Ik zag ooit op de borden Ventura staan, dacht meteen aan dat nummer natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel op America gestemd
Niet op Ventura Highway
Nederland is dan ook een walgelijk smakeloos land.quote:
Dat was beter geweest, dat uur luister ik toch bijna nooitquote:
Mede mogelijk gemaakt door Karolientjequote:
Ik heb zelfs op de Ventura Highway geredenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zag ooit op de borden Ventura staan, dacht meteen aan dat nummer natuurlijk.
Ventura Freewayquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs op de Ventura Highway gereden
Van een stripclub?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zag ooit op de borden Ventura staan, dacht meteen aan dat nummer natuurlijk.
Niet meer over hun vader....quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat dit nou over Frank of over Ronald?
Niet iedereen zegt boysquote:
Maartjequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen we op Highway 101 reden.quote:
GOEIE herinneringen aan onze Groene Dag Goden in het Groninger Stadspark, juni 2022. Dat was me een showtje zegquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nederland is dan ook een walgelijk smakeloos land.
Maar die zijn Westfriesquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Buoys zijn al geweest.quote:
Gaat Bloemkole daar over dan?quote:
Maartenquote:
Boksequote:
Ja denk het welquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat Bloemkole daar over dan?
Origineel van André van Duin.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat Bloemkole daar over dan?
Als Borsatan er niet was hadden we dit 2 dagen geleden al voor het laatst gehad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:10 schreef MTheBassman het volgende:
Tja, hebben we dit ook weer gehad voor dit jaar.
Ik vermoed ook dat daar wat correlatie in zit jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als Borsatan er niet was hadden we dit 2 dagen geleden al voor het laatst gehad.
Dat was de minst overtuigende "Oooh prachtig!" in lange tijd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ruud vond dit prachtig
Ik geloof er geen kloot van
Als je maar dronken genoeg bent als Ruud dan klinkt het vanzelf beterquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ruud vond dit prachtig
Ik geloof er geen kloot van
Je moet ze wel binnenboord houden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ohja. Ik ben er weer een tied uit
Ze zitten los in het hokquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je moet ze wel binnenboord houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |