Dat weet ik niet zeker want dat is onmogelijk. Neemt niet weg dat ik daar van uitga. Ik hoef iets niet zeker te weten in het te geloven.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
En dat weet jij zeker omdat??
Ah, ok. Dan mag het.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[spoiler]
[..]
De bijzaken zijn antwoorden op vragen die hem gesteld werden
Dus wat jij geloof is logisch en wat een ander gelooft is stom....Interessant. Het blijft een geloof op basis van interpreteren wat we zien he?! Waarom dan zo stellig dingen verkondigen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker want dat is onmogelijk. Neemt niet weg dat ik daar van uitga. Ik hoef iets niet zeker te weten in het te geloven.
Dat Fadi zn excuses gescript waren is iig vrij duidelijk. Het zou een beetje stom zijn als men dat niet door zou hebben. 100% niet zijn manier van zinsvorming en niet zijn vocabulaire.
Nou dat zal wel meevallen. Hij moet niet weer in hetzelfde verzanden natuurlijk. Zeker als het programma inkakt dan zal er weer iemand moeten komen om TV te maken, zijn eigen woorden dat ze daar wel op pushen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat trekken een aantal adverteerders hun handen er van af en is het afgelopen.
Geweld wordt niet getolereerd. Die komt niet meer terug.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat zal wel meevallen. Hij moet niet weer in hetzelfde verzanden natuurlijk. Zeker als het programma inkakt dan zal er weer iemand moeten komen om TV te maken, zijn eigen woorden dat ze daar wel op pushen.
Dat weet je niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Geweld wordt niet getolereerd. Die komt niet meer terug.
Daarom zo snel mogelijk streams er op om zelf conclusies te trekken en soms dingen in het verband kunnen zien dan enkel knip en plak afleveringen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:07 schreef schetterklep het volgende:
Goed verhaal en verschaft toch iets meer inzicht hoe een en ander in elkaar zit. Maar ik las dat ze hoorde dat er "gegrabbeld" werd in de bak als iedereen in de kamer zat? Zijn de complotten dan toch waar?Misschien wordt het inderdaad meer gestuurd dan dat we zien. En die valse vrouwen geloof ik wel want als we alleen een klein deel zien zegt het al genoeg, kan alleen maar nog erger zijn
Ja dat weet ik wel, hoe jammer ik het zelf ook vind. Fadi was een prima kijkvoer.quote:
Zelfs met streams heb je die discussie nog weet ik me te herinneren van BB, maar het zal zeker wel minder wordenquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom zo snel mogelijk streams er op om zelf conclusies te trekken en soms dingen in het verband kunnen zien dan enkel knip en plak afleveringen.
Denk ook dat het vooral zijn eigen straatje schoonvegen isquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker want dat is onmogelijk. Neemt niet weg dat ik daar van uitga. Ik hoef iets niet zeker te weten in het te geloven.
Dat Fadi zn excuses gescript waren is iig vrij duidelijk. Het zou een beetje stom zijn als men dat niet door zou hebben. 100% niet zijn manier van zinsvorming en niet zijn vocabulaire.
Eerst herhalingen van wat is geweestquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
kijken wat ze in dit half uur voor ons hebben
Dat inderdaad...quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
Hoe lang gaat Peter dat eeuwige gehak van Julia nog pikken ?
Dit is wel heel weinig zegquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
ALs je kiest voor onkosten vergoeding van onder de 1000 euro dan val je bij de belastingdienst onder een ton.
en kijkt de belasting dienst er anders na. Dan moet je 49% inleveren en krijg je nog maar ¤48.000 euro krijgt en dan gaat je onkosten vergoeding er nog af dus blijft er misschien 44.000 over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |