Jij bent al bij Why Worry?quote:
Maar deze had ik niet opquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit klaar voor een Oh deze post bij het volgend lied
Ow wacht dat is pas na de volgende coldplayquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit klaar voor een Oh deze post bij het volgend lied
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ow wacht dat is pas na de volgende coldplay
Even lekker tukkie doen.quote:
Dat heb ik net al gedaanquote:
Sleep well Freddiequote:Op zaterdag 27 december 2025 16:21 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er vandoor voor vandaag.
De groeten
Tel er bij mezelf nog een paar jaar bij op.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ach volgens Spotify was ik dan ook al 74.
Dus zo'n broekie ben ik ook niet meer @:essnhills
Mijn lichaam is al jaren aan het oefenen met bejaard zijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Verwarming aanzetten?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog even wat tekenen, hier word ik niet warm van
Altijd baas boven baas jij hè?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn lichaam is al jaren aan het oefenen met bejaard zijn
Ben jij in vergelijking alsnog een broekie
Ik vind het een goed teken eerlijk gezegd als Spotify je smaak als boomer beoordeeltquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wordt wel krap danquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Allemaal mensen in Dire Straits hier.
quote:
Mark Knopfler God.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
Blijft een mooi gitaargeluid van Dire Straits.
Sultans of Swing en Brothers in Arms in top 10 moet dan te doen zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat ook nog n keer hemelen komende jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |