Is doodquote:Op maandag 29 december 2025 20:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Walgelijk persoon die Diego, zou die wel vrienden hebben buiten??
Ja want die denkt dat ze ineens vrienden zijn na dat momentje van het familiebezoekquote:Op maandag 29 december 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Roland ook een pussy
die lult maar wat mee met Diego
Nee joh, die probeert stoer en hard te zijn op TV maar is een zielige eikel die totaal contactgestoord is. Vind zich zelf geweldig maar zelf zijn moeder vind hem waarschijnlijk een sukkeltje.quote:Op maandag 29 december 2025 20:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Walgelijk persoon die Diego, zou die wel vrienden hebben buiten??
In die muil passen er wel 32quote:Op maandag 29 december 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met die grote mond van hem zeker
slappe zak is hetquote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
bah
vies gedoe vaan Roland ook
beetje mee lachen met Diego nu
heb dan ook een ruggengraad
Die weet dat hij kan beter Marlijn tegen zich kan hebben dan Diego, beetje slappe hap is het.quote:Op maandag 29 december 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Roland ook een pussy
die lult maar wat mee met Diego
Nee daarom slijmt Roland zo met Diego. Ze willen Merlijn dan eruitwerken.quote:Op maandag 29 december 2025 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat de Gieren laatste worden en dan heel snel Diego naar huis. Moet er niet aan denken dat hij er nog een maand is.
Hij mag van mij nog wel even blijven, vind het wel grappig dat gemopper en gezeik. Beetje tegengas op het gekriebel.quote:Op maandag 29 december 2025 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat de Gieren laatste worden en dan heel snel Diego naar huis. Moet er niet aan denken dat hij er nog een maand is.
Ook weer waarquote:Op maandag 29 december 2025 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij mag van mij nog wel even blijven, vind het wel grappig dat gemopper en gezeik. Beetje tegengas op het gekriebel.Allemaal saaie lui is ook niet leuk.
Hijzelf ook nietquote:Op maandag 29 december 2025 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vraag me af of Salar het aan zowel Julia als Peter gunt om de finale te spelen. Volgens mij is Salar ook best populair in de loods. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat hij nog wel een paar maandjes op tv wil komen, en liever niet de finale speelt. Bekendheid is ook belangrijk!quote:
Had eigenlijk het idee dat hij even in- en-uit kwam en Peter en Julia verbaasd achter zou laten. Hij was wel heel bewust in het samenstellen van het team maar ook snel vriendjes maken met iedereen zodat hij desnoods via het krijgen van de stemmen nummer 2 in de finale zou worden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:35 schreef freaky40 het volgende:
Nee Salar zal hem niet gaan spelen, denk dat de FEBO hem nog wel even wil houden. Hij is natuurlijk wel een aantrekkingskracht voor het programma dus zijn tijd om de finale te spelen is het nog niet.
Voordeel is voor hem, hij heeft tactische ervaringen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:16 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Had eigenlijk het idee dat hij even in- en-uit kwam en Peter en Julia verbaasd achter zou laten. Hij was wel heel bewust in het samenstellen van het team maar ook snel vriendjes maken met iedereen zodat hij desnoods via het krijgen van de stemmen nummer 2 in de finale zou worden.
Nee denk het niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:16 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Had eigenlijk het idee dat hij even in- en-uit kwam en Peter en Julia verbaasd achter zou laten. Hij was wel heel bewust in het samenstellen van het team maar ook snel vriendjes maken met iedereen zodat hij desnoods via het krijgen van de stemmen nummer 2 in de finale zou worden.
Denk het ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:16 schreef schetterklep het volgende:
[..]
En dat lijkt Britt wel in de studio van de Top2000?quote:
Klopt! Zij loopt stage bij Radio 2quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
En dat lijkt Britt wel in de studio van de Top2000?
Ze komt zo nu en dan even in beeld tijdens de uren van Emmely de Wilt.quote:
Ja ze produceert ook het programma van Emmely buiten Top2000 omquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:21 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ze komt zo nu en dan even in beeld tijdens de uren van Emmely de Wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |