Nou gezien hoe erg ik zat te snotteren een week terug, is mijn neus nu wel aardig getraind voor zoietsquote:
Over zwarte zangeressen gesproken. Waar is Diana Ross.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Even een liedje dat mss hier had kunnen staan
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaarlijkse reminder dat dit ooit op 27 stond
Die is ook dood.quote:
Zou wel vet zijn eigenlijk.quote:
En elk jaar denk ik "Nee, echt?" Ik blijk dat goed te verdingen elk jaar weerquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaarlijkse reminder dat dit ooit op 27 stond
Ach, over een paar dagen lult heel Holland Limburgs.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:45 schreef Arizona het volgende:
Dit verdient echt geen douze points, wie verzínt dit.
Limburgs "feestje"
Triangel in de Josti Bandquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier kan raden wat ik speel
Ik kan overigens ook wel een beetje drummen, als iemand dit boeit.
Overfanatieke Limburgers die zich gaan verenigen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:45 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat als deze man ooit ten hemele gaat we dit in de top 10 terugzien.
Dat hoefde nou ook weer nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Triangel in de Josti Band
Wel een acceptabele kabbelaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook maar een kabbelaar.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat hoefde nou ook weer niet
Gaan we niet doen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
En als je denkt waar kan ik volgend jaar beter op stemmen. Nou dan heb ik een hele goede suggestie.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |