Nee ik had het over gevuld wordenquote:Op maandag 29 december 2025 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat mij raden, het gaat weer over de hond?
Had je het dan over kaas of over je vibratorverzameling?quote:Op maandag 29 december 2025 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik had het over gevuld worden
aah kan het op de iphone lezenquote:Op maandag 29 december 2025 15:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het kan, maar niet echt ideaal.
Voor een niet te lange tekst kun je het lezen op je iPhone of laptop/mac.
https://gratis-boek.nl/epub-lezen/
Laatste, want het was vieze muisquote:Op maandag 29 december 2025 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had je het dan over kaas of over je vibratorverzameling?
Toe maar.quote:Op maandag 29 december 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laatste, want het was vieze muis
oh dat maakt toch niet uitquote:Op maandag 29 december 2025 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:bitterbal sorry mijn fout. Dacht Thailand, maar er staat Taiwan.
Sorry, niet geslapen.
Geefquote:Op maandag 29 december 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat maakt toch niet uit![]()
Hier in thailand hebben ze een soortegelijk iets wat ze voor ontbijt eten
[ afbeelding ]
Ziet er niet slecht uitquote:Op maandag 29 december 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, beter nog iPad maar die heb je niet dacht ik.quote:
Ziet er goed uit. Weet niet of ik het voor ontbijt zou willen.quote:Op maandag 29 december 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja thai eten geen brood ofzo als ontbijt.quote:Op maandag 29 december 2025 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Weet niet of ik het voor ontbijt zou willen.
k ga het proberen op de iphone. Heb over het algemeen niet heel veel geduld met lezen dus kijken hoever ik komquote:Op maandag 29 december 2025 15:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja, beter nog iPad maar die heb je niet dacht ik.
Mocht je meer gaan lezen is een reader echt wel ideaal.
moet je slagroom op doenquote:
Of even ergens proeflidmaatschap doen en het als luisterboek luisterenquote:Op maandag 29 december 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ga het proberen op de iphone. Heb over het algemeen niet heel veel geduld met lezen dus kijken hoever ik kom
heb hem al gekochtquote:Op maandag 29 december 2025 15:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Of even ergens proeflidmaatschap doen en het als luisterboek luisteren
Zit ik dan met mijn bakje kwark voor het ontbijtquote:Op maandag 29 december 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja thai eten geen brood ofzo als ontbijt.
sochtends vroeg zie je ook overal bbq kraampjes opduiken waar ze satetjes grillen
verschil moet er zijnquote:Op maandag 29 december 2025 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ik dan met mijn bakje kwark voor het ontbijt
ja doen ze hier niet aanquote:Op maandag 29 december 2025 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ik dan met mijn bakje kwark voor het ontbijt
nulquote:Op maandag 29 december 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
Hoeveel oliebollen gaan jullie woensdag kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |