nou ja, het is wel een lulquote:
Brown arsed Pippen.quote:Op maandag 29 december 2025 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dit doet me denken aan die keer dat ik buikgriep had en niet naar Van Morrison kon (en Neil Young)
Ik als PSV-liefhebber vind het ook een overgewaardeerd nummer. Wel goed, maar meer ook nietquote:Op maandag 29 december 2025 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind dit liedje overrated en vraag me af of dat komt omdat ik niets met PSV heb.
Zo stond ie in het voorprogramma van Neil Young ook weer op het podium ja.quote:Op maandag 29 december 2025 13:32 schreef PippenScottie het volgende:
Over eikels in de muziekwereld gesproken. Van is ook geen makkelijke man
Daar was ie heel goed te pas voor zijn doen had ik het ideequote:Op maandag 29 december 2025 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo stond ie in het voorprogramma van Neil Young ook weer op het podium ja.
Beter je best doen dusquote:Op maandag 29 december 2025 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen drie uur en een kwartier achter op vorig jaar qua topics. En dat was ook nog eens een zondag terwijl wij nu het weekend al gehad hebben. Dit ziet er niet goed uit!
Hij speelt ook regelmatig setlists met alleen nieuw materiaal waar niemand op zit te wachtenquote:Op maandag 29 december 2025 13:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Daar was ie heel goed te pas voor zijn doen had ik het idee
Vorig jaar ook 500 extra, of is dat al 2 jaar geleden?quote:Op maandag 29 december 2025 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen drie uur en een kwartier achter op vorig jaar qua topics. En dat was ook nog eens een zondag terwijl wij nu het weekend al gehad hebben. Dit ziet er niet goed uit!
Of de klok terugzetten!quote:
Dat was twee jaar terug, maar ik heb even verkeerd gerekend merk ik. Ik zal straks nog even kijken.quote:Op maandag 29 december 2025 13:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vorig jaar ook 500 extra, of is dat al 2 jaar geleden?
Door omstandigheden heb ik dat de laatste tijd wel veelquote:Op maandag 29 december 2025 13:35 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer hadden jullie een beetje hulp van je vrienden?
MAGA-petje?quote:Op maandag 29 december 2025 13:36 schreef Dagoduck het volgende:
Achtergrondzangeres van Van Morrison:
https://www.instagram.com/sumudusinger/
Plaatste nog deze foto, waarop ik in het midden vooraan sta, rode pet, wit shirt.
[ afbeelding ]
Dat is onmogelijkquote:
Ik ben die pixel naast die geluidstentquote:Op maandag 29 december 2025 13:36 schreef Dagoduck het volgende:
Achtergrondzangeres van Van Morrison:
https://www.instagram.com/sumudusinger/
Plaatste nog deze foto, waarop ik in het midden vooraan sta, rode pet, wit shirt.
[ afbeelding ]
Docenten zijn vaak wel leuke mensenquote:Op maandag 29 december 2025 13:35 schreef ok01 het volgende:
Ach![]()
Mijn voormalig Engels docent was fan van dit nummer. We hebben dit tijdens zijn afscheid voor hem gespeeld waarbij ik op de bas speelde. Eerste keer dat ik een docent emotioneel zag worden
Jupiler festivalpetje met oude logo Studio Brussel stickers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |