Oh ok, toen keek ik denk ik nog nietquote:Op maandag 29 december 2025 18:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oud deelnemer ook.
Hij maakt veel van die fimpjes
https://www.youtube.com/@:nickeshuis1999
Het is verder ook niet echt spannend met bijna 1000 punten voorsprongquote:Op maandag 29 december 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
volgens mij wordt vanavond eenaflevering
veel ditjes en datjes wat ik zou uit de spoilers haal
ik verwacht nog wel een febotrucjequote:Op maandag 29 december 2025 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is verder ook niet echt spannend met bijna 1000 punten voorsprong
Je wordt op je wenken bediendquote:Op maandag 29 december 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik verwacht nog wel een febotrucje
de bondgenoten welkomquote:
Julia insmeren met zelfbruinerquote:Op maandag 29 december 2025 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
what the fuck gebeurt er in die douche?!
ze wilde graag een bruin sterretjequote:Op maandag 29 december 2025 19:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Julia insmeren met zelfbruiner
Niet alleen het sterretje ze wilde ook van haar witte muis afquote:Op maandag 29 december 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wilde graag een bruin sterretje
precies dezelfde proef als bij de alleskunner(als je de kerstballen inwisselt voor een pingpongbal)quote:
Diego vind wel wat anders om over te zeikenquote:
Heeft Diego ook maar 1x een spel gespeeld?quote:Op maandag 29 december 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Diego vind wel wat anders om over te zeiken
of iets in zijn vreten doen dat die 24/7 op de plee zitquote:Op maandag 29 december 2025 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo'n Diego zou je toch een ontzettende rotschop geven.
quote:Op maandag 29 december 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een rare aflevering joh!
Gotverquote:Op maandag 29 december 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een rare aflevering joh!
Sinds een maand of anderhalf.quote:Op maandag 29 december 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
euhhh sinds wanneer staat daar een soort thuishuis?
waar eerder die rookhoek was?
@:Kinkijan jij kunt dat vast wel in beeld brengen?
geef hem meer kans dan Erikquote:Op maandag 29 december 2025 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter zal ook wel een coaching praktijk beginnen na DB.
nog nooit opgevallenquote:
Geloof net voor de ratten kwamen. Erik liet het zien aan z'n bezoek en noemde het het 'washok' om was te laten drogenquote:Op maandag 29 december 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
euhhh sinds wanneer staat daar een soort thuishuis?
waar eerder die rookhoek was?
@:Kinkijan jij kunt dat vast wel in beeld brengen?
ow ja dat bezoek van erik heb ik mentaal geskiptquote:Op maandag 29 december 2025 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof net voor de ratten kwamen. Erik liet het zien aan z'n bezoek en noemde het het 'washok' om was te laten drogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |