025 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan met de trein
https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/uitjes/negenmaandenbeurs.html
de trein? valt best mee hoorquote:
Hangt er vanaf waar die trein naartoe gaatquote:
quote:Op maandag 29 december 2025 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar die trein naartoe gaat
quote:Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede.
Epubs kun je vaak ook op je telefoon of tablet lezen. Misschien dat je een appje moet downloaden.quote:Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hier dat boek gevonden. Is dat nu alleen voor een e-reader?
https://www.hoeksteenboek(...)ef-meer-denk-minder/
Nee ik haal zelf niks. Al jaren niet meer, jij wel?quote:
Nee, wel even overwogen, maar ik ben wel zo'n type die naar Duitsland rijdt als het ooit weer begint te knagen.quote:Op maandag 29 december 2025 16:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee ik haal zelf niks. Al jaren niet meer, jij wel?
Ik vier het wel bij vrienden daar zitten wel wat fanaten tussen die vanmorgen naar Duitsland zijn gereden.
Gaat ook niet meer teruggedraaid worden.quote:Op maandag 29 december 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, wel even overwogen, maar ik ben wel zo'n type die naar Duitsland rijdt als het ooit weer begint te knagen.
Heb niet de illusie dat dit teruggedraaid wordt als het niet blijkt te werken.
en laten we wel zijn, 25 jaar geleden kwam het drama in Volendam gewoon door sterretjes.quote:Op maandag 29 december 2025 16:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat ook niet meer teruggedraaid worden.
Ach ja ze pakken er vooral de brave huisvadertjes mee die om 00.00 een sierpakketje de lucht in willen schieten.
Tering, is dat al 25 jaar geleden johquote:Op maandag 29 december 2025 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en laten we wel zijn, 25 jaar geleden kwam het drama in Volendam gewoon door sterretjes.
En wat blijft legaal? Juist.quote:Op maandag 29 december 2025 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en laten we wel zijn, 25 jaar geleden kwam het drama in Volendam gewoon door sterretjes.
ja dat dacht ik dus ook toen ik dat bericht in archive is droptequote:Op maandag 29 december 2025 17:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Tering, is dat al 25 jaar geleden joh
k heb hier ook nog van die spetterdingen die je op een taart/ijscoup plaatst. Veel gevaarlijker dan een vuurpijltje buitenquote:
Damn!quote:Op maandag 29 december 2025 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat dacht ik dus ook toen ik dat bericht in archive is dropte
we worden oudquote:
Ja, die lui waren een beetje van mijn leeftijd.quote:Op maandag 29 december 2025 17:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Tering, is dat al 25 jaar geleden joh
quote:
Lolquote:Op maandag 29 december 2025 17:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach, de jaarwisseling van 99'00 dacht men dat er atoombommen spontaan de lucht in zouden gaan
Nou ja, dat was echt wel een extreme puinhoop geworden als men niet zo paniekerig wasquote:Op maandag 29 december 2025 17:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach, de jaarwisseling van 99'00 dacht men dat er atoombommen spontaan de lucht in zouden gaan
Ik heb even de 2038 hype gemist?quote:Op maandag 29 december 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, dat was echt wel een extreme puinhoop geworden als men niet zo paniekerig was
Net zoals 2038. Wacht maar, dat wordt weer lachen.
op oudjaarsavond na winkelsluiting nog een extra balans gedaan en op papier alles in het archief. Incl prijzen enzo.. Zodat we desnoods handmatig 2 januari alles konden 'normaal' konden draaienquote:Op maandag 29 december 2025 17:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Lol, en 2 januari draaide de aarde nog steeds, de zon scheen en de mensheid is niet massaal gestorvenquote:Op maandag 29 december 2025 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
op oudjaarsavond na winkelsluiting nog een extra balans gedaan en op papier alles in het archief. Incl prijzen enzo.. Zodat we desnoods handmatig 2 januari alles konden 'normaal' konden draaien
en de kompjoeters deden het gewoonquote:Op maandag 29 december 2025 17:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Lol, en 2 januari draaide de aarde nog steeds, de zon scheen en de mensheid is niet massaal gestorven
Is pas over 13 jaar joh. En men is al jaren aan het voorbereiden erop, dat gaat vast niet zo'n grote shitshow worden.quote:
Volgend jaar met het verbod allemaal verkopen voor vier keer zoveelquote:
Had ik ook, behalve de sla en saus.quote:Op maandag 29 december 2025 17:33 schreef Nizno het volgende:
shoarmavlees, pitabroodje, ijsbergsla en knoflooksaus.
Jammerquote:Op maandag 29 december 2025 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had ik ook, behalve de sla en saus.
Smaakte anders prima.quote:
Geloof ikquote:Op maandag 29 december 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Smaakte anders prima.
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 18:05 schreef Nizno het volgende:
sla optioneel, maar knoflooksaus is wel een must
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |