Sowieso goede band.quote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef Ama het volgende:
Goed liedje in True Blood.
Bekijk deze YouTube-video
Hier is het meer in de wijk, ik woon achterin en daar is het nog vrij rustig.quote:Op maandag 29 december 2025 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er wordt hier al aardig geknald door wat jongeren.
Ik vrees dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 29 december 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of dit een parodie is, maar ik vrees van niet
Wat voor examen ga je doen?quote:Op maandag 29 december 2025 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We houden het Christelijk hier
Ik denk oprecht dat ik het nog op de kindermanier ga vieren ook. Lekker appelsap met prik en na het vuurwerk meteen m'n nest in. Ben van plan om 2 januari een examen in te plannen, maar dat vereist dus nog wat voorbereiding op 1 januari. Ik heb zo'n vermoeden dat ik op 1 januari besluit dat het echt een kutidee is, maar ik wil minimaal m'n best hebben gedaan
En ga je dat ook doen?quote:Op maandag 29 december 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
hier kan je gewoon op tijd slapen met oud en nieuw
Dat sowiesoquote:Op maandag 29 december 2025 14:38 schreef Vis1980 het volgende:
Wordt lekker binnenblijven met oud en nieuw.
ik ga spelletjes spelen met de duitsers maar ze hebben al gezegd dat ze om 2200 naar huis gaan dusquote:
Wat voor spelletjes gaan jullie doen?quote:Op maandag 29 december 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga spelletjes spelen met de duitsers maar ze hebben al gezegd dat ze om 2200 naar huis gaan dus
quote:Op maandag 29 december 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
en we hebben al vast gesteld dat ik niemand anders heb verder dus ja , ik ga maar slapen
weet ik nog niet. geloof dat we met zijn 7-en ofzoquote:Op maandag 29 december 2025 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor spelletjes gaan jullie doen?
[..]![]()
Ik kom een recept tegen dat jij misschien kent. Lu Rou Fan.quote:Op maandag 29 december 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
en we hebben al vast gesteld dat ik niemand anders heb verder dus ja , ik ga maar slapen
Dat wordt weerwolvenquote:Op maandag 29 december 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik nog niet. geloof dat we met zijn 7-en ofzo
Een spelletje.quote:
Guus maakt geen mooie platen. Alstu.quote:Op maandag 29 december 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooie plaat en Guus in 1 zin.
Verkeerde topicquote:Op maandag 29 december 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wil ik weten wat dit is?quote:
Ja, kwam ik ook net achter, maar toen was het al verzonden.quote:
Zo komen we niet aan het top 2000 topic record he?quote:Op maandag 29 december 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, kwam ik ook net achter, maar toen was het al verzonden.
Nee, dit helpt niet.quote:Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo komen we niet aan het top 2000 topic record he?
ik heb hier dat boek gevonden. Is dat nu alleen voor een e-reader?quote:
Helpt niet dat de helft van Foqueville ook daar postquote:Op maandag 29 december 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, kwam ik ook net achter, maar toen was het al verzonden.
Hoe gaat dat spelletje?quote:
Moet je daar examen voor doenquote:
Ik vind dit geen mooie plaat van Guus Meeuwis.quote:Op maandag 29 december 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had hem als fysiek boek, maar heb hem doorgegeven.quote:Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hier dat boek gevonden. Is dat nu alleen voor een e-reader?
https://www.hoeksteenboek(...)ef-meer-denk-minder/
quote:Op maandag 29 december 2025 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit geen mooie plaat van Guus Meeuwis.
Kan prima toch?
quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo komen we niet aan het top 2000 topic record he?
ja maar mijn vraag is meer of ik dit zo kan kopen of niet. want ik heb geen ereader ;Pquote:Op maandag 29 december 2025 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had hem als fysiek boek, maar heb hem doorgegeven.
Daar heb ik geen idee vanquote:Op maandag 29 december 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar mijn vraag is meer of ik dit zo kan kopen of niet. want ik heb geen ereader ;P
Nee, precies, dat helpt niet. Dan zie je een naam en denk je, ja, dat klopt wel.quote:Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helpt niet dat de helft van Foqueville ook daar post
Hij heeft één goede singlequote:Op maandag 29 december 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even de e-reader expert @CherryLips erbij slepenquote:Op maandag 29 december 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar mijn vraag is meer of ik dit zo kan kopen of niet. want ik heb geen ereader ;P
Zeker als ienimie daar de viespeuk gaat uithangenquote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, precies, dat helpt niet. Dan zie je een naam en denk je, ja, dat klopt wel.
quote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker als ienimie daar de viespeuk gaat uithangen
Het kan, maar niet echt ideaal.quote:Op maandag 29 december 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Laat mij raden, het gaat weer over de hond?quote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker als ienimie daar de viespeuk gaat uithangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |