nee, Nizno, aangenaam.quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja is de vraag natuurlijk of ik gelukkiger zou worden als ik nu ineens allerlei dates probeer te vangen. Daar ben ik ook niet goed in namelijk. en op dit eiland is het ook lastig omdat de meeste mensen weer weg gaan. Dus dan hou je ook een afstand tot mensen.
EttovanBriegie.quote:
Oh lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook een hele berg kaas gekocht bij de kaaswinkel
Vrijwel geen enkele vriendschap duurt eeuwig (althans niet in dezelfde vorm).. mensen veranderen, verhuizen, krijgen een partner, krijgen kinderen, gaan scheiden, verhuizen weer, ander werk.. Ik heb best wat vrienden die ik soms een paar jaar minder of bijna niet spreek, gewoon omdat onze levens dan (even) niet meer bij elkaar passen. Maar dan na jaren pakken we het soms weer op. En soms niet, nou ja, ook prima.quote:Op maandag 29 december 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou dat dacht ik te hebben met die israeli. dacht echt dat dat eeuwig zou duren
Er zit hier sinds kort een Italiaanse worstenwinkel. Ben benieuwd hoelang ze blijven.quote:Op maandag 29 december 2025 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
En de kaaswinkel gaat volgend jaar naar mijn buurtje verhuizen
Soms spreek je iemand een jaar niet en dan is het weer gezellig en gieren.quote:Op maandag 29 december 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrijwel geen enkele vriendschap duurt eeuwig (althans niet in dezelfde vorm).. mensen veranderen, verhuizen, krijgen een partner, krijgen kinderen, gaan scheiden, verhuizen weer, ander werk.. Ik heb best wat vrienden die ik soms een paar jaar minder of bijna niet spreek, gewoon omdat onze levens dan (even) niet meer bij elkaar passen. Maar dan na jaren pakken we het soms weer op. En soms niet, nou ja, ook prima.
Ja dacht altijd dat het mij super makkelijk afging maar ik werkte toen natuurlijk ook en dan was ik blij als ik in mijn vrije tijd niet met mensen hoefde te dealen. Maar ben echt bang dat dit een chronische probleem gaat worden zoquote:Op maandag 29 december 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klinkt heel stom, maar als je ook wat gelukkiger bent met alleen zijn dan straal je dat geluk ook uit. Kom je wat zelfverzekerder en open over. Het is misschien een lange weg.
Probeer ook plezier te halen uit kleinere momenten. Zoals een klein gesprekje met iemand.
Wie wat waar?quote:Op maandag 29 december 2025 12:43 schreef Nattekat het volgende:
Wtf, ik ben even een dagje afwezig en op eens lijkt het beste stel ter wereld in scheiding te liggen![]()
Ja dat soort vriendschappen heb ik ook wel. Bv een vriendin in nl die ik nu elke paar maanden spreek Maar dat is natuurlijk een andere situatie.quote:Op maandag 29 december 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrijwel geen enkele vriendschap duurt eeuwig (althans niet in dezelfde vorm).. mensen veranderen, verhuizen, krijgen een partner, krijgen kinderen, gaan scheiden, verhuizen weer, ander werk.. Ik heb best wat vrienden die ik soms een paar jaar minder of bijna niet spreek, gewoon omdat onze levens dan (even) niet meer bij elkaar passen. Maar dan na jaren pakken we het soms weer op. En soms niet, nou ja, ook prima.
Gaat Haags scheiden?quote:Op maandag 29 december 2025 12:43 schreef Nattekat het volgende:
Wtf, ik ben even een dagje afwezig en op eens lijkt het beste stel ter wereld in scheiding te liggen![]()
Dat merk ik tegenwoordig ook wel. Waar ik vroeger een berg goede vrienden had is het nu gereduceerd tot een handjevol mensen die je met enige regelmaat ziet. Waarvan er dan 1 nog je BFF is.quote:Op maandag 29 december 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Erg herkenbaar.quote:Op maandag 29 december 2025 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat merk ik tegenwoordig ook wel. Waar ik vroeger een berg goede vrienden had is het nu gereduceerd tot een handjevol mensen die je met enige regelmaat ziet. Waarvan er dan 1 nog je BFF is.
Preciesquote:Op maandag 29 december 2025 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms spreek je iemand een jaar niet en dan is het weer gezellig en gieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |