Welke dode artiest heb je het nou over dan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat DAB+ juist altijd wat achterliep
Maar ik denk dat ik nu weer op het gewicht ben dat je mij gezien hebtquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En je was al zo mager, wat ik me ervan herinner dan ??
ik gebruik de FM radio en essn kwam pas na mijn ster begin met haar postquote:
Ik ben denk ik wel een kilo of 10 zwaarderquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik nu weer op het gewicht ben dat je mij gezien hebt
Kan moeilijk slechter dan vorig uur zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
We beginnen komend uur weer armoedig.
Wat een sterrenquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Welke dode artiest heb je het nou over dan?
Maar ik zie geen sterren buitenquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een sterren
Wat een sterren
Als je heel lang kijkt
Dan lijken het er steeds maar meer
Wat een sterren
Wat een sterren
Als je heel lang kijkt
Dan kun je niet meer tellen
En je nek doet zeer
Eerste nummer was prima vorig uur.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan moeilijk slechter dan vorig uur zou ik zeggen.
Voor mij ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
Oh wacht, wel een stemnummer komend uur
Oh krijgen we nu die plaat die ooit nog op plek 9 stond?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik was vergeten dat Normaal 2 verschillende boerensongs in de lijst heeft
Si. Maar uit elkaar houden kan ik ze nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh krijgen we nu die plaat die ooit nog op plek 9 stond?
De Boer Dat Is De Keerl?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
En een voormalig stemnummer, wie hem raad krijgt een kudo.
Ik dacht dat je een keer op Ventura Highway had gestemd toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
Is de huidige of voormalig stemnummer Simple Man?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
Die ene lijkt op Alie, die ander lijkt op Suzan en Freek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Si. Maar uit elkaar houden kan ik ze niet
Helemaal correct!quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een keer op Ventura Highway had gestemd toch?
Dat is wel het nummer waar ik op heb gestemd ( namens mijn vader)quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is de huidige of voormalig stemnummer Simple Man?
Mijn huidige stemnummers zijn protestnummer en/of maatschappijkritische nummers.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is de huidige of voormalig stemnummer Simple Man?
GOOOOOOOOOOOOOL ATLETIIIIIIIIIIIIquote:
Dan zal dat Midnight Oil zijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn huidige stemnummers zijn protestnummer en/of maatschappijkritische nummers.
quote:
You're welcomequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:05 schreef Gretzl het volgende:
1173 Holiday Green DayGROENE DAG GODEN
![]()
Zelfs 243 plekken gestegenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ventura Highway staat nog gewoon in de lijst en zo hoog. Wat een aangename verrassing
Ja die was er een jaar of 6 geleden nog bijna uitgedonderdquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ventura Highway staat nog gewoon in de lijst en zo hoog. Wat een aangename verrassing
Zo gebeuren er toch nog goeie dingen in deze wereldquote:
Laat het vanavond zo zijn!quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
"Op oudejaarsavond kan het gebeuren"
Laat het vanavond gebeuren!
Wel op America gestemdquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo gebeuren er toch nog goeie dingen in deze wereld
Dat anoniem gebleven paard?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel op America gestemd
Niet op Ventura Highway
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |