SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2024, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:
(afbeelding volgt zodra de nieuwe lijst bekend is)
@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GretzlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Pittige tijden gehad?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ging ze over het publiek lopen enzo
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Spoiler!quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:40 schreef hihohaswessam het volgende:
zit al helemaal klaar voor bloasmuziek|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Skunk, Ann, Nancy[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
On my way.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ipv naar Chris Martin te luisteren, kun je ook naar iemand luisteren die wel kan zingen
Bekijk deze YouTube-videoTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Still want you here tonight
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Is dit Manita?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
ipv naar Chris Martin te luisteren, kun je ook naar iemand luisteren die wel kan zingen
Bekijk deze YouTube-videoHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Deze doet me eigenlijk niet zo veel verder."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Het leven is een zure bom!quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
I wonder what you doing nowquote:
Stond met mijn toenmalige date in 2011 op Pukkelpop bij Skunk anansie toen het begonnen te waaien en regenen. Snel naar binnen naar een tent. Kwartier later waren er 6 doden en een onleefbaar festivalterreinHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Maar iedereen heeft skinquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Zonder dat spraakgebrek wat Limburgs heet is dit instrumentaal nog wel te doen."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stond met mijn toenmalige date in 2011 op Pukkelpop bij Skunk anansie toen het begonnen te waaien en regenen. Snel naar binnen naar een tent. Kwartier later waren er 6 doden en een onleefbaar festivalterrein
Wij hier zijn ook allemaal kunstenaars.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit nummer op zichzelf is voor mij al reden genoeg om Limburg aan België te willen geven"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Gvd even de blaos legen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind deze wel leuk van de dialectliedjes
Met toeters en bellen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Over bloasmuziek gesproken: spelen jullie een instrument?
Trompet en gitaar hierHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Keyboardquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Trompet en gitaar hier"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik denk dat niemand hier kan raden wat ik speelquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Trompet en gitaar hier
Ik kan overigens ook wel een beetje drummen, als iemand dit boeit."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
neusfluit?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier kan raden wat ik speel
Ik kan overigens ook wel een beetje drummen, als iemand dit boeit.
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik denk harpquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan overigens ook wel een beetje drummen, als iemand dit boeit."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Kazoo?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan overigens ook wel een beetje drummen, als iemand dit boeit."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Nou gezien hoe erg ik zat te snotteren een week terug, is mijn neus nu wel aardig getraind voor zoietsquote:
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Over zwarte zangeressen gesproken. Waar is Diana Ross.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Even een liedje dat mss hier had kunnen staan|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaarlijkse reminder dat dit ooit op 27 stond![]()
![]()
Die is ook dood.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Zou wel vet zijn eigenlijk.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
En elk jaar denk ik "Nee, echt?" Ik blijk dat goed te verdingen elk jaar weerquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaarlijkse reminder dat dit ooit op 27 stond![]()
Ruud stop hiermee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach, over een paar dagen lult heel Holland Limburgs.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:45 schreef Arizona het volgende:
Dit verdient echt geen douze points, wie verzínt dit.
Limburgs "feestje"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Triangel in de Josti Bandquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan overigens ook wel een beetje drummen, als iemand dit boeit."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dit is ook maar een kabbelaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Overfanatieke Limburgers die zich gaan verenigen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:45 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat als deze man ooit ten hemele gaat we dit in de top 10 terugzien.
Wat er gaat gebeuren als Jack Poels (T'is een kwestie van geduld...) gaat hemelen, kan je ook wel inschatten.![]()
Is John Mayer?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat hoefde nou ook weer nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Triangel in de Josti Band
Oh ja deze kabbelt idd ook lekker verder"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wel een acceptabele kabbelaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook maar een kabbelaar."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat hoefde nou ook weer niet![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
En als je denkt waar kan ik volgend jaar beter op stemmen. Nou dan heb ik een hele goede suggestie.
Bekijk deze YouTube-videoTrotste mama van Ambar
John Mayergenis|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
John Mayer heeft nog wel wat aardige dingen geschreven, maar dit soort dingen kan ik weinig mee."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Gaan we niet doen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
En als je denkt waar kan ik volgend jaar beter op stemmen. Nou dan heb ik een hele goede suggestie.
Bekijk deze YouTube-video|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wel live gezien op Pinkpop 2014.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Okee @Dr_Flashquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Bekijk deze YouTube-video"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
o chips ja ook dat nog.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, over een paar dagen lult heel Holland Limburgs.![]()
Denk hierbij toch altijd meteen aan:quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Bekijk deze YouTube-video"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Weird Al Yankovic genoemdquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk hierbij toch altijd meteen aan:
Heb maar 35 stemplekken.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Overbodige cover.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Bekijk deze YouTube-video[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kabbelmuziek die niet lelijk is maar die je amper opmerkt.
Ik verdenk dit soort artiesten ervan dat ze die nummers bewust zo schrijven, met een plekje op de playlists van alle wereldwijde Sky Radio-achtigen in gedachten.![]()
Weird Alquote:
HJ'tjes in de kroeg smaakten prima inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat was dat uur tussen 10 en 11 gisteravond verrukkelijk he?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Shit Ruud zeggen is rude!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ander dingetje:
Kerst UI's kunnen wel weer weg hoor jong0ns.
Duurt nog bijna een jaar voor het weer kerst is.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Komend uur weer een stemplaat van ons pap genot"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
<-------quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:50 schreef Isorden het volgende:
Ander dingetje:
Duurt nog bijna een jaar voor het weer kerst is."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dat doen er genoeg denk ik ja. Even een behapbaar catchy kabbelnummertje maken, dan ben je in ieder geval (weer even) op de kaart gezet, Op zich niks mis mee, zolang ze zichzelf niet alleen met dat soort ideeën verloochenen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:49 schreef Eightyone het volgende:
Kabbelmuziek die niet lelijk is maar die je amper opmerkt.
Ik verdenk dit soort artiesten ervan dat ze die nummers bewust zo schrijven, met een plekje op de playlists van alle wereldwijde Sky Radio-achtigen in gedachten."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Neequote:Op zaterdag 27 december 2025 16:50 schreef Isorden het volgende:
Ander dingetje:
Duurt nog bijna een jaar voor het weer kerst is.Trotste mama van Ambar
Misschien moet je dat Chris Rea ook straks ver...quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:50 schreef Isorden het volgende:
Ander dingetje:
Duurt nog bijna een jaar voor het weer kerst is.
Laat maar
Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Onder Nederlandse artiesten is er de NPO Radio 2-variant die een opzichtige 'normaalheid' uitstraalt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat doen er genoeg denk ik ja. Even een behapbaar catchy kabbelnummertje maken, dan ben je in ieder geval (weer even) op de kaart gezet, Op zich niks mis mee, zolang ze zichzelf niet alleen met dat soort ideeën verloochenen.
En ja, de zender staat nu op. Ik weet het.![]()
Het is nog Kerstvakantiequote:Op zaterdag 27 december 2025 16:50 schreef Isorden het volgende:
Ander dingetje:
Duurt nog bijna een jaar voor het weer kerst is."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Oja, even wisselen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:50 schreef Isorden het volgende:
Ander dingetje:
Duurt nog bijna een jaar voor het weer kerst is.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Il Volo
ik niet. ik maak boerenkool, zonder suikerquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mijn oud en nieuw UI weer van stal gehaald.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het duurde even, maar eindelijk weer een nummer om met Volo aandacht naar te luisteren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hij wordt ooit weer actueelquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn oud en nieuw UI weer van stal gehaald.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
het enige wat ik weet van deze gast is dat ik zijn naam ieder jaar in de agenda van de ziggo dome zie staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Versta er alleen geen zak van.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Italiaans blijft toch wel een prachtige taal"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ooit nog live gezien in 013.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Ik heb zelf wel iets meer met het Spaans moet ik zeggen, maar het is zeker in muziek ook een mooie taal.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Italiaans blijft toch wel een prachtige taal"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Italiaanse Facebookvrienden waren naar deze zanger dit jaar.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Moet ik dan het hele jaar deze UI houden?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij hebt altijd vakantie"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Van mij mag jequote:Op zaterdag 27 december 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ik dan het hele jaar deze UI houden?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
De maatschappij lijkt soms wel terug in de tijd te gaan dus misschien heb je gelijk.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nah, heb nog andere UI'squote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja joh muis. Eerst koekjes, toen chips en nu weer chocolade.Trotste mama van Ambar
Coñoooo
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
#viesdikquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja joh muis. Eerst koekjes, toen chips en nu weer chocolade."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ster"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Die heb ik ook nog live gezien dit jaar.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
1179 De Boer Dat Is De Keerl Normaal![]()
1178 Ik Wou Dat Ik Jou Was Veldhuis & Kemper![]()
1177 Beds Are Burning Midnight Oil![]()
1176 Simple Man Lynyrd Skynyrd![]()
1175 Dance Me To The End Of Love Leonard Cohen![]()
1174 Pain The War On Drugs![]()
1173 Holiday Green Day![]()
1172 Trouble Coldplay![]()
1171 Ventura Highway America![]()
1170 Pamela Toto![]()
1169 Homecoming Kanye West & Chris Martinmaar wss
1179 De Boer Dat Is De Keerl - Normaal![]()
1178 Ik Wou Dat Ik Jou Was - Veldhuis & Kemper![]()
1177 Beds Are Burning - Midnight Oil![]()
1176 Simple Man - Lynyrd Skynyrd![]()
1175 Dance Me To The End Of Love - Leonard Cohen![]()
1174 Pain - The War On Drugs![]()
1173 Holiday - Green Day![]()
1172 Trouble - Coldplay![]()
1171 Ventura Highway - America![]()
1170 Pamela (Albumversie) - Toto![]()
1169 Homecoming - Kanye West & Chris Martin
Ik dacht dat DAB+ juist altijd wat achterliepquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
nee hoor, jij loopt achterquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
We beginnen komend uur weer armoedig.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En je was al zo mager, wat ik me ervan herinner dan ??quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
hangt er van af waarmee je vergelijkt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat DAB+ juist altijd wat achterliepOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
1178 Ik Wou Dat Ik Jou Was Veldhuis & Kemper
1176 Simple Man Lynyrd Skynyrd
1175 Dance Me To The End Of Love Leonard Cohen
![]()
1173 Holiday Green Day stemplaat genot![]()
![]()
![]()
1170 Pamela Toto
1169 Homecoming Kanye West & Chris Martin
Of beide.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
1173 Holiday Green Day![]()
1171 Ventura Highway America
1170 Pamela Toto![]()
Welke dode artiest heb je het nou over dan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat DAB+ juist altijd wat achterliep"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Maar ik denk dat ik nu weer op het gewicht ben dat je mij gezien hebtquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En je was al zo mager, wat ik me ervan herinner dan ??Trotste mama van Ambar
ik gebruik de FM radio en essn kwam pas na mijn ster begin met haar postquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ben denk ik wel een kilo of 10 zwaarderquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik nu weer op het gewicht ben dat je mij gezien hebt
Kan moeilijk slechter dan vorig uur zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
We beginnen komend uur weer armoedig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat een sterrenquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Welke dode artiest heb je het nou over dan?
Wat een sterren
Als je heel lang kijkt
Dan lijken het er steeds maar meer
Wat een sterren
Wat een sterren
Als je heel lang kijkt
Dan kun je niet meer tellen
En je nek doet zeer"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
4 uur
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar ik zie geen sterren buitenquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een sterren
Wat een sterren
Als je heel lang kijkt
Dan lijken het er steeds maar meer
Wat een sterren
Wat een sterren
Als je heel lang kijkt
Dan kun je niet meer tellen
En je nek doet zeer"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Eerste nummer was prima vorig uur.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan moeilijk slechter dan vorig uur zou ik zeggen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik was vergeten dat Normaal 2 verschillende boerensongs in de lijst heeftHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Oh wacht, wel een stemnummer komend uur
En een voormalig stemnummer, wie hem raad krijgt een kudo.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Voor mij ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
Oh wacht, wel een stemnummer komend uur![]()
Oh krijgen we nu die plaat die ooit nog op plek 9 stond?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik was vergeten dat Normaal 2 verschillende boerensongs in de lijst heeft[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh en nog gestegen ook.
Nederland IS EEN SMAKELOOS LAND[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Si. Maar uit elkaar houden kan ik ze nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh krijgen we nu die plaat die ooit nog op plek 9 stond?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
De Boer Dat Is De Keerl?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
En een voormalig stemnummer, wie hem raad krijgt een kudo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik dacht dat je een keer op Ventura Highway had gestemd toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
En een voormalig stemnummer, wie hem raad krijgt een kudo."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Is de huidige of voormalig stemnummer Simple Man?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
En een voormalig stemnummer, wie hem raad krijgt een kudo."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Die ene lijkt op Alie, die ander lijkt op Suzan en Freek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Si. Maar uit elkaar houden kan ik ze niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Helemaal correct!quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een keer op Ventura Highway had gestemd toch?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heel wat beteruurtje
1179 De Boer Dat Is De Keerl Normaal
1177 Beds Are Burning Midnight Oil
![]()
1174 Pain The War On Drugs
1173 Holiday Green Day
1172 Trouble Coldplay
![]()
1170 Pamela Toto
Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Dat is wel het nummer waar ik op heb gestemd ( namens mijn vader)quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is de huidige of voormalig stemnummer Simple Man?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Mijn huidige stemnummers zijn protestnummer en/of maatschappijkritische nummers.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is de huidige of voormalig stemnummer Simple Man?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
GOOOOOOOOOOOOOL ATLETIIIIIIIIIIIIquote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dan zal dat Midnight Oil zijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn huidige stemnummers zijn protestnummer en/of maatschappijkritische nummers."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
quote:
VI_!!!!
1178 Ik Wou Dat Ik Jou Was Veldhuis & Kemper![]()
![]()
1175 Dance Me To The End Of Love Leonard Cohen![]()
1173 Holiday Green DayGROENE DAG GODEN
![]()
1172 Trouble Coldplay
1170 Pamela Toto![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
You're welcomequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:05 schreef Gretzl het volgende:
1173 Holiday Green DayGROENE DAG GODEN
![]()
Ventura Highway staat nog gewoon in de lijst en zo hoog. Wat een aangename verrassingHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
De boer dat is een kerel in het leger van de prins, hij marcheerde van Den Helder tot Den Briel
Zelfs 243 plekken gestegenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ventura Highway staat nog gewoon in de lijst en zo hoog. Wat een aangename verrassing
Ja die was er een jaar of 6 geleden nog bijna uitgedonderdquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ventura Highway staat nog gewoon in de lijst en zo hoog. Wat een aangename verrassingRemember the jester that showed you tears
Oh, een malieveld bonus natuurlijk. Er waren niet genoeg borsatans om op te stemmen.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
"Op oudejaarsavond kan het gebeuren"
Laat het vanavond gebeuren!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zo gebeuren er toch nog goeie dingen in deze wereldquote:
Laat het vanavond zo zijn!quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
"Op oudejaarsavond kan het gebeuren"
Laat het vanavond gebeuren!"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Wel op America gestemdquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo gebeuren er toch nog goeie dingen in deze wereld
Niet op Ventura Highway
Kutloterij.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou ja, maar blij zijn dat dit iig niet meer in de top 10 is of zo."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
![]()
Dit stond nog ooit op plek 9![]()
![]()
Dat anoniem gebleven paard?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel op America gestemd
Niet op Ventura Highway"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik zag ooit op de borden Ventura staan, dacht meteen aan dat nummer natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel op America gestemd
Niet op Ventura Highway|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Nederland is dan ook een walgelijk smakeloos land.quote:"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Doe ff normaalAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Dat was beter geweest, dat uur luister ik toch bijna nooitquote:
Mede mogelijk gemaakt door Karolientjequote:For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ik heb zelfs op de Ventura Highway geredenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zag ooit op de borden Ventura staan, dacht meteen aan dat nummer natuurlijk.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Gaat dit nou over Frank of over Ronald?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ventura Freewayquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs op de Ventura Highway gereden|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Van een stripclub?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zag ooit op de borden Ventura staan, dacht meteen aan dat nummer natuurlijk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Niet meer over hun vader....quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat dit nou over Frank of over Ronald?
Triest verhaal wel dat."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Niet iedereen zegt boysquote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Maartjequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat dit nou over Frank of over Ronald?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Toen we op Highway 101 reden.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
GOEIE herinneringen aan onze Groene Dag Goden in het Groninger Stadspark, juni 2022. Dat was me een showtje zegquote:
wat een nummer
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nederland is dan ook een walgelijk smakeloos land.
Maar die zijn Westfriesquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat dit nou over Frank of over Ronald?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
De Buoys zijn al geweest.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gaat Bloemkole daar over dan?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tja, hebben we dit ook weer gehad voor dit jaar."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Maartenquote:
Boksequote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ja denk het welquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat Bloemkole daar over dan?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ruud vond dit prachtig
Ik geloof er geen kloot van[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Origineel van André van Duin.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat Bloemkole daar over dan?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als Borsatan er niet was hadden we dit 2 dagen geleden al voor het laatst gehad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:10 schreef MTheBassman het volgende:
Tja, hebben we dit ook weer gehad voor dit jaar.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Ik vermoed ook dat daar wat correlatie in zit jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als Borsatan er niet was hadden we dit 2 dagen geleden al voor het laatst gehad.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is spaans: el vuur.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Straks simple man dat is een heerlijk nummerI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Dat was de minst overtuigende "Oooh prachtig!" in lange tijd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ruud vond dit prachtig
Ik geloof er geen kloot van![]()
![]()
Als je maar dronken genoeg bent als Ruud dan klinkt het vanzelf beterquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ruud vond dit prachtig
Ik geloof er geen kloot van
Anyways. Ik ben trotst op mijn Achterhoekse roots![]()
Trotste mama van Ambar
Dikke van de jury genot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je moet ze wel binnenboord houden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ohja. Ik ben er weer een tied uitAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ze zitten los in het hokquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je moet ze wel binnenboord houden.Trotste mama van Ambar
Even Tot Hier BONUS 100% ZEKER @Pindakaasfanaticus!!
![]()
Ik ben altijd die brave
Op wie je bouwen kan
Ze noemen mij wel meer dan eens
Goedheiligman
Ik ben altijd ongevaarlijk
Een vriend van wie je houdt
Ja alles leuk en aardig
Nooit een keertje fout![]()
Ik ben altijd de enge
Schrik — dat ben ik
Ik ben altijd angstaanjagend
Een ongure viezerik
Ik ben altijd maar de no-go
En die weirdo van die freakshow
Ik ben altijd maar die psycho
En die agressieve klojo![]()
Ik wou dat ik jou was
Gewoon een keertje jou was
Dat ik ook een beetje rauw was
Ik niet vriendelijk, maar stout was
Ik wou juist dat ik jou was (mij was)
Gewoon een dag een held was (held was)
Dat ik ook eens niet zo naar was (naar was)
Of raar was (raar was)
En niet altijd een gevaar was![]()
Maar ik wou juist dat ik jou was
Gewoon een dag niet mezelf was
En dat ik jouw mooie pak had
En jouw mijter en jouw zak had
Ik eindelijk eens vrij was
En jij dan ook eens wij was
Dat ik ook een keer een lul was
En dat ik een lieve knul was
En eindelijk weer blij was![]()
Dat ik mijn eigen journaal had
Het een landelijke festijn was
En dat als er een zaag in het verhaal zat
Dat er niet meteen gezeik was
Ik niet eng, maar juist te saai was
Ik een echte stoere guy was
En dat Ameland gastvrij was
En dat PowNed eens boos op mij was
Ik wil hier weg hier van dit eiland
Niet de makker maar de vijand
Dat Niels assistent van mij was
Ik niet zo braaf, maar botergeil was
Ik wil feesten zonder lijfwacht
Vrouwen vangen op een drijfjacht
Dat mijn neef geen broer van mij was
En ik dus zoals jij was![]()
Gewoon een dag niet mezelf was
Elke keer datzelfde pak aan
Nou, ik vind er echt geen zak aan
Ik wou dat ik eens vrij was
En jij dan ook eens
Jij dan ook eens
Mij was
DANKJEWEL KINDERENBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Heeft een DJ ooit wel eens gezegd dat hij een stuk bagger ging draaien?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ruud vond dit prachtig
Ik geloof er geen kloot van![]()
Geheel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Anyways. Ik ben trotst op mijn Achterhoekse roots
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Stukje maatschappijkritiek.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:11 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
SINTERKLAAS & SUNNEKLAAS GODEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
JPG, bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er kunnen weer .JPG's gedeeld worden!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rob Stenders.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft een DJ ooit wel eens gezegd dat hij een stuk bagger ging draaien?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Zijn Veldhuis en Kemper?- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
"Slik, dat ben ik"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Helaas wel.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Die heeft ook Marco B toch een keer na 5 of 10 seconden gewoon afgekapt?quote:
Ik vond dat echt een leuk liedje, Happyquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Roger was de echte ster van Idols 1![]()
Stenders bij Ali en Marcoquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft een DJ ooit wel eens gezegd dat hij een stuk bagger ging draaien?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ruud liet eergisteren ook merken dat ie Bluf niks vindt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is eigenlijk ook maar vervelende schijtlol.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kom ik nog onder het huwelijk uit?quote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Afgelopen top 90s werd Toy Box ook afgekapt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stenders bij Ali en Marco![]()
In 2013 live gezien, helaas toen nog geen setlist bijgehouden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Had ook de 3JS toch een sneer gegeven een keer toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stenders bij Ali en Marco
Ja zeker mooi nummer. En Cruel Man later ook tofquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:13 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een leuk liedje, HappyRemember the jester that showed you tears
Neequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom ik nog onder het huwelijk uit?Trotste mama van Ambar
En Pia Douwesquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Had ook de 3JS toch een sneer gegeven een keer toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit vind ik echt enorm kut trouwens"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik echt enorm kut trouwens"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Geen idee in hoeverre Ruud überhaupt een band heeft met muziek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ruud liet eergisteren ook merken dat ie Bluf niks vindt.
Ik heb sowieso niet het idee dat 'ie daarvoor dj is geworden.![]()
Zullen het wel verdiend hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Afgelopen top 90s werd Toy Box ook afgekapt.Remember the jester that showed you tears
Kwalitatief hoogstaand is het niet bepaald nee, dus ik kan me dat voorstellen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik echt enorm kut trouwens[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik heb nooit lood bij me hoorquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb jij weleens de wens gehad loodvrij te zijn?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Met zulk nummers zou ik willen dat ik doof wasOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Die dikke van de jury, genot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nu een net iets betere tekst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik wil vaak dat ik iemand anders ben, maar dat nummer van Veldhuis en Kemper is echt pure oorziekte"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Oh beslis jij dat?quote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Nu word het uur toch even beter (uitzonderingen daar gelaten)"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Veldhuis & Kemper is van die muziek die ik nooit vrijwillig op zal zetten, maar waarvan ik wel snap waarom hele mensenmassa's dat wel doen.![]()
STEMPLAAT|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: