ahhh zie je wel, ik zag het niet maar mijn man zei, is dat een soort waskamer??? hij zag dus iets vreemdsquote:Op maandag 29 december 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
euhhh sinds wanneer staat daar een soort thuishuis?
waar eerder die rookhoek was?
@:Kinkijan jij kunt dat vast wel in beeld brengen?
Zo kunnen ze ongezien roken?quote:Op maandag 29 december 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
euhhh sinds wanneer staat daar een soort thuishuis?
waar eerder die rookhoek was?
@:Kinkijan jij kunt dat vast wel in beeld brengen?
tussen de drogende wasquote:
wat slechtquote:Op maandag 29 december 2025 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Kan er maar niet over uit, dat ding op haar kop maakt het helemaal af
Die staat volgens mij een paar minuten n halve centimeter te ver. Na die kleine verplaatsing ging die meteen aan, ze had nog eerste kunnen worden zelfsquote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op maandag 29 december 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
vind het heeeeel raar
iemand die vast zit op het parcour
kan winnen
En kon daardoor autootje goed neerzetten om er alsnog over te komen. Niet vooraf over nagedacht door jury. Had hem maar bij start laten herstartenquote:Op maandag 29 december 2025 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Neuh, Peter had zich compleet vastgereden. Niks alleskunner.
wel niet nietquote:Op maandag 29 december 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat hij niet elke week naar de kapper, meen ik me te herinneren .
Zou mij niks verbazen.quote:Op maandag 29 december 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat hij niet elke week naar de kapper, meen ik me te herinneren .
Dat was ook dom van Therese, als ze Roxy dat had laten doen was keuze bondje al stuk zwakker geweestquote:Op maandag 29 december 2025 20:13 schreef spapaars het volgende:
Dat Salar zijn eigen bondje mocht samenstellen heeft duidelijk z'n voordelen.
Als het Julia maar niet is.quote:
en ze lekker naar huis gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |