Toen ik single was vond ik dat ook lastig (ook wel eens relatie gehad waar ik best eenzaam was trouwens). Denk dat je uiteindelijk je best goed vermaakt, maar je kunt niet even snel tegen iemand zeggen: "weet je nog toen we op het strand lagen en daar die vrouw langs kwam lopen". Dan blijft het meer bij jezelf.quote:Op maandag 29 december 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo dus het is niet perse een verlangen naar een liefdes relatie maar misschien dat je er tot doet tot iemand ofzo. Heb nu echt het gevoel dat ik helemaal alleen ben
Minder, maar mijn leven is de afgelopen jaren natuurlijk helemaal verandert. Ik heb bijna al mijn pijnpunten verwijdert uit mijn leven.quote:Op maandag 29 december 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en nu heb je die gedachtes niet meer of minder?
Oeh het woord gek kan ook nog wel op mijn lijstje wat ik van vuurwerkafstekers vind.quote:
mja is de vraag natuurlijk of ik gelukkiger zou worden als ik nu ineens allerlei dates probeer te vangen. Daar ben ik ook niet goed in namelijk. en op dit eiland is het ook lastig omdat de meeste mensen weer weg gaan. Dus dan hou je ook een afstand tot mensen.quote:Op maandag 29 december 2025 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik single was vond ik dat ook lastig (ook wel eens relatie gehad waar ik best eenzaam was trouwens). Denk dat je uiteindelijk je best goed vermaakt, maar je kunt niet even snel tegen iemand zeggen: "weet je nog toen we op het strand lagen en daar die vrouw langs kwam lopen". Dan blijft het meer bij jezelf.
hmm zal er over nadenken. Weet niet of ik het kan maar snap je gedachtegang welquote:Op maandag 29 december 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Minder, maar mijn leven is de afgelopen jaren natuurlijk helemaal verandert. Ik heb bijna al mijn pijnpunten verwijdert uit mijn leven.
- flat waar ik door geluidsoverlast constant in de stress zat
- werk dat leuker is geworden
- hond
Maar misschien een voorbeeld van vorig jaar: ik zat in mijn nieuwe huis, en het voelde gewoon niet goed. Ik heb redelijk steeds de gedachte gehad dat dit huis kut is en ik terug wil naar mijn oude huis. Deze gedachte gewoon geaccepteerd, verder niet veel aandacht aan geschonken. Ik had de gedachte helemaal dood kunnen analyseren, wat ik vroeger altijd deed, maar nu niet had gedaan. Het gevoel ebde weg en de gedachte ook. Ik had het immers niet gevoed.
Denk van niet. En dar zou ook geen doel moeten zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja is de vraag natuurlijk of ik gelukkiger zou worden als ik nu ineens allerlei dates probeer te vangen. Daar ben ik ook niet goed in namelijk. en op dit eiland is het ook lastig omdat de meeste mensen weer weg gaan. Dus dan hou je ook een afstand tot mensen.
Het is natuurlijk veel oefenen. En in het begin voelt het natuurlijk heel stom. Maar ook een beetje als: denk vooral niet aan de roze olifant in de hoek van de kamer.quote:Op maandag 29 december 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm zal er over nadenken. Weet niet of ik het kan maar snap je gedachtegang wel
Dan moet er eerst wat champagne in anders is het ook met 1 knal klaar.quote:Op maandag 29 december 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeren zijn goedkoper en misschien iets langer plezier en minder overlast.
ja nou dat dacht ik te hebben met die israeli. dacht echt dat dat eeuwig zou durenquote:Op maandag 29 december 2025 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk van niet. En dar zou ook geen doel moeten zijn.
Kun je beter iemand vinden die er ook langer zit waar je eens iets mee kan doen. Misschien is je Airbnb zo slecht nog niet, zijn vast ook andere ondernemers te vinden.
ja moet meer naar de gym. denk dat dat positief werkt mentaal. en misschien kijken of ik een meer open houding ofzo kan hebbenquote:Op maandag 29 december 2025 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veel oefenen. En in het begin voelt het natuurlijk heel stom. Maar ook een beetje als: denk vooral niet aan de roze olifant in de hoek van de kamer.
Maar zoek ook een mentale uitlaatklep. Iets creatiefs, sporten, dansen, zingen etc.
quote:Op maandag 29 december 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet meer naar de gym. denk dat dat positief werkt mentaal. en misschien kijken of ik een meer open houding ofzo kan hebben
Neem warm voetenbadje dan.quote:Op maandag 29 december 2025 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb al de hele dag koude tenen. Heb ik normaal nooit
jah... helemaal waar.quote:Op maandag 29 december 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat nog heel goed in Nederland als we daar ons geld aan uit kunnen geven
nee, Nizno, aangenaam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |