Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
voor iemand die drag make up gebruikt bij zichzelf kan hij verdomd slecht opmakenquote:
ze zag idd behoorlijk wit jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:39 schreef spapaars het volgende:
Diego;
Ik heb haar helemaal vol gespoten.
Ik zie meer hobby-drags op Instagram enzo die n stuk beter in de make-up zitten inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor iemand die drag make up gebruikt bij zichzelf kan hij verdomd slecht opmaken![]()
![]()
ja hè? ik vond het helemaal niksquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor iemand die drag make up gebruikt bij zichzelf kan hij verdomd slecht opmaken![]()
![]()
Jimmy uit BB is hier veel beter in.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:41 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik zie meer hobby-drags op Instagram enzo die n stuk beter in de make-up zitten inderdaad.
Mooi is anders inderdaadquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Ja sorry. Ik weet dat ik wat dat betreft het meest op Julia lijk maar inderdaad. 😛quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:41 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Dus wat jij geloof is logisch en wat een ander gelooft is stom....Interessant. Het blijft een geloof op basis van interpreteren wat we zien he?! Waarom dan zo stellig dingen verkondigen?
omgquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:48 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik weet dat ik wat dat betreft het meest op Julia lijk maar inderdaad. 😛
Verbaast niet veel mensen denk ik als ik zeg dat ik net zo'n ego heb als Julia en net zo koppig ben.![]()
De Bondgenoten helpt echt sterk wat betreft het ontwikkelen van je zelfreflectie.
Ik ben een Julia en een Robert.
Ooooooh hettt hadtdtdttd dusssss ooooowk veeeel ergrgrgrgerrrrr gekundtdtdtdtdtdtquote:
Maar die twee zijn zoooo verschillend. Robert had zelfreflectie en levenswijsheid....Julia totaal niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:48 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik weet dat ik wat dat betreft het meest op Julia lijk maar inderdaad. 😛
Verbaast niet veel mensen denk ik als ik zeg dat ik net zo'n ego heb als Julia en net zo koppig ben.![]()
De Bondgenoten helpt echt sterk wat betreft het ontwikkelen van je zelfreflectie.
Ik ben een Julia en een Robert.
ik moet haar niet zo maar dit vind ik topquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:55 schreef StephanL het volgende:
Marlijn gaat verder komen dan ze dachten
Dat dusquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik moet haar niet zo maar dit vind ik top
Irritetante dame is hetquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
ennnn Julia heeft weer commentaar
quelle surprise
Achteraf met gemak, maar hij kreeg de kans niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
Alsof Diego die 3 vossen wel al uit het spel had kunnen kegelen
Die had z'n eigen sterretje aangestoken denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Achteraf met gemak, maar hij kreeg de kans niet.
Iedereen mag z'n favoriet hebben, maar was is precies leuk aan Julia? Ik vind haar heel vervelend en onsympathiek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:34 schreef Indigoblauw het volgende:
Mensen, laat Julia eens met rust
Ze is prima in de spelletjes heeft soms wat commentaar maar ik vind haar t leukste meisje in de loods
Oh daar hebben we weer een Julia-insider.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:34 schreef Indigoblauw het volgende:
Mensen, laat Julia eens met rust
Ze is prima in de spelletjes heeft soms wat commentaar maar ik vind haar t leukste meisje in de loods
Daarom is het alleen al leuk dat Marlijn er nog bij zitquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:08 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik vind het wel achterlijk van Diego dat hij blijft doorgaan dat Marlijn er de volgende ronde wel uit zal gaan. Die winnaar van "de alleskunner" die ooit in de loods verbleef was toch absurd slecht in alle opdrachten? Dus wat zegt dat nu helemaal over hoe goed iemand hier in gaat zijn. Was wel komisch geweest als Diego had meegedaan en er sneller had uit gelegen.
Haha ja dat ook idd, nog beetje achteraf schoppen. Er was geen kans op terugkeer maar met die actie liggen zijn glazen nog meer aan diggelen. Al zijn het niet echt geheimen maar het is typisch gedrag door om zich heen te slaan zijn gelijk te willen halen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Fadi hanteert een verschroeide aarde techniek richting de Febo. Even alle geheimen verklappen. Die komt dus nooit meer terug als je zo alle schepen achter je verbrand.
Uitzending was weinig verheffend. Thérèse verbaast me wel bij de Alleskunner. Ze kan alles wel, ook vandaag ging ze eerst heel goed. Daarna stokte het, maar ik had niet gedacht dat ze al zo ver zou komen.
Scuzi.quote:
Die zelfreflectie heb ik dan weer wel. Maar soms ben ik gewoon irritant.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:54 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Maar die twee zijn zoooo verschillend. Robert had zelfreflectie en levenswijsheid....Julia totaal niet.
Dus wat Fadi roeptoetert is per definitie waarheid ?quote:Op zondag 28 december 2025 15:38 schreef freaky40 het volgende:
Och die Nicht ehh Nick met zijn hysterische splaakgeblek...
Er is daar heel veel ruzie blijkbaar geeft Fadi aan, maar wordt nooit uitgezonden. We missen wat g.v.d.! Therese is echt de klerelijer daar, erger dan iedereen.
Montage is echt fucked up, heel veel dingen er uit gelaten die behoorlijk relevant waren voor het hele verhaal zoals het sorry zeggen, wel 30x.
Ik heb hem ten tijde van zijn aanwezigheid daar ook veel horen beweren en het meeste waren leugens. glasharde leugens.quote:Op zondag 28 december 2025 18:34 schreef freaky40 het volgende:
Fijn dat jij dat bijzonder vindt, maar ik vertel toch echt wat hij beweerd.
Als je het niet zegt of niet doet kunnen ze het ook niet uitzenden. Fadi is gewoon een droeftoeter die spijt heeft voor de consequenties, niet voor zijn acties, die 30x excuses heeft geen waarde uit de mond van iemand die zich zo gedraagt.quote:Op zondag 28 december 2025 15:38 schreef freaky40 het volgende:
Och die Nicht ehh Nick met zijn hysterische splaakgeblek...
Er is daar heel veel ruzie blijkbaar geeft Fadi aan, maar wordt nooit uitgezonden. We missen wat g.v.d.! Therese is echt de klerelijer daar, erger dan iedereen.
Montage is echt fucked up, heel veel dingen er uit gelaten die behoorlijk relevant waren voor het hele verhaal zoals het sorry zeggen, wel 30x.
Ik heb het filmpje met Fadi gezien, niet zo moeilijk mensen, je moet even lid worden van de FB Bondgenoten. Ik vond het een bevestiging van wat we allemaal hier denken. Over hoe je geframed wordt, dat de leuke momenten in de groep niet worden uitgezonden want er moet persé altijd reuring en strijd zijn, van de mensen die geen tv maken wordt de maand niet verlengd (na de eerste drie maanden per maand verlengen of niet), en nog veel meer heerlijke inside information. (O.a. je mag niet onderuitgezakt zitten, wordt je gecorrigeerd). Ik snap nu ook meer waarom Fadi ontplofte en ook hoeveel er geknipt en geplakt wordt. Streams zouden heel veel duidelijk kunnen maken, maar dat zit er niet in, want totale controle over wat we te zien krijgen is handiger. Peter is echt een lieverd, want hij wilde doen of Fadi hem niet geduwd had, maar dat hij zelf was uitgegleden. Nu ja, kijk het filmpje!quote:Op zondag 28 december 2025 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Dat mag jij vinden, maar ik ga er vanuit dat het gewoon klopt wat hij beweerd.
Je zit in een tv programma, er zijn regels (op bed/bank hangen mag je vaak genoeg maar niet constant) Natuurlijk word er geknipt en geplakt. En ja ik heb grotendeels het filmpje gekeken van Fadi. En wat mij opviel dat hij het zo bracht dat Mercedes het helemaal niet meende dat ze niet zo blij was. Lijkt me duidelijk gelul want ze was oprecht niet blij met zijn keus. Draaien en zichzelf vrijpleiten van zijn agressieve houding. Terecht eruit gekikt.quote:Op zondag 28 december 2025 23:22 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje met Fadi gezien, niet zo moeilijk mensen, je moet even lid worden van de FB Bondgenoten. Ik vond het een bevestiging van wat we allemaal hier denken. Over hoe je geframed wordt, dat de leuke momenten in de groep niet worden uitgezonden want er moet persé altijd reuring en strijd zijn, van de mensen die geen tv maken wordt de maand niet verlengd (na de eerste drie maanden per maand verlengen of niet), en nog veel meer heerlijke inside information. (O.a. je mag niet onderuitgezakt zitten, wordt je gecorrigeerd). Ik snap nu ook meer waarom Fadi ontplofte en ook hoeveel er geknipt en geplakt wordt. Streams zouden heel veel duidelijk kunnen maken, maar dat zit er niet in, want totale controle over wat we te zien krijgen is handiger. Peter is echt een lieverd, want hij wilde doen of Fadi hem niet geduwd had, maar dat hij zelf was uitgegleden. Nu ja, kijk het filmpje!
Dat is geen rocket science en gebeurd bij elke RLS dus streams maakt het alleen maar duidelijker en zelfs daarin kan gemanipuleerd worden. Het is alleen een stukje extra voor de community om dingen in zijn verband te kunnen trekken, leuk voor de kijker en voor de maker die niet alles hoeven uit te leggen zodat je zelf kunt zien hoe dingen gegaan zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 23:22 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje met Fadi gezien, niet zo moeilijk mensen, je moet even lid worden van de FB Bondgenoten. Ik vond het een bevestiging van wat we allemaal hier denken. Over hoe je geframed wordt, dat de leuke momenten in de groep niet worden uitgezonden want er moet persé altijd reuring en strijd zijn, van de mensen die geen tv maken wordt de maand niet verlengd (na de eerste drie maanden per maand verlengen of niet), en nog veel meer heerlijke inside information. (O.a. je mag niet onderuitgezakt zitten, wordt je gecorrigeerd). Ik snap nu ook meer waarom Fadi ontplofte en ook hoeveel er geknipt en geplakt wordt. Streams zouden heel veel duidelijk kunnen maken, maar dat zit er niet in, want totale controle over wat we te zien krijgen is handiger. Peter is echt een lieverd, want hij wilde doen of Fadi hem niet geduwd had, maar dat hij zelf was uitgegleden. Nu ja, kijk het filmpje!
Das makkelijk. De Bondgenoten.quote:Op maandag 29 december 2025 00:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is geen rocket science en gebeurd bij elke RLS dus streams maakt het alleen maar duidelijker en zelfs daarin kan gemanipuleerd worden. Het is alleen een stukje extra voor de community om dingen in zijn verband te kunnen trekken, leuk voor de kijker en voor de maker die niet alles hoeven uit te leggen zodat je zelf kunt zien hoe dingen gegaan zijn.
Op welke FB is die live met Fadi terug te zien?
https://www.facebook.com/groups/1368278220467322?locale=nl_NLquote:Op maandag 29 december 2025 02:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn er heel veel onder die naam. Kun je een link geven?
Op de koppen na eigenlijk weinig veranderd sinds cyclus 3 en de deelnemers zijn op twee na nog relatief vers, dus nu instappen lijkt me een prima optiequote:Op maandag 29 december 2025 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb na cyclus drie niks meer gezien. Is het te doen om in te stappen? Of raden jullie me aan om alles terug te kijken eerst.
Ja alleen de connecties weet ik dus niet, en wat er onderling speelt en zo. Maar daar kom ik wellicht wel achter dan.quote:Op maandag 29 december 2025 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op de koppen na eigenlijk weinig veranderd sinds cyclus 3 en de deelnemers zijn op twee na nog relatief vers, dus nu instappen lijkt me een prima optie
Het is nu cyclus 25; Peter en Julia zitten er sinds cyclus 17 in en de de rest kwam verspreid binnen in 23 (Angelo, Mercedes, Lisa, Tomas, Jesse en Daisy), 24 (Roland, Diego, Therese, Chess en Marlijn) en 25 (Salar en Roxy).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2025 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Voor al uw hulp bij het doorbreken van patronen"
...behalve als het om messen likken gaat.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
if it's meant to be, it will be
jaaaa Kittenquote:Op maandag 29 december 2025 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja alleen de connecties weet ik dus niet, en wat er onderling speelt en zo. Maar daar kom ik wellicht wel achter dan.
Thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op maandag 29 december 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]Hoe komt Eric erbij dat hij mensen kan helpen? Hij overschat zichzelf nogal. En die prijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
hij zal de indruk hebben dat hij Fatima heeft geholpenquote:Op maandag 29 december 2025 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe komt Eric erbij dat hij mensen kan helpen? Hij overschat zichzelf nogal. En die prijzen![]()
Zij is er dan goedkoop "geholpen" Als hij niet zo duur was, zou ik er aan sessie aan wagenquote:Op maandag 29 december 2025 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zal de indruk hebben dat hij Fatima heeft geholpen
Tom was die gast met het haarstukje.quote:Op maandag 29 december 2025 13:00 schreef freaky40 het volgende:
Spelers die ruzies sussen wordt het contract niet verlengd zoals een speler die 'Tom' heet, ken hem niet meer, maar die moest er dus uit. Dat is ook niet geheel vreemd want in Utopia had je in het eerste seizoen Jimmy, die was ook telkens het heilige boontje en moest er uit omdat hij steeds ruzies suste.
cursus hoe lik ik een pot pindakaas schoon zonder mijn tong. omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie is Nickquote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Fadi bij Nick in de auto
https://www.youtube.com/watch?v=aHNEpRR0Yf4
Oud deelnemer ook.quote:
Oh ok, toen keek ik denk ik nog nietquote:Op maandag 29 december 2025 18:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oud deelnemer ook.
Hij maakt veel van die fimpjes
https://www.youtube.com/@:nickeshuis1999
Het is verder ook niet echt spannend met bijna 1000 punten voorsprongquote:Op maandag 29 december 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
volgens mij wordt vanavond eenaflevering
veel ditjes en datjes wat ik zou uit de spoilers haal
ik verwacht nog wel een febotrucjequote:Op maandag 29 december 2025 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is verder ook niet echt spannend met bijna 1000 punten voorsprong
Je wordt op je wenken bediendquote:Op maandag 29 december 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik verwacht nog wel een febotrucje
de bondgenoten welkomquote:
Julia insmeren met zelfbruinerquote:Op maandag 29 december 2025 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
what the fuck gebeurt er in die douche?!
ze wilde graag een bruin sterretjequote:Op maandag 29 december 2025 19:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Julia insmeren met zelfbruiner
Niet alleen het sterretje ze wilde ook van haar witte muis afquote:Op maandag 29 december 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wilde graag een bruin sterretje
precies dezelfde proef als bij de alleskunner(als je de kerstballen inwisselt voor een pingpongbal)quote:
Diego vind wel wat anders om over te zeikenquote:
Heeft Diego ook maar 1x een spel gespeeld?quote:Op maandag 29 december 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Diego vind wel wat anders om over te zeiken
of iets in zijn vreten doen dat die 24/7 op de plee zitquote:Op maandag 29 december 2025 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo'n Diego zou je toch een ontzettende rotschop geven.
quote:Op maandag 29 december 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een rare aflevering joh!
Gotverquote:Op maandag 29 december 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een rare aflevering joh!
Sinds een maand of anderhalf.quote:Op maandag 29 december 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
euhhh sinds wanneer staat daar een soort thuishuis?
waar eerder die rookhoek was?
@:Kinkijan jij kunt dat vast wel in beeld brengen?
geef hem meer kans dan Erikquote:Op maandag 29 december 2025 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter zal ook wel een coaching praktijk beginnen na DB.
nog nooit opgevallenquote:
Geloof net voor de ratten kwamen. Erik liet het zien aan z'n bezoek en noemde het het 'washok' om was te laten drogenquote:Op maandag 29 december 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
ow ja dat bezoek van erik heb ik mentaal geskiptquote:Op maandag 29 december 2025 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof net voor de ratten kwamen. Erik liet het zien aan z'n bezoek en noemde het het 'washok' om was te laten drogen
ahhh zie je wel, ik zag het niet maar mijn man zei, is dat een soort waskamer??? hij zag dus iets vreemdsquote:Op maandag 29 december 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
Zo kunnen ze ongezien roken?quote:Op maandag 29 december 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
tussen de drogende wasquote:
wat slechtquote:Op maandag 29 december 2025 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Kan er maar niet over uit, dat ding op haar kop maakt het helemaal af
Die staat volgens mij een paar minuten n halve centimeter te ver. Na die kleine verplaatsing ging die meteen aan, ze had nog eerste kunnen worden zelfsquote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op maandag 29 december 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
vind het heeeeel raar
iemand die vast zit op het parcour
kan winnen
En kon daardoor autootje goed neerzetten om er alsnog over te komen. Niet vooraf over nagedacht door jury. Had hem maar bij start laten herstartenquote:Op maandag 29 december 2025 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Neuh, Peter had zich compleet vastgereden. Niks alleskunner.
wel niet nietquote:Op maandag 29 december 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat hij niet elke week naar de kapper, meen ik me te herinneren .
Zou mij niks verbazen.quote:Op maandag 29 december 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat hij niet elke week naar de kapper, meen ik me te herinneren .
Dat was ook dom van Therese, als ze Roxy dat had laten doen was keuze bondje al stuk zwakker geweestquote:Op maandag 29 december 2025 20:13 schreef spapaars het volgende:
Dat Salar zijn eigen bondje mocht samenstellen heeft duidelijk z'n voordelen.
Als het Julia maar niet is.quote:
en ze lekker naar huis gaatquote:
Is doodquote:Op maandag 29 december 2025 20:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Walgelijk persoon die Diego, zou die wel vrienden hebben buiten??
Ja want die denkt dat ze ineens vrienden zijn na dat momentje van het familiebezoekquote:Op maandag 29 december 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Roland ook een pussy
die lult maar wat mee met Diego
Nee joh, die probeert stoer en hard te zijn op TV maar is een zielige eikel die totaal contactgestoord is. Vind zich zelf geweldig maar zelf zijn moeder vind hem waarschijnlijk een sukkeltje.quote:Op maandag 29 december 2025 20:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Walgelijk persoon die Diego, zou die wel vrienden hebben buiten??
In die muil passen er wel 32quote:Op maandag 29 december 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met die grote mond van hem zeker
slappe zak is hetquote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
bah
vies gedoe vaan Roland ook
beetje mee lachen met Diego nu
heb dan ook een ruggengraad
Die weet dat hij kan beter Marlijn tegen zich kan hebben dan Diego, beetje slappe hap is het.quote:Op maandag 29 december 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Roland ook een pussy
die lult maar wat mee met Diego
Nee daarom slijmt Roland zo met Diego. Ze willen Merlijn dan eruitwerken.quote:Op maandag 29 december 2025 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat de Gieren laatste worden en dan heel snel Diego naar huis. Moet er niet aan denken dat hij er nog een maand is.
Hij mag van mij nog wel even blijven, vind het wel grappig dat gemopper en gezeik. Beetje tegengas op het gekriebel.quote:Op maandag 29 december 2025 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat de Gieren laatste worden en dan heel snel Diego naar huis. Moet er niet aan denken dat hij er nog een maand is.
Ook weer waarquote:Op maandag 29 december 2025 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij mag van mij nog wel even blijven, vind het wel grappig dat gemopper en gezeik. Beetje tegengas op het gekriebel.Allemaal saaie lui is ook niet leuk.
Hijzelf ook nietquote:Op maandag 29 december 2025 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vraag me af of Salar het aan zowel Julia als Peter gunt om de finale te spelen. Volgens mij is Salar ook best populair in de loods. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat hij nog wel een paar maandjes op tv wil komen, en liever niet de finale speelt. Bekendheid is ook belangrijk!quote:
Had eigenlijk het idee dat hij even in- en-uit kwam en Peter en Julia verbaasd achter zou laten. Hij was wel heel bewust in het samenstellen van het team maar ook snel vriendjes maken met iedereen zodat hij desnoods via het krijgen van de stemmen nummer 2 in de finale zou worden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:35 schreef freaky40 het volgende:
Nee Salar zal hem niet gaan spelen, denk dat de FEBO hem nog wel even wil houden. Hij is natuurlijk wel een aantrekkingskracht voor het programma dus zijn tijd om de finale te spelen is het nog niet.
Voordeel is voor hem, hij heeft tactische ervaringen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:16 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Had eigenlijk het idee dat hij even in- en-uit kwam en Peter en Julia verbaasd achter zou laten. Hij was wel heel bewust in het samenstellen van het team maar ook snel vriendjes maken met iedereen zodat hij desnoods via het krijgen van de stemmen nummer 2 in de finale zou worden.
Nee denk het niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:16 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Had eigenlijk het idee dat hij even in- en-uit kwam en Peter en Julia verbaasd achter zou laten. Hij was wel heel bewust in het samenstellen van het team maar ook snel vriendjes maken met iedereen zodat hij desnoods via het krijgen van de stemmen nummer 2 in de finale zou worden.
Denk het ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:16 schreef schetterklep het volgende:
[..]
En dat lijkt Britt wel in de studio van de Top2000?quote:
Klopt! Zij loopt stage bij Radio 2quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
En dat lijkt Britt wel in de studio van de Top2000?
Ze komt zo nu en dan even in beeld tijdens de uren van Emmely de Wilt.quote:
Ja ze produceert ook het programma van Emmely buiten Top2000 omquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:21 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ze komt zo nu en dan even in beeld tijdens de uren van Emmely de Wilt.
14 nieuwe lijkt me ook wel watquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop dat er eind deze cyclus minstens vijf mensen en het liefst nog meer naar huis gaan.
Twee nieuwe is toch echt te karig imo.
Ik meende haar straks inderdaad in het voorbijgaan te zien, nog even blijven kijken of ik het goed zag maar toen kwam ze niet meer in beeld. Dus toch!quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dan had ik het toch goed gezien, dat dat Britt was.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:21 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ze komt zo nu en dan even in beeld tijdens de uren van Emmely de Wilt.
Die woont in die studio johquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat wordt lopend naar huis Eduardo
Een motorscooter waar je een motorrijbewijs voor nodig hebtquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat wordt lopend naar huis Eduardo
Moeten ze voor die koters met fatbike ook invoeren een rijbewijsquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een motorscooter waar je een motorrijbewijs voor nodig hebt
Eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop dat er eind deze cyclus minstens vijf mensen en het liefst nog meer naar huis gaan.
Twee nieuwe is toch echt te karig imo.
Ook allemaal oud deelnemers? Ik ben laat gaan kijken blijkbaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
Gooit alles misquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met zn honkbalskills? Nou, zal me benieuwen
Niet zo gekquote:
Welluk?quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:45 schreef schetterklep het volgende:
Hoorde je me zeggen dat ik nadat ik het niet meer wilde zeggen toch wilde zeggen en nu laat je me weer niet praten met je gore bek ...
Kerst 2026quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
Allemaal hele fijne kerstdagen roept opa
Opa verraad hetquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
Allemaal hele fijne kerstdagen roept opa
Nou jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lisa een oogje op Angelo? Dat kind heeft geen smaakof gewoon blind en doof
quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Oh fuck no, nog even en ze koppelen Roeland aan die kerstboom om er nóg een lovestory in te proppen
Ze is steeds beter te pruimenquote:
Wiequote:Op dinsdag 30 december 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Is die Jesse eigenlijk nog wel in de loods?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |