Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
voor iemand die drag make up gebruikt bij zichzelf kan hij verdomd slecht opmakenquote:
ze zag idd behoorlijk wit jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:39 schreef spapaars het volgende:
Diego;
Ik heb haar helemaal vol gespoten.
Ik zie meer hobby-drags op Instagram enzo die n stuk beter in de make-up zitten inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor iemand die drag make up gebruikt bij zichzelf kan hij verdomd slecht opmaken![]()
![]()
ja hč? ik vond het helemaal niksquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor iemand die drag make up gebruikt bij zichzelf kan hij verdomd slecht opmaken![]()
![]()
Jimmy uit BB is hier veel beter in.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:41 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik zie meer hobby-drags op Instagram enzo die n stuk beter in de make-up zitten inderdaad.
Mooi is anders inderdaadquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Ja sorry. Ik weet dat ik wat dat betreft het meest op Julia lijk maar inderdaad. 😛quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:41 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Dus wat jij geloof is logisch en wat een ander gelooft is stom....Interessant. Het blijft een geloof op basis van interpreteren wat we zien he?! Waarom dan zo stellig dingen verkondigen?
omgquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:48 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik weet dat ik wat dat betreft het meest op Julia lijk maar inderdaad. 😛
Verbaast niet veel mensen denk ik als ik zeg dat ik net zo'n ego heb als Julia en net zo koppig ben.![]()
De Bondgenoten helpt echt sterk wat betreft het ontwikkelen van je zelfreflectie.
Ik ben een Julia en een Robert.
Ooooooh hettt hadtdtdttd dusssss ooooowk veeeel ergrgrgrgerrrrr gekundtdtdtdtdtdtquote:
Maar die twee zijn zoooo verschillend. Robert had zelfreflectie en levenswijsheid....Julia totaal niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:48 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik weet dat ik wat dat betreft het meest op Julia lijk maar inderdaad. 😛
Verbaast niet veel mensen denk ik als ik zeg dat ik net zo'n ego heb als Julia en net zo koppig ben.![]()
De Bondgenoten helpt echt sterk wat betreft het ontwikkelen van je zelfreflectie.
Ik ben een Julia en een Robert.
ik moet haar niet zo maar dit vind ik topquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:55 schreef StephanL het volgende:
Marlijn gaat verder komen dan ze dachten
Dat dusquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik moet haar niet zo maar dit vind ik top
Irritetante dame is hetquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
ennnn Julia heeft weer commentaar
quelle surprise
Achteraf met gemak, maar hij kreeg de kans niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
Alsof Diego die 3 vossen wel al uit het spel had kunnen kegelen
Die had z'n eigen sterretje aangestoken denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Achteraf met gemak, maar hij kreeg de kans niet.
Iedereen mag z'n favoriet hebben, maar was is precies leuk aan Julia? Ik vind haar heel vervelend en onsympathiek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:34 schreef Indigoblauw het volgende:
Mensen, laat Julia eens met rust
Ze is prima in de spelletjes heeft soms wat commentaar maar ik vind haar t leukste meisje in de loods
Oh daar hebben we weer een Julia-insider.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:34 schreef Indigoblauw het volgende:
Mensen, laat Julia eens met rust
Ze is prima in de spelletjes heeft soms wat commentaar maar ik vind haar t leukste meisje in de loods
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |