Hoeveel heb jij er?quote:Op maandag 29 december 2025 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, het gaat hier over vrienden hebben.
[ afbeelding ]
Dan wil ik er ook wel een.quote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dibs op je huis als je het doet.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 29 december 2025 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Je kunt goed luisteren en dat vinden mensen fijn.
Stukje mensenkennis op basis van de meet.quote:Op maandag 29 december 2025 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?Misschien sta ik in het echt wel op standje zenden
Ik ookquote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan wil ik er ook wel een.
Die meet was best engquote:Op maandag 29 december 2025 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stukje mensenkennis op basis van de meet.
Zullen we anders gaan wandelen als je weer even in den lande bent komende maandquote:Op maandag 29 december 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk ik niet want het is niet alsof ze bellen en willen afspreken ofzoof mij meevragen met iets
quote:Op maandag 29 december 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we anders gaan wandelen als je weer even in den lande bent komende maand
Zou wel eens tijd wordenquote:Op maandag 29 december 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we anders gaan wandelen als je weer even in den lande bent komende maand
Iemand hier (Gianni of Stig geloof ik) zei dat hij iemand een vriend vond als je met die persoon ook andere dingen ondernam dan waar je die persoon van kende. Vond ik wel een mooie definitie.quote:
Zorgen we dat het min negen wordtquote:Op maandag 29 december 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
als het niet min tien is kunnen we dat wel doen :p
Ah. Oke.quote:Op maandag 29 december 2025 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand hier (Gianni of Stig geloof ik) zei dat hij iemand een vriend vond als je met die persoon ook andere dingen ondernam dan waar je die persoon van kende. Vond ik wel een mooie definitie.
Gewoon een beetje doorlopen, krijg je het vanzelf warmquote:
Meer een kennis.quote:
Heb het een keer gedronken. Was best lekker.quote:Op maandag 29 december 2025 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
Zo dat is wel even een reality check, misschien toch maar geen uitnodigingen versturen voor een vriendendag. Ik lust geen alcohol, maar misschien toch maar een fles absint aanschaffen. Harde wereld, die klaagbaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |