Zet hem niet te hoog, je moet er nog wel bij kunnen.quote:Op maandag 29 december 2025 15:40 schreef Ama het volgende:
Hmm verwarming even wat hoger, beetje koud na het douchen.
Hier in huis hebben we overal trapjes omdat mijn vrouw een dwerg is die nergens bij kan.quote:Op maandag 29 december 2025 15:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zet hem niet te hoog, je moet er nog wel bij kunnen.
Heb jij toevallig een tovernaarshoed op en een lange baard?quote:Op maandag 29 december 2025 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier in huis hebben we overal trapjes omdat mijn vrouw een dwerg is die nergens bij kan.
Ik zit al met de lampen aan binnen anders.quote:Op maandag 29 december 2025 15:44 schreef Nizno het volgende:
siervuurwerk....
ja nee nuttig nu het zo licht is
Tweemaal correct.quote:Op maandag 29 december 2025 15:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een tovernaarshoed op en een lange baard?
Sowieso, uiteindelijk zijn er maar een paar variaties in vuurpijlen en komen er overal dezelfde drie á vier kleuren uit.quote:Op maandag 29 december 2025 15:44 schreef Nizno het volgende:
siervuurwerk....
ja nee nuttig nu het zo licht is
hier nog niet nodig. ik verwacht ergens rond 16.35 pasquote:Op maandag 29 december 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit al met de lampen aan binnen anders.
Zet een stoeltje buiten! Gourmetstel mee.quote:Op maandag 29 december 2025 15:50 schreef Ama het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik precies zo woon dat ik wel het siervuurwerk hoor maar niet zie. Ja als ze het dan toch afsteken wil ik het ook zien.
Denk dat dat hier komt doordat de zon nu niet meer naar binnen schijnt. Als er niet een dik pak bewolking was geweest dan. Zeker op zo'n treurige dag als vandaag is het dan gewoon donker binnen.quote:Op maandag 29 december 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier nog niet nodig. ik verwacht ergens rond 16.35 pas
Ben gekke Henkie niet en ik heb het al koud nu dus ik ga echt niet naar buiten.quote:Op maandag 29 december 2025 15:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zet een stoeltje buiten! Gourmetstel mee.
t was vandaag betere temperatuur dan op eerste gourmetdagquote:Op maandag 29 december 2025 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben gekke Henkie niet en ik heb het al koud nu dus ik ga echt niet naar buiten.
Betere vraag is hoeveel we er gaan eten.quote:Op maandag 29 december 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
Hoeveel oliebollen gaan jullie woensdag kopen?
Ze zouden oud en nieuw eigenlijk in Juli moeten vieren.quote:Op maandag 29 december 2025 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben gekke Henkie niet en ik heb het al koud nu dus ik ga echt niet naar buiten.
quote:Op maandag 29 december 2025 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Betere vraag is hoeveel we er gaan eten.
Hoeft er geeneens een causaal verband te zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Betere vraag is hoeveel we er gaan eten.
10quote:Op maandag 29 december 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
Hoeveel oliebollen gaan jullie woensdag kopen?
Ik geloof dat je niet helemaal hebt opgelet vroeger.quote:Op maandag 29 december 2025 15:59 schreef Vis1980 het volgende:
Het was sowieso wel gek dat iemand zijn verjaardag viert op 25 december en dat we vanaf 25 december blijbaar de kalender bij zijn gaan houden, dus eigenlijk is het al 2026.
Beste wensen, iedereen!
quote:Op maandag 29 december 2025 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat je niet helemaal hebt opgelet vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |