abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219617175
Dank je @Dotteke!
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 16:51:19 #252
388664 crew  Dotteke
pi_219617195
Floris en Julia zijn de beste spelers die er zijn zegt Fadi

Hij zegt dat hij zich niet aangemeld voor die ton. Die ton is geen ton iedereen denkt dat je maar 33% moet betalen Je houdt .¤65.000 over

ALs je kiest voor onkosten vergoeding van onder de 1000 euro dan val je bij de belastingdienst onder een ton.
en kijkt de belasting dienst er anders na. Dan moet je 49% inleveren en krijg je nog maar ¤48.000 euro krijgt en dan gaat je onkosten vergoeding er nog af dus blijft er misschien 44.000 over
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 16:51:50 #253
388664 crew  Dotteke
pi_219617204
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Dank je @:Dotteke!
Graag gedaan. Ik was nog niet klaar, maar moest even eten.
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 16:59:35 #254
388664 crew  Dotteke
pi_219617316
Fadi wilde het avontuur aan gaan, hij had net een motor ongeluk gehad, hij wilde daar 10 maanden zitten.

Fadi was fan van FLoris maar ze kregen een soort van haat strijd naar de slangen. ALs we hun uitsloten was gedoe, zo kregen ze haat naar de slangen

Toen Floris weg gingen zaten we op de bank in een cirkel

Fadi had gejankt hij had Floris van die ton gehouden hij wist dat hij daar van zou gaan trouwen
Hij heeft sorry gezegd dat hij hem weg heeft gesleurd van die ton
Fadi zegt dat het jammer is dat dit niet is uitgezonden is.
Dat is geen tv he een Fadi die huilt. Ze willen alleen een Fadi die Hou je bek roept, zegt hij
WOrden er dingen in scene gezet, nee zegt hij.

Fadi geeft nu aan dat ze een vermoeden hadden dat de grabbelbak ton niet eerlijk ging
In de rattenkamer hoorde ze alles wat in de loods gebeurden en iederen keer hoorde ze dat er in die bak gegrabbeld werd terwijl wij nog allemaal op de slaapkamer waren.
Wij vonden die grabbelbak, het is geen toeval mensen, wij hebben strijd met de slangen en wij trekken de slangen er uit. We trokken geen bondje waar we geen ruzie mee hadden.

Elke kamer zitten 5 camera, waarom hebben ze niet dat hele gesprek laten zien wat ik met mercedes had. En laten ze alleen maar horen van 'laat mij met rust"
pi_219617350
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 15:55 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik heb toch een beetje een zwak voor Fadi en NEE ik praat zijn gedrag niet goed. Je hoort de jongens ook best goed over hem praten.
Net zo gescript als zijn excuses. De waarheid is dat wat wij gezien hebben. Niet wat Fadi of de andere bondgenoten achteraf goedpraten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 16:07 schreef Dotteke het volgende:
Iedere avond liggen de vrouwen bij Fadi op bed, ze hebben de grootste lol. Hij heeft er een hele clownsact van gemaakt. ALs de vrouwen mij niet leuk vinden zouden ze dat nooit gedaan hebben.

De leuke dingen worden niet getoond.

De vrouwen daar zijn super erger. Hoe je buiten bent, binnen ben je heel anders
Je speelt voor een ton. Je gaat roddelen etc

Er gaat een hele tijd ene speaker af, bijv ale je op de bank gaat de speaker, Fadi actieve houding
Of als je iets verkeerds doet of zegt gaat ....het Fadi microfoon
Dat zagen we al bij de livestreams van EJVJL. Neemt niet weg dat wat ie gedaan heeft, ook daadwerkelijk gedaan heeft. Er is geen smoes die zijn gedrag opheft.

Dat de meiden vals en geniepig zijn wisten we al. Dat is al meer dan een jaar zo.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 16:10 schreef Dotteke het volgende:

Iemand heeft hem in zijn gezicht geprikt, en toen barste hij helemaal uit.
Dat was Roxy volgens mij. Maar allemaal nadat híj zijn tirade begon.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
Hij vind het niet chill van hem dat ze uitzenden dat hij hij Peter duwde. wat ze niet hebben laten zien is dat hij 5 minuten later Peter een kusje op zijn voorhoofd heeft gegeven en hij wel 30 x sorry gezegt.
Hij vindt het jammer dat ze dat er allemaal uitgeknipt hebben.
Doet er niet toe. Excuses achteraf (a.k.a. slijmen) is heel gemakkelijk. Gedane zaken nemen geen keer.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Angelo heeft hoofd aan hoofd tegen Fadi heeft gestaan, en dat is niet uitgezonden

Toen Fadi Peter had geduwd kwam deze iemand aan die een glas in haar handen had.
Er werd toen gezegd dat Fadi dat glas had kapot geslagen had in de jacuzzie
Daarop kwam dus Angelo verhaal halen bij Fadi
Volstrekt irrelevant. Fadi duwt hem tegen een glas aan. Duwen = duwen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 16:20 schreef Dotteke het volgende:
De dames daar zijn niet heilig, ze zijn heel grof. Niet alle dames, maar je zit daar voor een ton.

Fadi doet zijn verhaal zo omdat hij nergens zijn verhaal kan vertellen

Hij heeft wel gevraagd of hij terug zou mogen komen (hij geeft geen antwoord of het mag)
Haha. @freaky40 heeft gelijk dus? :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt weg vaak gezegd je gaat tv maken of we verlengen je niet, zegt Fadi.
Hij is een paar duizend euro aan borg kwijt zegt hij.
Oud nieuws en oud nieuws. Spreekt voor zich. Spreekt zijn gedrag niet vrij.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 16:24 schreef Dotteke het volgende:
Je krijgt onkosten vergoeding. hij mag niet zeggen hoeveel maar het schommelt wel de een krijgt dit die krijgt dat
Reeds bekend.
Grappig hoe hij al die bijzaken erbij haalt die er totaal niks mee te maken hebben.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 16:25 schreef Dotteke het volgende:
3 maanden contract daarna wordt hij per maand verlengd, zegt Fadi
Wederom: bekend en niets toevoegend.
Hotapnyc
pi_219617358
Conclusie: allemaal niet ter zake doende feiten + smoesjes. Dag Fadi. :W
Hotapnyc
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 17:04:03 #257
388664 crew  Dotteke
pi_219617377

Therese gaat volgende maand weg want ze heeft een vriend thuis
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 17:05:07 #258
388664 crew  Dotteke
pi_219617388
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 17:02 schreef Cirilico het volgende:
Conclusie: allemaal niet ter zake doende feiten + smoesjes. Dag Fadi. :W
Het zijn niet mijn woorden he ik geef alleen aan wat hij zegt
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 17:06:27 #259
388664 crew  Dotteke
pi_219617411
Ze hebben wel eens 4 uurtjes op de slaapkamer moeten zitten om dat er een spel wordt klaargezet.
En ze mogen dan ook niet in bed liggen 'actieve houding' klinkt er dan door de speakers
pi_219617437
quote:

[..]
Net zo gescript als zijn excuses. De waarheid is dat wat wij gezien hebben. Niet wat Fadi of de andere bondgenoten achteraf goedpraten.
[..]

Dat zagen we al bij de livestreams van EJVJL. Neemt niet weg dat wat ie gedaan heeft, ook daadwerkelijk gedaan heeft. Er is geen smoes die zijn gedrag opheft.

Dat de meiden vals en geniepig zijn wisten we al. Dat is al meer dan een jaar zo.
[..]
[..]
Doet er niet toe. Excuses achteraf (a.k.a. slijmen) is heel gemakkelijk. Gedane zaken nemen geen keer.
[..]
[..]
Haha. @:freaky40 heeft gelijk dus? :D
[..]
[..]
Reeds bekend.
Grappig hoe hij al die bijzaken erbij haalt die er totaal niks mee te maken hebben.
[..]
Wederom: bekend en niets toevoegend.
En dat weet jij zeker omdat??
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 17:15:39 #261
388664 crew  Dotteke
pi_219617588
ALs ze op hun kamer moeten wachten tot het spel klaar staat in de living mogen ze ook geen spel spelen.
Spelletjes mogen ze pas na 19 uur doen

De hele loods op Peter en hij na die altijd voor Ronald opkwamen
Peter op een gegeven moment ook niet meer, ik was de enige. Hij heeft een hart van goud.
En wat laten ze op tv zien, "hou je bek, hou je bek" en wat laten ze niet zien? Dat ik het voor hem opneem.
En wat krijg je dan, iedereen pest Ronald echt niet zegt Fadi ik kwam juist voor hem op m
Hij zegt dat Ronald een goed hart heeft
Ronals is onhandig, iedere dag gaat er wel iets kapot hij loopt overal tegen aan. Mensen gaan zich daar aan irriteren.
Er is speciaal een soundcheck voor hem gemaakt hij wilde nog voor ze naar de kamer moesten altijd nog iets wilde doen

Waarom de dames hem niet mogen is omdat hij alleen wil dat mannen wat tegen hem zegde, als een vrouw wat zegt gaat h ij er tegen in.

De vrouwen zijn heel link daar, ze zijn heel sneaky zegt Fadi

Hij geeft nogmaals aan dat de slangen niet tegen hun verlies kunnen elke dag maken ze ruzie.
Als ze eerste waren was het 'kom op het is maar een spel', maar als ze verloren was er gezeik.

Floris en Angelo konden niet tegen hun verlies en Mercedes is er in meegetrokken.
Als je bij de slangen zit ga je dat gedrag overnemen
Theresa was heel rustig maar sinds ze bij de slangen zit ook niet meer.
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 17:16:28 #262
388664 crew  Dotteke
pi_219617605
Julia zeikt om alles, zegt Fadi
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 17:18:11 #263
388664 crew  Dotteke
pi_219617641
Misschien ene spoiler, dus beter klik je het niet aan als je het niet wil weten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zegt Fadi
pi_219617706
We gaan het zien, maar dat lijkt me duidelijk dat die het gaan spelen. Fadi terug zit er dus wel in, je kunt er op wachten gewoon. Eigenlijk verteld hij wat ik al lang wist van wat andere deelnemers ook al hebben verteld.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 17:23:55 #265
388664 crew  Dotteke
pi_219617752
Fadi sluit hij af. Hij krijgt bezoek.

Tom vond hij de beste speler die de bondgenoten heeft gehad
Tom ging ruzies suzzen en daarom werd zijn contract niet verlengd

Hij bedankt de vrouw van wie het facebook en hij is blij dat hij zijn verhaal kan vertellen
Maandag komt hij live om 20.30 op zijn instagram. Gaat hij zijn verhaal weer doen en gaat hij vragen beantwoorden
pi_219617843
Prima verslag @Dotteke ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 17:28:10 #267
388664 crew  Dotteke
pi_219617850
[spoiler]
quote:

[..]
[..]

[..]
[..]
[..]
[..]
Haha. @:freaky40 heeft gelijk dus? :D
[..]
[..]
Reeds bekend.
[..]
Wederom: bekend en niets toevoegend.[/spoiler]
De bijzaken zijn antwoorden op vragen die hem gesteld werden
pi_219618009
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 17:21 schreef freaky40 het volgende:
We gaan het zien, maar dat lijkt me duidelijk dat die het gaan spelen. Fadi terug zit er dus wel in, je kunt er op wachten gewoon. Eigenlijk verteld hij wat ik al lang wist van wat andere deelnemers ook al hebben verteld.
Fadi komt niet terug, mArK mY wOrDs!
pi_219618425
Die komt niet terug, zeker niet met wat hij nu vertelt. Zie Jorrit, ook hij klapte uit de school...

Verder bevestigt hij wat andere oud bondgenoten ook al wel lieten doorschemeren, over de borg en onkosten, over de vele 'zenderchecks', TV-maken is al sinds EJVJL het credo en natuurlijk dat er onwijs geknipt en geplakt wordt.

Tuurlijk laten ze niet alles zien, maar wat ze wél laten zijn blijven nog steeds gedragingen van een individu. Als ze 'leuke dingen' weglaten wil dat niet zeggen dat 'slechte dingen' die we zien niet voorgevallen zijn.

Tja en die grabbelton. Bepaalde dingen daar zijn toeval, of zijn verdacht, ik denk dat het er tussenin zit. Dus niet alles is toeval, maar ook niet alles is achter bepaald :)

Thanks voor het verslag @Dotteke!
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219618511
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 17:50 schreef KinKiJan het volgende:
Die komt niet terug, zeker niet met wat hij nu vertelt. Zie Jorrit, ook hij klapte uit de school...

Verder bevestigt hij wat andere oud bondgenoten ook al wel lieten doorschemeren, over de borg en onkosten, over de vele 'zenderchecks', TV-maken is al sinds EJVJL het credo en natuurlijk dat er onwijs geknipt en geplakt wordt.

Tuurlijk laten ze niet alles zien, maar wat ze wél laten zijn blijven nog steeds gedragingen van een individu. Als ze 'leuke dingen' weglaten wil dat niet zeggen dat 'slechte dingen' die we zien niet voorgevallen zijn.

Tja en die grabbelton. Bepaalde dingen daar zijn toeval, of zijn verdacht, ik denk dat het er tussenin zit. Dus niet alles is toeval, maar ook niet alles is achter bepaald :)

Thanks voor het verslag @:dotteke!
Het is ook soms zo dat Jan alle kokers openmaakt om te laten zien wat er in de overgebleven zit, maar meestal niet. Zou me niks verbazen dat ze daar wat sturing mee hebben.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219618707
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 17:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is ook soms zo dat Jan alle kokers openmaakt om te laten zien wat er in de overgebleven zit, maar meestal niet. Zou me niks verbazen dat ze daar wat sturing mee hebben.
Ja ze proberen het soms wel random te laten lijken, maar laten soms net wat ruimte over voor speculatie over sturing.

Net als een hele tijd terug met die knikkers, iedereen kreeg random een knikker. Die hadden op 1 na allemaal dezelfde kleur. Degene met de afwijkende kleur kreeg de brief niet van de presentator, maar mocht die zelf uit de brievenbus gaan halen... Of wanneer bondjes het snelst iets moeten oplossen in hun eigen kamer, dat staat wat ze winnen in de brief die ze zelf uit de brievenbus moeten halen, of onder de deur door geschoven wordt.

Ik zeg niet dat er dan perse of altijd gestuurd wordt, maar zo worden er wel vermoedens geboren. Helemaal als het voordeel (of nadeel) dan vaak dezelfde kant op valt.

Maar ja, het blijft TV en we blijven toch steeds terugkomen hier :D
pi_219618947
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 17:34 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Fadi komt niet terug, mArK mY wOrDs!
Gaat gewoon gebeuren, mark MY words!
Allemaal cabaretteketet!
pi_219618959
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 18:09 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja ze proberen het soms wel random te laten lijken, maar laten soms net wat ruimte over voor speculatie over sturing.

Net als een hele tijd terug met die knikkers, iedereen kreeg random een knikker. Die hadden op 1 na allemaal dezelfde kleur. Degene met de afwijkende kleur kreeg de brief niet van de presentator, maar mocht die zelf uit de brievenbus gaan halen... Of wanneer bondjes het snelst iets moeten oplossen in hun eigen kamer, dat staat wat ze winnen in de brief die ze zelf uit de brievenbus moeten halen, of onder de deur door geschoven wordt.

Ik zeg niet dat er dan perse of altijd gestuurd wordt, maar zo worden er wel vermoedens geboren. Helemaal als het voordeel (of nadeel) dan vaak dezelfde kant op valt.

Maar ja, het blijft TV en we blijven toch steeds terugkomen hier :D
Dat is ook niet erg, die sturing. Het is alleen zeker niet zo overdreven zoals hier wel eens geschetst wordt en dat alles maar een toneelstukje is. Anyway dit programma heeft zelfs GTST voorbij gestreefd _O_
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219618960
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het zijn niet mijn woorden he ik geef alleen aan wat hij zegt
Haha, ja, weet ik. :D is aan hem gericht ook. :D
Hotapnyc
pi_219618972
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 18:22 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Gaat gewoon gebeuren, mark MY words!
Dat trekken een aantal adverteerders hun handen er van af en is het afgelopen. ^O^
pi_219619007
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
En dat weet jij zeker omdat??
Dat weet ik niet zeker want dat is onmogelijk. Neemt niet weg dat ik daar van uitga. Ik hoef iets niet zeker te weten in het te geloven.

Dat Fadi zn excuses gescript waren is iig vrij duidelijk. Het zou een beetje stom zijn als men dat niet door zou hebben. 100% niet zijn manier van zinsvorming en niet zijn vocabulaire.
Hotapnyc
pi_219619015
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[spoiler]
[..]
De bijzaken zijn antwoorden op vragen die hem gesteld werden
Ah, ok. Dan mag het. :P
Hotapnyc
pi_219619028
Lijkt me sterk dat er iemand terug komt die er uitgestuurd is
pi_219619279
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 18:26 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Dat weet ik niet zeker want dat is onmogelijk. Neemt niet weg dat ik daar van uitga. Ik hoef iets niet zeker te weten in het te geloven.

Dat Fadi zn excuses gescript waren is iig vrij duidelijk. Het zou een beetje stom zijn als men dat niet door zou hebben. 100% niet zijn manier van zinsvorming en niet zijn vocabulaire.
Dus wat jij geloof is logisch en wat een ander gelooft is stom....Interessant. Het blijft een geloof op basis van interpreteren wat we zien he?! Waarom dan zo stellig dingen verkondigen?
pi_219619626
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 18:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat trekken een aantal adverteerders hun handen er van af en is het afgelopen. ^O^
Nou dat zal wel meevallen. Hij moet niet weer in hetzelfde verzanden natuurlijk. Zeker als het programma inkakt dan zal er weer iemand moeten komen om TV te maken, zijn eigen woorden dat ze daar wel op pushen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219619758
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 18:58 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nou dat zal wel meevallen. Hij moet niet weer in hetzelfde verzanden natuurlijk. Zeker als het programma inkakt dan zal er weer iemand moeten komen om TV te maken, zijn eigen woorden dat ze daar wel op pushen.
Geweld wordt niet getolereerd. Die komt niet meer terug.
pi_219619764
Goed verhaal en verschaft toch iets meer inzicht hoe een en ander in elkaar zit. Maar ik las dat ze hoorde dat er "gegrabbeld" werd in de bak als iedereen in de kamer zat? Zijn de complotten dan toch waar? *) Misschien wordt het inderdaad meer gestuurd dan dat we zien. En die valse vrouwen geloof ik wel want als we alleen een klein deel zien zegt het al genoeg, kan alleen maar nog erger zijn :N
you tokkie to me?
pi_219619839
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Geweld wordt niet getolereerd. Die komt niet meer terug.
Dat weet je niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219619851
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:07 schreef schetterklep het volgende:
Goed verhaal en verschaft toch iets meer inzicht hoe een en ander in elkaar zit. Maar ik las dat ze hoorde dat er "gegrabbeld" werd in de bak als iedereen in de kamer zat? Zijn de complotten dan toch waar? *) Misschien wordt het inderdaad meer gestuurd dan dat we zien. En die valse vrouwen geloof ik wel want als we alleen een klein deel zien zegt het al genoeg, kan alleen maar nog erger zijn :N
Daarom zo snel mogelijk streams er op om zelf conclusies te trekken en soms dingen in het verband kunnen zien dan enkel knip en plak afleveringen. :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_219619867
Zodra het programma dusdanig slecht loopt dat ze Fadi terug denken te moeten halen om de boel te redden is het per definitie een verloren zaak :')

Dan halen ze nog eerder gewoon weer een oud-publiekslievelingetje terug. Een Roma of zo...

* KinKiJan klopt af op onbewerkt hout

Heb om 'm gelachen maar zo'n geweldige deelnemer was Fadi nou ook weer niet.
pi_219619876
Roma komt sowieso wel terug denk ik zo.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219619930
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:12 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat weet je niet.
Ja dat weet ik wel, hoe jammer ik het zelf ook vind. Fadi was een prima kijkvoer.
pi_219619955
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:13 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Daarom zo snel mogelijk streams er op om zelf conclusies te trekken en soms dingen in het verband kunnen zien dan enkel knip en plak afleveringen. :Y
Zelfs met streams heb je die discussie nog weet ik me te herinneren van BB, maar het zal zeker wel minder worden
pi_219620081
:Y)
pi_219620083
Let's go *O* *O*
you tokkie to me?
pi_219620101
kijken wat ze in dit half uur voor ons hebben
pi_219620103
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 18:26 schreef Cirilico het volgende:

[..]

Denk ook dat het vooral zijn eigen straatje schoonvegen is
om ander zwart te praten is ook een zwaktebod
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 19:27:21 #293
388664 crew  Dotteke
pi_219620114
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
kijken wat ze in dit half uur voor ons hebben
Eerst herhalingen van wat is geweest :D
pi_219620116
Hoe lang gaat Peter dat eeuwige gehak van Julia nog pikken ?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219620149
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
Hoe lang gaat Peter dat eeuwige gehak van Julia nog pikken ?
Dat inderdaad...
pi_219620150
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:

ALs je kiest voor onkosten vergoeding van onder de 1000 euro dan val je bij de belastingdienst onder een ton.
en kijkt de belasting dienst er anders na. Dan moet je 49% inleveren en krijg je nog maar ¤48.000 euro krijgt en dan gaat je onkosten vergoeding er nog af dus blijft er misschien 44.000 over
Dit is wel heel weinig zeg :{
you tokkie to me?
pi_219620156
Hahaa _O-

Ze doet ook eens wat.
pi_219620172
zelfs Jesse wordt moe van Julia
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219620182
quote: