abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219648635
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 3,9 Marktaandeel: 15,0 Kijkcijfer: 643.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 16.

Prima start van de kerstweek. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 29 december 2025 @ 11:10:49 #77
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219648939
Ik heb na cyclus drie niks meer gezien. Is het te doen om in te stappen? Of raden jullie me aan om alles terug te kijken eerst.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219649193
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2025 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb na cyclus drie niks meer gezien. Is het te doen om in te stappen? Of raden jullie me aan om alles terug te kijken eerst.
Op de koppen na eigenlijk weinig veranderd sinds cyclus 3 en de deelnemers zijn op twee na nog relatief vers, dus nu instappen lijkt me een prima optie :)

Het is nu cyclus 25; Peter en Julia zitten er sinds cyclus 17 in en de de rest kwam verspreid binnen in 23 (Angelo, Mercedes, Lisa, Tomas, Jesse en Daisy), 24 (Roland, Diego, Therese, Chess en Marlijn) en 25 (Salar en Roxy).
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219649687
Hoop dat er de volgende cyclus weer meer nieuwe komen alleen Salar en Roxy waren wat te weinig dus hoop op een aantal exits zo in januari. Mooi ijkpunt denk ik voor sommige die daar al lang zitten zoals Peter en Julia. Diego gok ik ook nog op dat die vertrekt.
Leuk item bij Shownieuws trouwens met die oud inwoners.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 29 december 2025 @ 12:16:59 #80
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219650202
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 11:23 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Op de koppen na eigenlijk weinig veranderd sinds cyclus 3 en de deelnemers zijn op twee na nog relatief vers, dus nu instappen lijkt me een prima optie :)

Het is nu cyclus 25; Peter en Julia zitten er sinds cyclus 17 in en de de rest kwam verspreid binnen in 23 (Angelo, Mercedes, Lisa, Tomas, Jesse en Daisy), 24 (Roland, Diego, Therese, Chess en Marlijn) en 25 (Salar en Roxy).
Ja alleen de connecties weet ik dus niet, en wat er onderling speelt en zo. Maar daar kom ik wellicht wel achter dan.

Thanks!
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219650491
:D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219650554
Erik pakt wel door in ieder geval.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219650628
Fadi live op FB aan het terug kijken. Wel veel leuke inside dingen die wij al lang weten als je ooit streams keek bij RLS en het nog steeds jammer is dat er nog geen streams hier te zien zijn. Ook wat hij allemaal te horen kreeg via de portofoon van de beveiligers toen hij 'achter' sliep.
Regelmatig wordt er via de boxen geroepen dat er een 'actieve houding' moet zijn bij de bewoners, als er over iets gesproken wordt wat niet mag krijgen ze ook een waarschuwing, weet even niet welke meer, geen zender check dacht ik. Wat vreemd is want er zijn geen streams, als je wilt dat ze het over dingen niet mogen hebben laten ze dat gewoon uit de montage. Als je geen TV maakt zoals een Jesse, maakte hij ook nog een opmerking over, dat wordt je contract niet verlengt dus dit zal wel zijn laatste maandje worden.
Het bedrag wat winnaars overhouden is echt schrikbarend met alle aftrek. 44.000 euro maar. Keer dat bedrag dan uit ook en heb het niet over 100.000 euro, dat staat natuurlijk wel lekker maar is gewoon een keiharde scam. Ze keren dat wel uit maar er blijft zo weinig over.
Nick werkt dus gewoon voor Talpa maar moet doen alsof hij die filmpjes met ex deelnemers op eigen gelegenheid maakt. Ondertussen moet alles gecontroleerd worden door de FEBO.

[ Bericht 8% gewijzigd door freaky40 op 29-12-2025 12:48:43 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_219650654
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D "Voor al uw hulp bij het doorbreken van patronen"

...behalve als het om messen likken gaat. :X
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219650872
Roland is een eindbaas krijg ik mee uit de woorden van Fadi. Hij kan er niet tegen dat een vrouw hem commandeert maar van een man pikt hij dat wel. Het is dus een beetje een gekkie, een beetje jongere versie van Erik en lichtelijk autistisch en eigenlijk zijn opvolger. Wel leuke TV dus.
Spelers die ruzies sussen wordt het contract niet verlengd zoals een speler die 'Tom' heet, ken hem niet meer, maar die moest er dus uit. Dat is ook niet geheel vreemd want in Utopia had je in het eerste seizoen Jimmy, die was ook telkens het heilige boontje en moest er uit omdat hij steeds ruzies suste.

[ Bericht 6% gewijzigd door freaky40 op 29-12-2025 13:10:59 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_219650923
quote:

SPOILER
_O- _O- _O-
if it's meant to be, it will be
pi_219650961
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2025 12:16 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ja alleen de connecties weet ik dus niet, en wat er onderling speelt en zo. Maar daar kom ik wellicht wel achter dan.

Thanks!
jaaaa Kitten *O* *O*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219650968
quote:

SPOILER
SPOILER
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219652636
quote:
99s.gif Op maandag 29 december 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
SPOILER
Hoe komt Eric erbij dat hij mensen kan helpen? Hij overschat zichzelf nogal. En die prijzen _O- _O-
pi_219652959
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Hoe komt Eric erbij dat hij mensen kan helpen? Hij overschat zichzelf nogal. En die prijzen _O- _O-
hij zal de indruk hebben dat hij Fatima heeft geholpen _O-
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219653170
quote:
99s.gif Op maandag 29 december 2025 15:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
hij zal de indruk hebben dat hij Fatima heeft geholpen _O-
Zij is er dan goedkoop "geholpen" Als hij niet zo duur was, zou ik er aan sessie aan wagen *)
pi_219653478
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 13:00 schreef freaky40 het volgende:

Spelers die ruzies sussen wordt het contract niet verlengd zoals een speler die 'Tom' heet, ken hem niet meer, maar die moest er dus uit. Dat is ook niet geheel vreemd want in Utopia had je in het eerste seizoen Jimmy, die was ook telkens het heilige boontje en moest er uit omdat hij steeds ruzies suste.
Tom was die gast met het haarstukje.
Die had nooit ruzie en gaf minstens 1 keer de finale weg en misschien zelfs 2 keer.
Te goed voor de loods.
All those angels with their wings glued on.
pi_219653782
Kan hem niet meer herinneren en daar zal een reden voor zijn...voor het feit dat hij weggestuurd is dus... zal eens googlen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219656656
quote:

SPOILER
cursus hoe lik ik een pot pindakaas schoon zonder mijn tong. omg 8)7
pi_219656888
quote:
Wie is Nick :{
you tokkie to me?
  maandag 29 december 2025 @ 18:48:06 #96
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219657398
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 18:30 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Wie is Nick :{
Oud deelnemer ook.
Hij maakt veel van die fimpjes
https://www.youtube.com/@nickeshuis1999

Bekijk deze YouTube-video
Op de vraag wie zou er weer willen deelnemen aan de Bondgenoten, beiden, Floris, over een jaar.

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 9% gewijzigd door spapaars op 29-12-2025 19:20:51 ]
pi_219658159
volgens mij wordt vanavond een :O aflevering
veel ditjes en datjes wat ik zou uit de spoilers haal
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219658269
@Moeraskat ik verwacht dat je meekijkt he
Een losse opmerking