14 nieuwe lijkt me ook wel watquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop dat er eind deze cyclus minstens vijf mensen en het liefst nog meer naar huis gaan.
Twee nieuwe is toch echt te karig imo.
Ik meende haar straks inderdaad in het voorbijgaan te zien, nog even blijven kijken of ik het goed zag maar toen kwam ze niet meer in beeld. Dus toch!quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
En dat lijkt Britt wel in de studio van de Top2000?
Dan had ik het toch goed gezien, dat dat Britt was.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:21 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ze komt zo nu en dan even in beeld tijdens de uren van Emmely de Wilt.
Die woont in die studio johquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat wordt lopend naar huis Eduardo
Een motorscooter waar je een motorrijbewijs voor nodig hebtquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat wordt lopend naar huis Eduardo
Moeten ze voor die koters met fatbike ook invoeren een rijbewijsquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een motorscooter waar je een motorrijbewijs voor nodig hebt
Eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop dat er eind deze cyclus minstens vijf mensen en het liefst nog meer naar huis gaan.
Twee nieuwe is toch echt te karig imo.
Ook allemaal oud deelnemers? Ik ben laat gaan kijken blijkbaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
En dat lijkt Britt wel in de studio van de Top2000?
Gooit alles misquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met zn honkbalskills? Nou, zal me benieuwen
Niet zo gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |