Graag gedaan. Ik was nog niet klaar, maar moest even eten.quote:
Net zo gescript als zijn excuses. De waarheid is dat wat wij gezien hebben. Niet wat Fadi of de andere bondgenoten achteraf goedpraten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:55 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik heb toch een beetje een zwak voor Fadi en NEE ik praat zijn gedrag niet goed. Je hoort de jongens ook best goed over hem praten.
Dat zagen we al bij de livestreams van EJVJL. Neemt niet weg dat wat ie gedaan heeft, ook daadwerkelijk gedaan heeft. Er is geen smoes die zijn gedrag opheft.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:07 schreef Dotteke het volgende:
Iedere avond liggen de vrouwen bij Fadi op bed, ze hebben de grootste lol. Hij heeft er een hele clownsact van gemaakt. ALs de vrouwen mij niet leuk vinden zouden ze dat nooit gedaan hebben.
De leuke dingen worden niet getoond.
De vrouwen daar zijn super erger. Hoe je buiten bent, binnen ben je heel anders
Je speelt voor een ton. Je gaat roddelen etc
Er gaat een hele tijd ene speaker af, bijv ale je op de bank gaat de speaker, Fadi actieve houding
Of als je iets verkeerds doet of zegt gaat ....het Fadi microfoon
Dat was Roxy volgens mij. Maar allemaal nadat híj zijn tirade begon.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:10 schreef Dotteke het volgende:
Iemand heeft hem in zijn gezicht geprikt, en toen barste hij helemaal uit.
Doet er niet toe. Excuses achteraf (a.k.a. slijmen) is heel gemakkelijk. Gedane zaken nemen geen keer.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
Hij vind het niet chill van hem dat ze uitzenden dat hij hij Peter duwde. wat ze niet hebben laten zien is dat hij 5 minuten later Peter een kusje op zijn voorhoofd heeft gegeven en hij wel 30 x sorry gezegt.
Hij vindt het jammer dat ze dat er allemaal uitgeknipt hebben.
Volstrekt irrelevant. Fadi duwt hem tegen een glas aan. Duwen = duwen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Angelo heeft hoofd aan hoofd tegen Fadi heeft gestaan, en dat is niet uitgezonden
Toen Fadi Peter had geduwd kwam deze iemand aan die een glas in haar handen had.
Er werd toen gezegd dat Fadi dat glas had kapot geslagen had in de jacuzzie
Daarop kwam dus Angelo verhaal halen bij Fadi
Haha. @freaky40 heeft gelijk dus?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:20 schreef Dotteke het volgende:
De dames daar zijn niet heilig, ze zijn heel grof. Niet alle dames, maar je zit daar voor een ton.
Fadi doet zijn verhaal zo omdat hij nergens zijn verhaal kan vertellen
Hij heeft wel gevraagd of hij terug zou mogen komen (hij geeft geen antwoord of het mag)
Oud nieuws en oud nieuws. Spreekt voor zich. Spreekt zijn gedrag niet vrij.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt weg vaak gezegd je gaat tv maken of we verlengen je niet, zegt Fadi.
Hij is een paar duizend euro aan borg kwijt zegt hij.
Reeds bekend.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:24 schreef Dotteke het volgende:
Je krijgt onkosten vergoeding. hij mag niet zeggen hoeveel maar het schommelt wel de een krijgt dit die krijgt dat
Wederom: bekend en niets toevoegend.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:25 schreef Dotteke het volgende:
3 maanden contract daarna wordt hij per maand verlengd, zegt Fadi
Het zijn niet mijn woorden he ik geef alleen aan wat hij zegtquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:02 schreef Cirilico het volgende:
Conclusie: allemaal niet ter zake doende feiten + smoesjes. Dag Fadi.
En dat weet jij zeker omdat??quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:02 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Net zo gescript als zijn excuses. De waarheid is dat wat wij gezien hebben. Niet wat Fadi of de andere bondgenoten achteraf goedpraten.
[..]
Dat zagen we al bij de livestreams van EJVJL. Neemt niet weg dat wat ie gedaan heeft, ook daadwerkelijk gedaan heeft. Er is geen smoes die zijn gedrag opheft.
Dat de meiden vals en geniepig zijn wisten we al. Dat is al meer dan een jaar zo.
[..]
Dat was Roxy volgens mij. Maar allemaal nadat híj zijn tirade begon.
[..]
Doet er niet toe. Excuses achteraf (a.k.a. slijmen) is heel gemakkelijk. Gedane zaken nemen geen keer.
[..]
Volstrekt irrelevant. Fadi duwt hem tegen een glas aan. Duwen = duwen.
[..]
Haha. @:freaky40 heeft gelijk dus?
[..]
Oud nieuws en oud nieuws. Spreekt voor zich. Spreekt zijn gedrag niet vrij.
[..]
Reeds bekend.
Grappig hoe hij al die bijzaken erbij haalt die er totaal niks mee te maken hebben.
[..]
Wederom: bekend en niets toevoegend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zegt FadiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
De bijzaken zijn antwoorden op vragen die hem gesteld werdenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:02 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Net zo gescript als zijn excuses. De waarheid is dat wat wij gezien hebben. Niet wat Fadi of de andere bondgenoten achteraf goedpraten.
[..]
Dat zagen we al bij de livestreams van EJVJL. Neemt niet weg dat wat ie gedaan heeft, ook daadwerkelijk gedaan heeft. Er is geen smoes die zijn gedrag opheft.
Dat de meiden vals en geniepig zijn wisten we al. Dat is al meer dan een jaar zo.
[..]
Dat was Roxy volgens mij. Maar allemaal nadat híj zijn tirade begon.
[..]
Doet er niet toe. Excuses achteraf (a.k.a. slijmen) is heel gemakkelijk. Gedane zaken nemen geen keer.
[..]
Volstrekt irrelevant. Fadi duwt hem tegen een glas aan. Duwen = duwen.
[..]
Haha. @:freaky40 heeft gelijk dus?
[..]
Oud nieuws en oud nieuws. Spreekt voor zich. Spreekt zijn gedrag niet vrij.
[..]
Reeds bekend.
Grappig hoe hij al die bijzaken erbij haalt die er totaal niks mee te maken hebben.
[..]
Wederom: bekend en niets toevoegend.[/spoiler]
Fadi komt niet terug, mArK mY wOrDs!quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:21 schreef freaky40 het volgende:
We gaan het zien, maar dat lijkt me duidelijk dat die het gaan spelen. Fadi terug zit er dus wel in, je kunt er op wachten gewoon. Eigenlijk verteld hij wat ik al lang wist van wat andere deelnemers ook al hebben verteld.
Het is ook soms zo dat Jan alle kokers openmaakt om te laten zien wat er in de overgebleven zit, maar meestal niet. Zou me niks verbazen dat ze daar wat sturing mee hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:50 schreef KinKiJan het volgende:
Die komt niet terug, zeker niet met wat hij nu vertelt. Zie Jorrit, ook hij klapte uit de school...
Verder bevestigt hij wat andere oud bondgenoten ook al wel lieten doorschemeren, over de borg en onkosten, over de vele 'zenderchecks', TV-maken is al sinds EJVJL het credo en natuurlijk dat er onwijs geknipt en geplakt wordt.
Tuurlijk laten ze niet alles zien, maar wat ze wél laten zijn blijven nog steeds gedragingen van een individu. Als ze 'leuke dingen' weglaten wil dat niet zeggen dat 'slechte dingen' die we zien niet voorgevallen zijn.
Tja en die grabbelton. Bepaalde dingen daar zijn toeval, of zijn verdacht, ik denk dat het er tussenin zit. Dus niet alles is toeval, maar ook niet alles is achter bepaald
Thanks voor het verslag @:dotteke!
Ja ze proberen het soms wel random te laten lijken, maar laten soms net wat ruimte over voor speculatie over sturing.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook soms zo dat Jan alle kokers openmaakt om te laten zien wat er in de overgebleven zit, maar meestal niet. Zou me niks verbazen dat ze daar wat sturing mee hebben.
Gaat gewoon gebeuren, mark MY words!quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:34 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Fadi komt niet terug, mArK mY wOrDs!
Dat is ook niet erg, die sturing. Het is alleen zeker niet zo overdreven zoals hier wel eens geschetst wordt en dat alles maar een toneelstukje is. Anyway dit programma heeft zelfs GTST voorbij gestreefdquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ze proberen het soms wel random te laten lijken, maar laten soms net wat ruimte over voor speculatie over sturing.
Net als een hele tijd terug met die knikkers, iedereen kreeg random een knikker. Die hadden op 1 na allemaal dezelfde kleur. Degene met de afwijkende kleur kreeg de brief niet van de presentator, maar mocht die zelf uit de brievenbus gaan halen... Of wanneer bondjes het snelst iets moeten oplossen in hun eigen kamer, dat staat wat ze winnen in de brief die ze zelf uit de brievenbus moeten halen, of onder de deur door geschoven wordt.
Ik zeg niet dat er dan perse of altijd gestuurd wordt, maar zo worden er wel vermoedens geboren. Helemaal als het voordeel (of nadeel) dan vaak dezelfde kant op valt.
Maar ja, het blijft TV en we blijven toch steeds terugkomen hier
Haha, ja, weet ik.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn woorden he ik geef alleen aan wat hij zegt
Dat trekken een aantal adverteerders hun handen er van af en is het afgelopen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat gewoon gebeuren, mark MY words!
Dat weet ik niet zeker want dat is onmogelijk. Neemt niet weg dat ik daar van uitga. Ik hoef iets niet zeker te weten in het te geloven.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
En dat weet jij zeker omdat??
Ah, ok. Dan mag het.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[spoiler]
[..]
De bijzaken zijn antwoorden op vragen die hem gesteld werden
Dus wat jij geloof is logisch en wat een ander gelooft is stom....Interessant. Het blijft een geloof op basis van interpreteren wat we zien he?! Waarom dan zo stellig dingen verkondigen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker want dat is onmogelijk. Neemt niet weg dat ik daar van uitga. Ik hoef iets niet zeker te weten in het te geloven.
Dat Fadi zn excuses gescript waren is iig vrij duidelijk. Het zou een beetje stom zijn als men dat niet door zou hebben. 100% niet zijn manier van zinsvorming en niet zijn vocabulaire.
Nou dat zal wel meevallen. Hij moet niet weer in hetzelfde verzanden natuurlijk. Zeker als het programma inkakt dan zal er weer iemand moeten komen om TV te maken, zijn eigen woorden dat ze daar wel op pushen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat trekken een aantal adverteerders hun handen er van af en is het afgelopen.
Geweld wordt niet getolereerd. Die komt niet meer terug.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat zal wel meevallen. Hij moet niet weer in hetzelfde verzanden natuurlijk. Zeker als het programma inkakt dan zal er weer iemand moeten komen om TV te maken, zijn eigen woorden dat ze daar wel op pushen.
Dat weet je niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Geweld wordt niet getolereerd. Die komt niet meer terug.
Daarom zo snel mogelijk streams er op om zelf conclusies te trekken en soms dingen in het verband kunnen zien dan enkel knip en plak afleveringen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:07 schreef schetterklep het volgende:
Goed verhaal en verschaft toch iets meer inzicht hoe een en ander in elkaar zit. Maar ik las dat ze hoorde dat er "gegrabbeld" werd in de bak als iedereen in de kamer zat? Zijn de complotten dan toch waar?Misschien wordt het inderdaad meer gestuurd dan dat we zien. En die valse vrouwen geloof ik wel want als we alleen een klein deel zien zegt het al genoeg, kan alleen maar nog erger zijn
Ja dat weet ik wel, hoe jammer ik het zelf ook vind. Fadi was een prima kijkvoer.quote:
Zelfs met streams heb je die discussie nog weet ik me te herinneren van BB, maar het zal zeker wel minder wordenquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom zo snel mogelijk streams er op om zelf conclusies te trekken en soms dingen in het verband kunnen zien dan enkel knip en plak afleveringen.
Denk ook dat het vooral zijn eigen straatje schoonvegen isquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker want dat is onmogelijk. Neemt niet weg dat ik daar van uitga. Ik hoef iets niet zeker te weten in het te geloven.
Dat Fadi zn excuses gescript waren is iig vrij duidelijk. Het zou een beetje stom zijn als men dat niet door zou hebben. 100% niet zijn manier van zinsvorming en niet zijn vocabulaire.
Eerst herhalingen van wat is geweestquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
kijken wat ze in dit half uur voor ons hebben
Dat inderdaad...quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
Hoe lang gaat Peter dat eeuwige gehak van Julia nog pikken ?
Dit is wel heel weinig zegquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
ALs je kiest voor onkosten vergoeding van onder de 1000 euro dan val je bij de belastingdienst onder een ton.
en kijkt de belasting dienst er anders na. Dan moet je 49% inleveren en krijg je nog maar ¤48.000 euro krijgt en dan gaat je onkosten vergoeding er nog af dus blijft er misschien 44.000 over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |