Vergeet niet de poedersuikerquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:20 schreef spapaars het volgende:
Dit is verslavend, ga morgen speculaasjes kopen.
Moet je lid zijn en daar heb ik geen behoefte aan. Mssn kan je een korte samenvatting geven?quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
Fadi live.
https://www.facebook.com/(...)0467322&locale=nl_NL
ik heb het gemist, heeft ie zijn kant nog verteld? Of alleen excuses?quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
Fadi live.
https://www.facebook.com/(...)0467322&locale=nl_NL
quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet je lid zijn en daar heb ik geen behoefte aan. Mssn kan je een korte samenvatting geven?
En als ik in die loods had gezeten en een huisje moest bouwen van speculaas, had ik gevraagd of ze Julia de mond konden dicht tapen of naar buiten sturen. Wat een vreselijke vrouw
Eerst natuurlijk het verhaal met excuses. Daarna kwamen er nog wel andere dingen ter sprake wat best wel interessant was. Ik maak later wel even een samenvatting. De live zou eerst een halfuurtje zijn maar dat werd een uur.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:16 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
ik heb het gemist, heeft ie zijn kant nog verteld? Of alleen excuses?
Het zag er heel sektarisch uit.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
Lijkt wel een orgie die vooruitblik, iedereen zit aan elkaar te plukken.
Zo irritant. Ik zou daar juist slechter door presteren als ik om de 5 seconden dat gezeik van Julia moet aanhoren tijdens een concentratie opdrachtquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
"Peet, onderste laag recht houden"
"Onderkant besmeren Peet"
"Zet nou normaal neer Peet"
"Niet erop leggen Thoom, gewoon zachtjes laten vallen"
"Rustig aan Salar"
"Maak een lijn Peet, dit werkt niet"
Microfoon van Julia uit FEEB
Ik denk dat de helft ergens kerst zat te vieren. Het was hier rustig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:25 schreef schetterklep het volgende:
Ik zit in de re-run te kijken maar gezien de matige en weinige commentaren hier verwacht ik al niets meer..... En inderdaad, huilen om een koekjeshuis wat niet lukte
![]()
Volgens Fadi is dat ook geknipt en geplakt door Talpa.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:21 schreef Hagenesie het volgende:
Morgen op YouTube zit Fadi in de auto bij Nick Eshuis.
Ik snap dat nooit zo, al dat gejank, en soms die boosheidquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:24 schreef Cirilico het volgende:
En daar hebben we de volgende huiler omdat men verkoren heeft.
Ik zit hem nu terug te luisteren geef je de link kijk maar of het luktquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:17 schreef Cosima het volgende:
waar kan je die live terug kijken? of maak je nog een samenvatting @:freshfruit ?
Lol, zijn zelfinzicht is nog steeds even 'groot'quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:03 schreef Dotteke het volgende:
Er schijnt heel veel ruzie in de loods te zijn zegt Fadi, maar als hij een keertje hou je bek roept wordt het uitvergroot.
Lolquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lol, zijn zelfinzicht is nog steeds even 'groot'
Volgens Fadiquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens Fadi is dat ook geknipt en geplakt door Talpa.
Ik geef alleen weer wat hij zegt omdat niet iedereen dat filmpje kan zienquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Volgens Fadi
Die kerel is toch niet geloofwaardig meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |