Daarom is het alleen al leuk dat Marlijn er nog bij zitquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:08 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik vind het wel achterlijk van Diego dat hij blijft doorgaan dat Marlijn er de volgende ronde wel uit zal gaan. Die winnaar van "de alleskunner" die ooit in de loods verbleef was toch absurd slecht in alle opdrachten? Dus wat zegt dat nu helemaal over hoe goed iemand hier in gaat zijn. Was wel komisch geweest als Diego had meegedaan en er sneller had uit gelegen.
Haha ja dat ook idd, nog beetje achteraf schoppen. Er was geen kans op terugkeer maar met die actie liggen zijn glazen nog meer aan diggelen. Al zijn het niet echt geheimen maar het is typisch gedrag door om zich heen te slaan zijn gelijk te willen halen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Fadi hanteert een verschroeide aarde techniek richting de Febo. Even alle geheimen verklappen. Die komt dus nooit meer terug als je zo alle schepen achter je verbrand.
Uitzending was weinig verheffend. Thérèse verbaast me wel bij de Alleskunner. Ze kan alles wel, ook vandaag ging ze eerst heel goed. Daarna stokte het, maar ik had niet gedacht dat ze al zo ver zou komen.
Scuzi.quote:
Die zelfreflectie heb ik dan weer wel. Maar soms ben ik gewoon irritant.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:54 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Maar die twee zijn zoooo verschillend. Robert had zelfreflectie en levenswijsheid....Julia totaal niet.
Dus wat Fadi roeptoetert is per definitie waarheid ?quote:Op zondag 28 december 2025 15:38 schreef freaky40 het volgende:
Och die Nicht ehh Nick met zijn hysterische splaakgeblek...
Er is daar heel veel ruzie blijkbaar geeft Fadi aan, maar wordt nooit uitgezonden. We missen wat g.v.d.! Therese is echt de klerelijer daar, erger dan iedereen.
Montage is echt fucked up, heel veel dingen er uit gelaten die behoorlijk relevant waren voor het hele verhaal zoals het sorry zeggen, wel 30x.
Ik heb hem ten tijde van zijn aanwezigheid daar ook veel horen beweren en het meeste waren leugens. glasharde leugens.quote:Op zondag 28 december 2025 18:34 schreef freaky40 het volgende:
Fijn dat jij dat bijzonder vindt, maar ik vertel toch echt wat hij beweerd.
Als je het niet zegt of niet doet kunnen ze het ook niet uitzenden. Fadi is gewoon een droeftoeter die spijt heeft voor de consequenties, niet voor zijn acties, die 30x excuses heeft geen waarde uit de mond van iemand die zich zo gedraagt.quote:Op zondag 28 december 2025 15:38 schreef freaky40 het volgende:
Och die Nicht ehh Nick met zijn hysterische splaakgeblek...
Er is daar heel veel ruzie blijkbaar geeft Fadi aan, maar wordt nooit uitgezonden. We missen wat g.v.d.! Therese is echt de klerelijer daar, erger dan iedereen.
Montage is echt fucked up, heel veel dingen er uit gelaten die behoorlijk relevant waren voor het hele verhaal zoals het sorry zeggen, wel 30x.
Ik heb het filmpje met Fadi gezien, niet zo moeilijk mensen, je moet even lid worden van de FB Bondgenoten. Ik vond het een bevestiging van wat we allemaal hier denken. Over hoe je geframed wordt, dat de leuke momenten in de groep niet worden uitgezonden want er moet persé altijd reuring en strijd zijn, van de mensen die geen tv maken wordt de maand niet verlengd (na de eerste drie maanden per maand verlengen of niet), en nog veel meer heerlijke inside information. (O.a. je mag niet onderuitgezakt zitten, wordt je gecorrigeerd). Ik snap nu ook meer waarom Fadi ontplofte en ook hoeveel er geknipt en geplakt wordt. Streams zouden heel veel duidelijk kunnen maken, maar dat zit er niet in, want totale controle over wat we te zien krijgen is handiger. Peter is echt een lieverd, want hij wilde doen of Fadi hem niet geduwd had, maar dat hij zelf was uitgegleden. Nu ja, kijk het filmpje!quote:Op zondag 28 december 2025 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Dat mag jij vinden, maar ik ga er vanuit dat het gewoon klopt wat hij beweerd.
Je zit in een tv programma, er zijn regels (op bed/bank hangen mag je vaak genoeg maar niet constant) Natuurlijk word er geknipt en geplakt. En ja ik heb grotendeels het filmpje gekeken van Fadi. En wat mij opviel dat hij het zo bracht dat Mercedes het helemaal niet meende dat ze niet zo blij was. Lijkt me duidelijk gelul want ze was oprecht niet blij met zijn keus. Draaien en zichzelf vrijpleiten van zijn agressieve houding. Terecht eruit gekikt.quote:Op zondag 28 december 2025 23:22 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje met Fadi gezien, niet zo moeilijk mensen, je moet even lid worden van de FB Bondgenoten. Ik vond het een bevestiging van wat we allemaal hier denken. Over hoe je geframed wordt, dat de leuke momenten in de groep niet worden uitgezonden want er moet persé altijd reuring en strijd zijn, van de mensen die geen tv maken wordt de maand niet verlengd (na de eerste drie maanden per maand verlengen of niet), en nog veel meer heerlijke inside information. (O.a. je mag niet onderuitgezakt zitten, wordt je gecorrigeerd). Ik snap nu ook meer waarom Fadi ontplofte en ook hoeveel er geknipt en geplakt wordt. Streams zouden heel veel duidelijk kunnen maken, maar dat zit er niet in, want totale controle over wat we te zien krijgen is handiger. Peter is echt een lieverd, want hij wilde doen of Fadi hem niet geduwd had, maar dat hij zelf was uitgegleden. Nu ja, kijk het filmpje!
Dat is geen rocket science en gebeurd bij elke RLS dus streams maakt het alleen maar duidelijker en zelfs daarin kan gemanipuleerd worden. Het is alleen een stukje extra voor de community om dingen in zijn verband te kunnen trekken, leuk voor de kijker en voor de maker die niet alles hoeven uit te leggen zodat je zelf kunt zien hoe dingen gegaan zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 23:22 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje met Fadi gezien, niet zo moeilijk mensen, je moet even lid worden van de FB Bondgenoten. Ik vond het een bevestiging van wat we allemaal hier denken. Over hoe je geframed wordt, dat de leuke momenten in de groep niet worden uitgezonden want er moet persé altijd reuring en strijd zijn, van de mensen die geen tv maken wordt de maand niet verlengd (na de eerste drie maanden per maand verlengen of niet), en nog veel meer heerlijke inside information. (O.a. je mag niet onderuitgezakt zitten, wordt je gecorrigeerd). Ik snap nu ook meer waarom Fadi ontplofte en ook hoeveel er geknipt en geplakt wordt. Streams zouden heel veel duidelijk kunnen maken, maar dat zit er niet in, want totale controle over wat we te zien krijgen is handiger. Peter is echt een lieverd, want hij wilde doen of Fadi hem niet geduwd had, maar dat hij zelf was uitgegleden. Nu ja, kijk het filmpje!
Das makkelijk. De Bondgenoten.quote:Op maandag 29 december 2025 00:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is geen rocket science en gebeurd bij elke RLS dus streams maakt het alleen maar duidelijker en zelfs daarin kan gemanipuleerd worden. Het is alleen een stukje extra voor de community om dingen in zijn verband te kunnen trekken, leuk voor de kijker en voor de maker die niet alles hoeven uit te leggen zodat je zelf kunt zien hoe dingen gegaan zijn.
Op welke FB is die live met Fadi terug te zien?
https://www.facebook.com/groups/1368278220467322?locale=nl_NLquote:Op maandag 29 december 2025 02:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn er heel veel onder die naam. Kun je een link geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |