Openen we hierna gewoon #150quote:Op maandag 29 december 2025 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen 9 topics achter op vorig jaar.
Ik ben vandaag pas begonnen hierquote:Op maandag 29 december 2025 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen 9 topics achter op vorig jaar.
Make Alcohol Great Again?quote:Op maandag 29 december 2025 13:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jupiler festivalpetje met oude logo Studio Brussel stickers.
Hoor dan, ze zijn er!quote:
"Wij" verloren altijd.quote:
Spel Zonder Grenzen, EPISCHE TELEVISIEquote:
Was 1 plaats in Limburg of Brabant die het heel goed deed. Verder NLse faalhazen jaquote:
vergeet de klassieker "They Own the Media" ook nietquote:Op maandag 29 december 2025 13:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zelfs zo'n parel als deze niet?
Bekijk deze YouTube-video
![]()
In oktober 2016 zat er op O'Hare International Airport iemand tegenover me in full MAGA costuumquote:
Maar dan wel graag 's nachtsquote:Op maandag 29 december 2025 13:40 schreef zorro28 het volgende:
Echt zo'n nummer die ik graag hoor in de top 2000 maar nooit zelf zou opzetten
Het is een religie/cult!quote:Op maandag 29 december 2025 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In oktober 2016 zat er op O'Hare International Airport iemand tegenover me in full MAGA costuumRode pet, hoodie, broek en schoenen.
Dit.quote:Op maandag 29 december 2025 13:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Prachtig programmaIk was altijd voor Nederland, maar we wonnen nooit.
quote:Op maandag 29 december 2025 13:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Spel Zonder Grenzen, EPISCHE TELEVISIE
[ afbeelding ]
Ik gok dat hij andere mensen beschuldigt van Trump Derangement Syndromequote:Op maandag 29 december 2025 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In oktober 2016 zat er op O'Hare International Airport iemand tegenover me in full MAGA costuumRode pet, hoodie, broek en schoenen.
Moet het wasgoed nog opruimen en planten water geven maar meh.quote:Op maandag 29 december 2025 13:42 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb eindelijk iets in huis gedaan , voelt meteen een stuk beter![]()
En z'n corona 'hit' met claptonquote:Op maandag 29 december 2025 13:41 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
vergeet de klassieker "They Own the Media" ook niet
Mja dat herken ik , ik zit al een paar dagen in meh modusquote:Op maandag 29 december 2025 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet het wasgoed nog opruimen en planten water geven maar meh.
Behalve de varen(s) kunnen de andere planten ook nog wel een weekje wachten.quote:Op maandag 29 december 2025 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja dat herken ik , ik zit al een paar dagen in meh modus
Zelfde met Jimi Hendrixquote:Op maandag 29 december 2025 13:45 schreef hihohaswessam het volgende:
als avicii nog leefde had echt niemand dit onthouden
Wham?quote:Op maandag 29 december 2025 13:45 schreef Gretzl het volgende:
Wake Me Up wel een stuk iconischer dan deze
Die gedenken we elk jaarquote:
Ja die is wel beter eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2025 13:45 schreef Gretzl het volgende:
Wake Me Up wel een stuk iconischer dan deze
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 29 december 2025 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfde met Jimi Hendrix
(lol)
Hée Paul bro als je dit leest, ik kan je haar insta geven bro.quote:Op maandag 29 december 2025 09:33 schreef Arizona het volgende:
Om hier even op terug te komen:
[..]
Ik kreeg een biertje van Paul (dat biertje dat hij aan de fotografe gaf ging daarna naar mij) en ja, daar was ik blij mee. Een parel voor dit zwijntje ja
(Paul ziet er echt leuk uit in het echt)
En verder proberen ze je wel op te hypen om het leuk te hebben. Bijvoorbeeld, in ons uurtje zat dat het hele café Oehoehoe ging roepen. Nou, dat werd dus voordat het op de radio kwam, al geoefend met ons. Maar sowieso was het gewoon een gezellig en feestelijk sfeertje
Gedateerd.quote:Op maandag 29 december 2025 13:46 schreef Gehenna het volgende:
Dit klinkt zo afgezaagd in alles, ugh
Zijn eerste singletjes vond ik wel slim gedaan, maar hier ergens hield het wel zo'n beetje op.quote:
🫢quote:
Georgequote:
Ja. Zijn beste komt nog neem ik aan?quote:
Hier posten.quote:Op maandag 29 december 2025 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensjes wat ga ik vanmiddag doen terwijl ik naar de top 2000 luister? Hond wil toch niet wandelen, huis is schoon.
Ik ken hardlopers die minder hard lopen dan datquote:Op maandag 29 december 2025 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat ik volgens google 3 km in 22 min kan lopen, ben ik aan het hardlopen. Nee Google, ik kan gewoon snel lopen.
Praying For Time zat in de nacht denk ikquote:Op maandag 29 december 2025 13:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja. Zijn beste komt nog neem ik aan?
Koekjes bakken, Fok!ken?quote:Op maandag 29 december 2025 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensjes wat ga ik vanmiddag doen terwijl ik naar de top 2000 luister? Hond wil toch niet wandelen, huis is schoon.
Seasons staat niet in de lijst.quote:Op maandag 29 december 2025 13:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja. Zijn beste komt nog neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |