SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
Vroeger was je gewoon iedere vrijdag en zaterdag bij elkaar met je vrienden. Als je dan niet om een uur of 8 samen aan het bier zat dan was je "te laat".quote:
Ik heb juist meer vrienden dan vroeger. Maar is misschien ook omdat ik hier geen familie heb, en dat je dan wat meer vrienden om je heen verzameld als surrogaatfamiliequote:Op maandag 29 december 2025 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Dat merk ik tegenwoordig ook wel. Waar ik vroeger een berg goede vrienden had is het nu gereduceerd tot een handjevol mensen die je met enige regelmaat ziet. Waarvan er dan 1 nog je BFF is.
Ja sowiesoquote:Op maandag 29 december 2025 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger was je gewoon iedere vrijdag en zaterdag bij elkaar met je vrienden. Als je dan niet om een uur of 8 samen aan het bier zat dan was je "te laat".
De vriendengroep van mijn middelbare school is eigenlijk altijd bij elkaar gebleven. Veel mensen die in zelfde dorp woonde en uiteindelijk daar nu ook weer helemaal gesettled zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb juist meer vrienden dan vroeger. Maar is misschien ook omdat ik hier geen familie heb, en dat je dan wat meer vrienden om je heen verzameld als surrogaatfamilie
Helaas.quote:Op maandag 29 december 2025 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Ja verdomme, ik ben genaaid door het forum bij deze
Er is een post niet doorgekomen.
Idem. Ik heb aan elke baan wel vrienden overgehouden, hier verschillende mensen leren kennen en dan heb ik ook nog steeds contact met wat mensen met wie ik studeerde.quote:Op maandag 29 december 2025 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb juist meer vrienden dan vroeger. Maar is misschien ook omdat ik hier geen familie heb, en dat je dan wat meer vrienden om je heen verzameld als surrogaatfamilie
Matige geruchten.quote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zat er toch al een tijdje aan te komen dat die naar AM ging?
Ik aan een baan een vriendin. Rest niks. Weet niet zo goed waar het aan ligt.quote:Op maandag 29 december 2025 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem. Ik heb aan elke baan wel vrienden overgehouden, hier verschillende mensen leren kennen en dan heb ik ook nog steeds contact met wat mensen met wie ik studeerde.
Op roddelsites. Ik verwacht GP gewoon naast Max.quote:
Serena of Venus?quote:Op maandag 29 december 2025 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matige geruchten.
Maar hij is ook in gesprek met Williams schijnbaar.
Denk gewoon aan het leven. Zoveel mensen die niet zijn blijven hangen; of momenten waar ik er geen tijd en energie in kon of wilde steken.quote:Op maandag 29 december 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik aan een baan een vriendin. Rest niks. Weet niet zo goed waar het aan ligt.
Ik doe ergens iets fout
ja maar andere mensen lukt het wel om overal vrienden aan over te houdenquote:Op maandag 29 december 2025 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk gewoon aan het leven. Zoveel mensen die niet zijn blijven hangen; of momenten waar ik er geen tijd en energie in kon of wilde steken.
Ik kwam laatst nog op een plek waar ik vroeger gevoetbald heb en daar waren wel nog wat mensen die me kenden. Dat was wel leuk. Als ik daar was gaan wonen had ik vast vrienden gemaakt. Maar dan had ik ergens gewoond waar ik eigenlijk niet wilde wonen.
Wie zegt dat?quote:Op maandag 29 december 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar andere mensen lukt het wel om overal vrienden aan over te houden
Valt wel mee hoor. De mensen met wie ik nu nog om ga ken ik al heel lang.quote:Op maandag 29 december 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee in een jaar niet maar in NL had ik ze ook nietquote:Op maandag 29 december 2025 13:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wie zegt dat?Ik snap dat het zo lijkt maar wil niet zeggen dat het ook zo is. Denk ook niet dat je van jezelf moet verwachten dat je binnen een jaar heel veel vrienden hebt.
(en man-vrouw vriendschappen zijn ook een dingetje....)
Misschien is het ook wat je onder een vriendschap verstaat / verwacht. Misschien zijn er mensen die vinden dat ze met jou bevriend zijn terwijl het voor jou gewoon kennissen zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee in een jaar niet maar in NL had ik ze ook niet
denk ik niet want het is niet alsof ze bellen en willen afspreken ofzoquote:Op maandag 29 december 2025 13:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Misschien is het ook wat je onder een vriendschap verstaat / verwacht. Misschien zijn er mensen die vinden dat ze met jou bevriend zijn terwijl het voor jou gewoon kennissen zijn.
Valt in de praktijk ook tegen. Keer een tegenslag en dan weet je pas wie wel je vrienden zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of iets goeds. Dat vind ook niet iedereen leuk blijkbaarquote:Op maandag 29 december 2025 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt in de praktijk ook tegen. Keer een tegenslag en dan weet je pas wie wel je vrienden zijn.
huehuequote:Op maandag 29 december 2025 14:05 schreef Vis1980 het volgende:
Ik vind, om iemand een vriend te kunnen noemen...moet dat wel van twee kanten komen. Net als bij een goede trio.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 29 december 2025 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt in de praktijk ook tegen. Keer een tegenslag en dan weet je pas wie wel je vrienden zijn.
Nou ja, het is ook weer niet zo dat ik overal vrienden scoorquote:Op maandag 29 december 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik aan een baan een vriendin. Rest niks. Weet niet zo goed waar het aan ligt.
Ik doe ergens iets fout
hmm ja dat maakt denk ik ook wel verschilquote:Op maandag 29 december 2025 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook weer niet zo dat ik overal vrienden scoor
Maar jij werkte ook overal relatief kort. In de banen waar ik het over heb werkte ik 10, 4 en 7 jaar.
En jij bent heel benaderbaar natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2025 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook weer niet zo dat ik overal vrienden scoor
Maar jij werkte ook overal relatief kort. In de banen waar ik het over heb werkte ik 10, 4 en 7 jaar.
Kan wel helpen.quote:Op maandag 29 december 2025 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja niet lullig bedoeld of zo maar het is toch anders :p
quote:Op maandag 29 december 2025 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En jij bent heel benaderbaar natuurlijk.
Jeetjequote:Op maandag 29 december 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zonder fok was ik denk ik al van een brug gesprongen
Kom komquote:Op maandag 29 december 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zonder fok was ik denk ik al van een brug gesprongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |