mijn oompje maakt ze zelf...quote:Op maandag 29 december 2025 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
Wij hebben vorige week 24 stuks gekocht.
Vorig weekend 6
Nu 12
+ appel dingen
En bellinerbollen
Je kunt een paar deurtjes verderop beter je vragen stellen vissiequote:Op maandag 29 december 2025 16:05 schreef Vis1980 het volgende:
Maar dan moet kerst dus op 1 januari zijn?
ik denk dat hij al heeft gezwommenquote:Op maandag 29 december 2025 16:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt een paar deurtjes verderop beter je vragen stellen vissie
Lekkerrrrquote:Op maandag 29 december 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn oompje maakt ze zelf...
en ik mag 5 appelrondjesdeegdingen en 5 met krentjes komen halen
ja vond ik ook en een prima dealquote:
Had je ook gewoon kunnen zeggen.quote:Op maandag 29 december 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn oompje maakt ze zelf...
en ik mag 5 appelrondjesdeegdingen en 5 met krentjes komen halen
jij vroeg hoeveel ik ga kopen dat is nulquote:
Okequote:Op maandag 29 december 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij vroeg hoeveel ik ga kopen dat is nul
Klopt. Dat was haar vraagquote:Op maandag 29 december 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij vroeg hoeveel ik ga kopen dat is nul
Ik maar denken dat het de slow chat is en geen serieuze bedoening.quote:Op maandag 29 december 2025 16:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt een paar deurtjes verderop beter je vragen stellen vissie
Heel kort, want zit op tellie.quote:Op maandag 29 december 2025 16:05 schreef Vis1980 het volgende:
Maar dan moet kerst dus op 1 januari zijn?
ontzettend vervelend!!quote:Op maandag 29 december 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
Niz, gisteren pannenkoeken gourmet.
Pannenkoek met kaas, frikandel en ananas was lekker (poedersuiker)
En ook: pannenkoek met spek, ananas, appel en kaas
Nee hoorquote:Op maandag 29 december 2025 16:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het de slow chat is en geen serieuze bedoening.
Man, mijn introductie was zo sterk, maar ik verlies de steun van het volk in SC. Zo sluit ik 2025 met een wrang gevoel af.
nee ik hou niet van slagroom. Waarom onthou je dat nou nietquote:Op maandag 29 december 2025 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ontzettend vervelend!!
maar geen slagroom er op dus?
en daarnaast is Jezus ergens tussen april en september ofzo geboren.quote:Op maandag 29 december 2025 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel kort, want zit op tellie.
Kerst is heidens. Een feest om te vieren dat het donkerste gedeelte van het jaar achter de rug is.
Het hele Jezus gebeuren is honderden zo niet duizend jaar daarna gekomen.
Los van kalender veranderingen door onze Romeinse vrienden.
Hoe kan je niet van slagroom houden.quote:Op maandag 29 december 2025 16:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee ik hou niet van slagroom. Waarom onthou je dat nou niet![]()
Ja dat snap ik ook wel, heb mijn school afgemaakt. Is nog een behoorlijke rechtszaak geworden.quote:Op maandag 29 december 2025 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel kort, want zit op tellie.
Kerst is heidens. Een feest om te vieren dat het donkerste gedeelte van het jaar achter de rug is.
Het hele Jezus gebeuren is honderden zo niet duizend jaar daarna gekomen.
Los van kalender veranderingen door onze Romeinse vrienden.
omdat ik het prima onthoud.... maar gewoon vindt dat dat bij de 9 maand hoort...quote:Op maandag 29 december 2025 16:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee ik hou niet van slagroom. Waarom onthou je dat nou niet![]()
Pssst, het was geen echte vraag.quote:Op maandag 29 december 2025 16:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
We zijn hier zowel serieus als niet. Maar je kunt soms beter even wat googelen![]()
Dat is jouw mening geen feit.quote:Op maandag 29 december 2025 16:10 schreef Ama het volgende:
Naturel oliebol beste oliebol.Volgens mij heeft de Jumbo hier verder niks te koop want die hebben op oudjaarsdag oliebollen te koop voor de winkel. We hebben hier geen kraam maar die van de Jumbo smaken prima.
Maakt niks uit.quote:
Gelukkig 2030! (of 2034).quote:Op maandag 29 december 2025 16:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daarnaast is Jezus ergens tussen april en september ofzo geboren.
ergens tussen 8 en 4 voor christus
quote:Op maandag 29 december 2025 16:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik het prima onthoud.... maar gewoon vindt dat dat bij de 9 maand hoort...
Kloptquote:Op maandag 29 december 2025 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is jouw mening geen feit.
En ik vind oliebollen uit de supermarkt smerig.
Maar, ik ben met eten een verwend nest. Ik ben opgevoed met eten uit eten tuin, keurslager, warme bakker en groenteboer.
Die fabrieksdingen vind ik al gauw niet lekker.
wanneer is de negenmaandenbeurs?quote:
Weet ik nietquote:
Van 18 tot en met 21 februari 2026 is hét event voor (aanstaande) ouders in de RAI Amsterdam! Ontdek meer dan 350 topmerken met trendy items voor je baby, ...quote:
Mij niet bellenquote:Op maandag 29 december 2025 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Van 18 tot en met 21 februari 2026 is hét event voor (aanstaande) ouders in de RAI Amsterdam! Ontdek meer dan 350 topmerken met trendy items voor je baby, ...
oeeeeeeeh
ow ik wilde net vragen of je de hele dag heen wilde of liever koos voor de middag of avondquote:
quote:Dagtickets
🔥Populair🔥
De prijs bedraagt ¤22,95 voor woensdag en donderdag, en ¤24,95 voor vrijdag en zaterdag. Je ontvangt nu tijdelijk 4 euro korting op dagtickets. Op = op.
Shop met korting
Middagtickets
Middagtickets
Middagtickets zijn geldig vanaf 14:00 uur. Middagtickets zijn te koop voor ¤13,95 voor de woensdag en donderdag en ¤15,95 voor vrijdag en zaterdag.
SHOP NU
Avondtickets
Avondtickets
Met een avondticket kan je op donderdag en vrijdag van 17:00 tot 21:30 uur langskomen voor maar ¤ 10,-.
Pics or it didn’t happen.quote:Op maandag 29 december 2025 16:12 schreef kwiwi het volgende:
Had laatst super leuke stoffen gevonden in Innsbruck, vandaag een dagje zitten naaienAlleen nog een kussensloop die bij de tafelloper past, en dan ben ik er wel klaar mee voor vandaag.
Ga je mee?quote:Op maandag 29 december 2025 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik wilde net vragen of je de hele dag heen wilde of liever koos voor de middag of avond
[..]
hmmmm..... verleidelijk... maar nee dank jequote:
huehuequote:
quote:Op maandag 29 december 2025 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Zak rijst zo onhandig opengemaakt dat de rijst echt overal lag
quote:
Zo wordt het nog een 3 gangen dinee.quote:Op maandag 29 december 2025 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Zak rijst zo onhandig opengemaakt dat de rijst echt overal lag
Worden er ook busreizen daar naartoe georganiseerd vanuit Maastricht ofzo?quote:Op maandag 29 december 2025 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Van 18 tot en met 21 februari 2026 is hét event voor (aanstaande) ouders in de RAI Amsterdam! Ontdek meer dan 350 topmerken met trendy items voor je baby, ...
oeeeeeeeh
Vast wel want ze gaan ook vanuit Emmen.quote:Op maandag 29 december 2025 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Worden er ook busreizen daar naartoe georganiseerd vanuit Maastricht ofzo?
gemiste kansquote:Op maandag 29 december 2025 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het al opgestofzuigerd.
Kom je ook?quote:Op maandag 29 december 2025 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Worden er ook busreizen daar naartoe georganiseerd vanuit Maastricht ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |