Op de koppen na eigenlijk weinig veranderd sinds cyclus 3 en de deelnemers zijn op twee na nog relatief vers, dus nu instappen lijkt me een prima optiequote:Op maandag 29 december 2025 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb na cyclus drie niks meer gezien. Is het te doen om in te stappen? Of raden jullie me aan om alles terug te kijken eerst.
Ja alleen de connecties weet ik dus niet, en wat er onderling speelt en zo. Maar daar kom ik wellicht wel achter dan.quote:Op maandag 29 december 2025 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op de koppen na eigenlijk weinig veranderd sinds cyclus 3 en de deelnemers zijn op twee na nog relatief vers, dus nu instappen lijkt me een prima optie
Het is nu cyclus 25; Peter en Julia zitten er sinds cyclus 17 in en de de rest kwam verspreid binnen in 23 (Angelo, Mercedes, Lisa, Tomas, Jesse en Daisy), 24 (Roland, Diego, Therese, Chess en Marlijn) en 25 (Salar en Roxy).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2025 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Voor al uw hulp bij het doorbreken van patronen"
...behalve als het om messen likken gaat.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
if it's meant to be, it will be
jaaaa Kittenquote:Op maandag 29 december 2025 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja alleen de connecties weet ik dus niet, en wat er onderling speelt en zo. Maar daar kom ik wellicht wel achter dan.
Thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op maandag 29 december 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]Hoe komt Eric erbij dat hij mensen kan helpen? Hij overschat zichzelf nogal. En die prijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
hij zal de indruk hebben dat hij Fatima heeft geholpenquote:Op maandag 29 december 2025 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe komt Eric erbij dat hij mensen kan helpen? Hij overschat zichzelf nogal. En die prijzen![]()
Zij is er dan goedkoop "geholpen" Als hij niet zo duur was, zou ik er aan sessie aan wagenquote:Op maandag 29 december 2025 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zal de indruk hebben dat hij Fatima heeft geholpen
Tom was die gast met het haarstukje.quote:Op maandag 29 december 2025 13:00 schreef freaky40 het volgende:
Spelers die ruzies sussen wordt het contract niet verlengd zoals een speler die 'Tom' heet, ken hem niet meer, maar die moest er dus uit. Dat is ook niet geheel vreemd want in Utopia had je in het eerste seizoen Jimmy, die was ook telkens het heilige boontje en moest er uit omdat hij steeds ruzies suste.
cursus hoe lik ik een pot pindakaas schoon zonder mijn tong. omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie is Nickquote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Fadi bij Nick in de auto
https://www.youtube.com/watch?v=aHNEpRR0Yf4
Oud deelnemer ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |