Was 1 plaats in Limburg of Brabant die het heel goed deed. Verder NLse faalhazen jaquote:
vergeet de klassieker "They Own the Media" ook nietquote:Op maandag 29 december 2025 13:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zelfs zo'n parel als deze niet?
Bekijk deze YouTube-video
![]()
In oktober 2016 zat er op O'Hare International Airport iemand tegenover me in full MAGA costuumquote:
Maar dan wel graag 's nachtsquote:Op maandag 29 december 2025 13:40 schreef zorro28 het volgende:
Echt zo'n nummer die ik graag hoor in de top 2000 maar nooit zelf zou opzetten
Het is een religie/cult!quote:Op maandag 29 december 2025 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In oktober 2016 zat er op O'Hare International Airport iemand tegenover me in full MAGA costuumRode pet, hoodie, broek en schoenen.
Dit.quote:Op maandag 29 december 2025 13:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Prachtig programmaIk was altijd voor Nederland, maar we wonnen nooit.
quote:Op maandag 29 december 2025 13:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Spel Zonder Grenzen, EPISCHE TELEVISIE
[ afbeelding ]
Ik gok dat hij andere mensen beschuldigt van Trump Derangement Syndromequote:Op maandag 29 december 2025 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In oktober 2016 zat er op O'Hare International Airport iemand tegenover me in full MAGA costuumRode pet, hoodie, broek en schoenen.
Moet het wasgoed nog opruimen en planten water geven maar meh.quote:Op maandag 29 december 2025 13:42 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb eindelijk iets in huis gedaan , voelt meteen een stuk beter![]()
En z'n corona 'hit' met claptonquote:Op maandag 29 december 2025 13:41 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
vergeet de klassieker "They Own the Media" ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |