Klaagbaak is een deur verder hoorquote:Op maandag 29 december 2025 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
Zo dat is wel even een reality check, misschien toch maar geen uitnodigingen versturen voor een vriendendag. Ik lust geen alcohol, maar misschien toch maar een fles absint aanschaffen. Harde wereld, die klaagbaak.
Gaf het meer of minder gevoel van vriendschap?quote:Op maandag 29 december 2025 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het een keer gedronken. Was best lekker.
Smoothquote:Op maandag 29 december 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we anders gaan wandelen als je weer even in den lande bent komende maand
Ahhh, nu snap ik meteen waarom ik geen onvoorwaardelijke vriendschap hier heb.quote:Op maandag 29 december 2025 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klaagbaak is een deur verder hoor
Dat is iemand waar ik intussen al een half jaar geen contact meer mee heb gehad.quote:
US denk ikquote:
Na corona kijk ik wel uit, ik drink het wel gewoon.quote:
Waar kan ik dat halen?quote:
Hey jij!quote:
Apel Cider kan ook, maar dat is met alcohol.quote:Op maandag 29 december 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het goed is overal nu
Kinderchampagne
Ik denk meer, maar misschien is dat projectie achteraf.quote:Op maandag 29 december 2025 14:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Gaf het meer of minder gevoel van vriendschap?
We houden het Christelijk hierquote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Apel Cider kan ook, maar dat is met alcohol.
Ik vraag me altijd af of dit een parodie is, maar ik vrees van nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |