Tsja die is idd ook al 76quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat ook nog n keer hemelen komende jaren
Tuulkquote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vind ik nog wel te doen van Coldplay
Hertog Jan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tuulk
Het is twee woorden negen letters bier trouwens
Correct en tevens juist.quote:
Alchemy live versie van Sultans blijft toch wel echt ultiem broekje uit genot hoorquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sultans of Swing en Brothers in Arms in top 10 moet dan te doen zijn.
Brand bier?quote:
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:35 schreef Gunner het volgende:
Veel Chris Martin. Moet ondraaglijk zijn voor velen hier
Karmeliet (Tripel)quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tuulk
Het is twee woorden negen letters bier trouwens
Genietend met volle teugen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:35 schreef Gunner het volgende:
Veel Chris Martin. Moet ondraaglijk zijn voor velen hier
Wel heerlijk bier, maar neequote:
Een redelijk percentage van de relatief 'grote' sterren varieert inmiddels van jong belegen tot stokoud.quote:
Altijd tegen mij.quote:
Wat hebben Ed Kowalczyk en co hier nou weer mee te maken?quote:
Niet alleen de uithalen. Zijn hele stemquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:36 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Die uithalen zijn echt vreselijk
Dit vat het wel beter samen iddquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet alleen de uithalen. Zijn hele stem
Chris Martin is nog niet zo oudquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een redelijk percentage van de relatief 'grote' sterren varieert inmiddels van jong belegen tot stokoud.
De verse aanwas is relatief beperkt.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit klaar voor een Oh deze post bij het volgend lied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |